6 Nisan 2014 Pazar

Neler Okudum ?

Merhaba arkadaşlar. Bu seferki yazımda size kitap hakkında önerilerim olacak. Ben gerçekten okumayı sevmezdim ancak Cengiz ERŞAHİN'in "Cesaret Veren Öyküler" adlı eserini okuduktan sonra ben Hakan BÜYÜKDERE'nin "Ders Veren Öyküler" , Rob EASTAWAY'in "Mükemmel Bir Hafızanız Olsun İster Misiniz?" , Ercan Harmancı'nın "Bir Delinin Sınav Günlüğü" , Fatih BAYHAN'ın "Safahat" , Hakan YEL'in "Sultana Dokunmak" adlı kitaplar derken ben artık Yabancı adlar içeren kitaplar okumaya başlayayım dedim. Ben Yabancı adları okurken kitaptan bir şey anlamazdım. Ancak bir arkadaşım bana "Lütfen oku bu kitabı harika. Bak pişman olmayacaksın. " dedi ve ben de okumaya başladım. Bu kitabın adı da: Suzzan COLLİNS'den  "Gregor Ve Gri Kehanet" Bu kitap gerçekten harikaydı. Bu yüzden Suzzan COLLİNS'e çok teşekkür ediyorum. 


Bu arada bir kitap okumayı sevmeyen biriyseniz size bu kitabı tavsiye ederim çünkü gerçekten aksiyon, macera derken olay üstüne olay sizi etkilemeye başlıyor ve size bağımlılık yapıyor gerçekten. Yani tek kelimeyle anlatılacak bir kitap değil. Okuyanlar da bu kitap hakkında eminim benim gibi düşünüyorlardır.


Evet! Ben bu kitabı aldım arkadaşımdan okumaya başladım ve 3 ay filan geçti bize yeni gelen Türkçe öğretmeni her şeyi değiştirdi. Artık çok sıkıydı her şey. Okuma zevkimi aldı ve elimden götürdü. Bizim öğretmenimiz bizim zevkimizi beğenmedi ve ben bu kitabı arkadaşıma geri teslim ettim ve artık 100 temel eserden okumaya başladım. Elimde 100 temel eser kitaplarından 2 adet vardı ben de hangisi daha çekiciyse onu seçtim. Seçtiğim kitap : Dostoyevski'den "Suç Ve Ceza" 


Ancak bu kitap beni sıktı ve ben yine bıraktım :) Bu seferki aradığım kitap sözlerle dolu bir kitaptı. Aylarca yıllarca aradım ve bu sefer de aradığım kitabı buldum ve şu an okuduğum kitabın adı da : Cengiz ERŞAHİN'in "Hayata Yön Veren 2000 Söz" adlı kitabı. Peki siz kitap hayatınıza nasıl başladınız ? İyi günler..



4 yorum:

  1. kesin öenrndır neyse o kitabı bende alacağım ama seri olarak.Bulamadım şuanlık alamadım

    YanıtlaSil
  2. ay ben polisiye romanlar ile başladım yaa. suç ve ceza çok sıkıcı yaa :) ilk paragraftaki kitaplar da değişik hiçbirini duymamışım. bu suzanne collins i okudum ama :) başka romanlarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suç Ve Ceza'yı ben de okuyamadım :D

      Sil