TÜRKİYE KAN AĞLIYOR #SOMA

     Ben de bütün herkes gibi Soma için üzülen bir TÜRK insanıyım ve gerçekten bu durum bütün kardeşliğin acısı. Bütün dünyanın acısı... İlk öncelikle başımız sağolsun. (şu an 299 can gitti HADİ DUA EDİN)

    Bir madenci babanın , 5 yaşındaki çocuğun şöyle bir anına çok üzüldüm :
“Beş yaşında bir çocuk 
Sarılmış bi kömür torbasına; 
"Babam gibi kokuyor" anne diyor 
"Babam gibi kokuyor"

    Başka bir yerden de madenden çıkmış bir adamın "Çizmelerimi çıkarayım mı? Sedye kirlenmesin" sözü tüm gönülleri tüm halkı konuşturdu. Ne kadar babası madenci olan başı sağolsun, kaybolan babalar da bulunması dileğiyle. BAŞIMIZ SAĞOLSUN !!!


   Ben de bu olaydan etkilendim ve hemen bloguma bu yazıyı yazmak için geçtim kameranın ve televizyonun önüne geçtim ve sizler için çektim çekiştirdim. Tabikide bir yandan psikolojim de televizyondakiler kadar bozuldu ... İşte çektiğim video ve fotoğraflar ...

video


video


video









Bu fotoğraflar dışında sosyal medya aracılığıyla paylaşılan en çok beğendim fotoğraflar da var ve gerçekten bu yangının söndürülmesi için bir çok duaya ihtiyaçları var... :( :(



LÜTFEN DUARLARINIZI EKSİK ETMEYİN!
İrem YAĞIZEL 


Yorumlar

  1. ah bizim ülke bi akıllansa yaa .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıllansa da diğerleri yerinde durmaz... :(((

      Sil
  2. heeey eve yeni girdim şimdiii. nabıyoon tatil nası gidiyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm napiyoruuum :) Hiçbir şey yapamıyorum ki. Tatil başladı başlayalı evde oturuyorum. Ufff :( Telefon alınınca gidicem dışarı herkes beni bekliyor :(( Tatil gitmiyor yani :( Yani tatil tatilliğinden utanıyor :'(

      Sil
    2. ne zaman alıncakmış ki telefon ama yaaa.

      Sil
    3. Belli değil. Ya alınması gerekenler falan var diye daha da gecikti falan. Babamda istediğim telefon ve hani satışta yok şu an. O yüzden babama yeni alınsa da bana verir telefonunu ya da bana o modelde telefon alınır falan öyle. Tatil bitmeden olsa iyi olur çünkü takdir alana akvaryumdaki eğlencelere gidebiliyormuşuz. İşte biz de Bengisuyla gidicez ama 7'sine kadar o da işte :/

      Sil
    4. telefon alınmazsa neden gidemiyosun ki eğlencelere?

      Sil
    5. Çünkü öyle gitmek istiyorum. Ya ne bileyim, fotoğraf falan çekmek için olsun falan bir de vlog çekmeyi düşünüyorum. Ondan da alakalı. Denemeler yapıyorum da hani YouTube için :/

      Sil
  3. az sonaaaa bi yazı yayınlıycaaaa bak olur mu amaaaaa yaniiiiii :)

    YanıtlaSil
  4. ama keyfin yerindeydi noldu kiiiiii yaaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ev mi telefon mu okul mu dersane mi şeri mi.

      Sil
    2. Sadece kendim. Ben çok mesaj atarım. Ben çok severim. Ben yıpranırım. "Sevgiye açsın."
      "Geçmişi neden geçmişte bırakmıyorsun ?"
      "Ben herkes miyim senin için ?"
      "Bir süre konuşmayalım."
      Biliyor musun, bu sefer gerçekten istemsizce sevdim. Ama ben hala saçma davranıyorum. Ben insanları yormaktan yoruldum. Çünkü gerçekten ben kendimi geliştiremiyorum. Çok sıkıldım kendimden..
      "29 nisana kadar kendinizi unutun."

      Sil
  5. anladım. seninle ilgili değil ki. bazıları senin gibi sever. demek ki senin şeri sık haberleşmek sevmiyor. herkes farklı işte. bu sevgi işleri zor ki. herkesin beklentisi farklı. sen çok sevilmeyi seviyon. belki de senin sevdiğin değil seni sevecek biri olsaydı üzülmezdin. ama öyle olmuyor işte yaa. ama geçer ki yine iyi olursunuz düzelir kii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle ilgili. Of cidden sadece kendimi düzeltmek için kişisel gelişim hikayeleri okuyorum. Ya işte bir süre de ne kadar bir süre olur bilmiyorum. Onu sinirlendiriyorum hep, ondan dedi. Uyandırmıştım da onu falan. Uyandırılnca.. Sadece o bir sürede o hikayelerden ders çıkartıp değişmem gerek. Bir süre bitince de sonucu bekleyeceğim. Kesin gidecek ama biliyorum. Çünkü herkesi kendimden soğuttum.

      Sil
    2. okursun tamam da herkes farklı işte. senin yaptığın yannış değil. sen sensin işte. ama belki o kişi uygun değildir sana. zamanla düzelir yaaa. onun da ters tarafına gelmiştir. o da yanlış yapabilir ki. sen hep kendini suçlamaya eğilimlisin ama bundan da kurtulursun bakalım :)

      Sil
    3. Ters taraf falan değil gayet sakindi. Sadece benden sıkıldı. Düşünücek ve tabii ki gidecek çünkü ben bencilim, çıkarcıyım, bin kez özür dilerim, dengesizim, utanırım ve bunlar sıkar. Ben ben olsam ne fayda. Hiçbir iyi yanım yok. Gel de destekle beni demiyorum. Hatta her benimle konuşan gitmeli deyip kovduğum insanlar var. Çünkü iğrenç biriyim. Yok gel de aksini söyle diye negatif bir şey demiyorum. Sadece kimse için kendime iyi diyemem..

      Sil
    4. iyi de çok insan senin gibi. çoğumuz öyleyiz. bu sölediklerini yapan çok ki. yani olumsuz değil bu sölediklerin. zaten olan şeyler. hey allam kendini iğrenç görmen saçma kiii. bak şu sınavdan çık ve daha önce demiştim. bir eft uzmanına git. bir çeşit psikolog. o senin bu güvensizliğinden kurtaracak seni. mutlaka git sınavdan sonaaa :)

      Sil
    5. piki piki gitme taam ya bari sürükleyici bi diziye başlaaa :)

      Sil
    6. Sınavım var, kitap okuyamıyorum, dizi hayatta olmaz, her şeyden kısıtlıyım. Sadece çok mesajlaşıyordum da, ya hala benim aklım çok uzun bir süre sürmese bari diyorum :((

      Sil
  6. ayrılık mı uzun sürmese.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır. Nolucak bilmiyorum ki

      Sil
    2. hepsi geçer hadi bak geçen hafta neşeliydin bu hafta sıkkın yine gelir mutlu günler hadiiii :)

      Sil
    3. Sadece kendime üzülüyorum. Kendi hatamdan gidecek..

      Sil
    4. allam yaaaa hep kendini hatalı görmekten ne zaman vacgeççen yaaa sen sensin işteeee kabul etmeyen gitsin ayool :)

      Sil
    5. 2 gündür zor uyuyorum dün mesaj atacaktım zor tuttum kendimi. Sen beni bilmiyorsun..

      Sil
  7. Deep etütteyim deee şarjım az kalmış böyle iki saat bakamicam da. İngilizce kelimelerin çevirileri olucak da ödev, sana sorsam ? :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeey tabisiiii eve şimdi girdim açtım blogu sorabilirsin kiiii :)

      Sil
    2. Bismillahlık bir sürü kelime var ama :D Hade bakem:
      Accommodation
      All-Inclusive Resort
      Architect
      Architectural
      Banana Trees
      Bed and Breakfast
      Bridge
      budget
      Capital
      Cave
      Chilly
      Chruch
      Civilization
      Climate
      Clock Tiwer
      Coconut Palms
      Construct
      Currency
      Damp
      Design
      Egyptian
      Emperor
      Empire
      Exchange
      Information
      Experience
      Explore
      Express Preference
      Give Reasons
      Historic
      Historic Sites
      Historical
      Hotel
      Hot
      In Memory of Someone
      Island
      Language
      Liberty
      Location
      Mejestic Mountains
      Mediterranean
      Memorable
      Mosque
      Multicultural
      Museum
      Ottoman (Bu isim galiba bilemedim)
      Palace
      Population
      Province
      Pyramid
      Recreational Activities
      Sandy Beaches
      Scene
      Seaside
      Sightseeing Vacation
      Ski Resort
      Special
      Square
      Statue
      Structur
      Temparature
      the Caribbean
      Tomb
      Tourist Attraction
      Tourist Destination
      Tower
      Trader
      Travel
      Tropical Flowers
      Vacation
      Various
      Waterfall
      Weather
      Wonder
      Worker

      Sil
  8. accommodation (otelde yatacak yer ayırma)
    Her şey dahil tatil köyü
    mimar
    mimari
    muz ağaçları
    yatak ve kahvaltı
    köprü
    bütçe
    başkent
    mağara
    serin
    kilise
    uygarlık
    iklim
    saat kulesi
    hindistan cevizi ağacı
    inşa etmek
    döviz
    nemli
    desen
    mısırlı
    imparator
    imparatorluk
    değiş tokuş, para bozdurmak bankada
    enformasyon, bilgi.

    informatin dahil yazdım. şimdi devam.

    YanıtlaSil
  9. deneyim
    keşfetmek
    tercih bildirmek
    neden bildirmek
    tarihi
    tarihi alan
    tarihsel
    otel
    sıcak
    birinin anısına
    ada
    lisan
    özgürlük
    yer, mahal
    büyük dağlar
    akdeniz
    unutulmaz
    cami
    çokkültürlülük
    müze
    osmanlı
    saray
    nüfus
    il
    piramid
    park ve rekrasyon aktiviteleri
    kumlu plajlar
    manzara
    gezip görme yolculuğu
    kayak merkezi
    özel
    kare ve meydan
    heykel
    yapı
    sıcaklık derecesi
    karayipler
    mezar
    turistik atraksiyon
    turistik yolculuk
    kule
    tüccar
    seyahat
    tropic bitkiler
    yolculuk, gezi
    çeşitli
    şelale
    harika
    işçi

    tımams bittiii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar