14 Eylül 2014 Pazar

Kitaplarda Kampanya Ve Fuar

Uzun zamandır beklediğim ama hevesimi bu yaz gideremedim sorunlarına çözüm olarak ben kitap alacağım galiba. D&R da olan 5TL lik online alışverişte kampanyayı kaçırmadan da kitap fuarını gezmek istiyorum.

Her sene olduğu gibi belirli illerde olan kitap fuarları Antalya'da 5. sevincini daha yaşıyor... Yine cam piramitte yapılacak olan fuar; 19 Eylül Cuma günü, saat 11:00 'da başlayacak. 10 gün süren fuar 29 Ekim'de sona erecek. Genelde geçen sene ve diğer senelerde de olduğu gibi Can yayınları, Pegasus yayınları, Uykusuz, Zambak yayınları vs. büyük yayın evleri de kitaplarını sunacak gibi gözüküyor. Ayrıca sadece kitap değil, test kitapçıkları, soru bankaları gibi yayınlar da bu fırsattan yararlanıp fuardaki bütün kitap severlere çeşit çeşit yaşatacaklarına eminim. Daha fazla ayrıntı için; www.konyaaltikitapfuari.com adlı siteyi ziyaret edebilirsiniz.

D&R 'da da şöyle bir fırsat var ki ancak bunun da online işlem özelliği var. Online işlemlerde kargo ücreti 50tl ve üzeri alışverişlerde bedavaya geliyor ve bir yandan da 16tl, 13tl ve 17,5 tl ye aldığınız kitapları sadece 5tl ye satın alabiliyorsunuz. Bu kampanya uzun bir süredir devam ediyor ve süresi belli değil galiba. Ancak kaçırmadan hemen alın bence. Bir süredir para biriktirip yine kitap alacağım diye hayal kırıklığı yaşasam da kitapları çok seviyorum ve sizlere kitap dolu günler diliyorum. Ayrıca aldığım kitapları ve fuardan görüntüleri de yayınlamayı aklıma not ediyorum ki siz de bu fırsatları kendi ilinizdeki fuarlarla karşılaştırabilesiniz. Ben başka bloglardaki fuarların fotoğraflarını görünce daha çok günler geçsin istiyorum ve heyecanla bekliyorum. Ayrıca gerçekten illere göre fiyatların değiştiğini gördüm ama harika kitaplar var ve hemen arka kapağına bakıp alabileceğim özellikde kitaplar var. Yine de Antalya'da yaşıyorsanız ve kitap düşkünüyseniz gelmelisiniz. Bol kitaplı günler dilerim...


18 yorum:

  1. cam piramitteymiş ha bilmiyodum. uykusuz penguen çok seviyom ya. fuardan almak ucuz ama dediğin gibi netten almak daha ucuz. kitap benim de en büyük tutkum işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıların en büyük tutkun bence :D Kitap yorumlarına pek bakmıyorum da :/

      Sil
  2. sorunum yok kiii. baksana yazamadım bloga bikaç gündür. bazen yoğunlaşıyom ki ben deee. gündüz ders veriyom gece de çeviri yapıyom ya bazen elim ayağıma dolaşıyo benim deee. 27 martta YDS sınavı var. ona hazırlıyom üniversiteyi yeni bitiren arkadaşlarımıı. sen nabıyon yaaa. dün demiştin en son cherie'yi. sınav hazırlığı iyi gidiyo de miii. damakın acımıyo de miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııı baktım dedim Deep yazmıyorsa en son dediğimden konuşmaktan vaz mı geçti falan üzülüyordum. Hmm tamam anladım şimdi. Kolay gelsin ya ben de çok yorgunum. Chérie de yorgun tabii :/ Saat 8'de çıkıyo akşam okuldan. Derslerde izin veriliyormuş telefon ondan konuşuyoruz. Sonra da ben de yorgun oluyorum falan. Damakta sorun yok tatilde falan 1 ay dolucak o zaman bir kontrole gidicem :)) Bir taraf faladan var o rahatsız ediyor :) Bu arada Chérie sinirlendirdim ama sonra düzeldi :) Eh işte sorun yok :))

      Sil
    2. sınav hazırlığı nasıl söleseneeee yaaaa :)

      Sil
    3. Eh diyelim. Şimdi 3. Sınavlar ve proje teslim var ya, onlar için çalışıyorum. Tatilde normal salarım kendimi :)) Sonra da başlarım :)

      Sil
  3. eve şimdi girdim. notunu şimdi gördüm blogumda. nasılsın noldu yaaaa. yemek yapcam yicem bi yandan yaz sen hadiiiii merak ettirmeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şey, sen neden haklısın. Hadi senigeçtim diyelim ki, herkes neden haklı. Galiba ayrıldık ve bilmiyorum. Tartışmadık bile. Sadece fazla bunlar. Belki daha iyi olurum ama ben bunlardan çok sıkıldım ve ağladım durdum. Gülümsemelerim yetmiyor içimdeki yangınları söndürmeye. Yoruldum..

      Sil
    2. ayrılık. alışcan buna. sürekli ayrılcan birilerinden ki. üzülmemek için çok bağlanmıcan sevmicen. çözüm bu :) tabii iyi olcan ki ağlaman da normal. iyidir ağlamak ki böyle durumlarda. yangınlar söner bi süre sonra görcen bak :)

      Sil
    3. Emin değilim. Arıyorum sadece. Sonra da mutlu olmaya bakacağım. Daha yeni bu kararı aldım. Ben onsuz da mutluydum. Hala sarılınca manyak manyak sevinen biriyim :))) Telefon noldu biliyor musun ? Galiba alınıcak. Ay en iyisi olacak benim için. En fazla elimde durması gereken bir telefon zaten. Ve zaten bilmiyorum ay bak özletmişsin kendini bak bu günlerde özledim ben de. Deniz var sınıfta. Ay öyle bir sarılıyoruz ki, fotoğraf falan çektik bugün. Hafta sonu g+ fotoğrafımı iyice değiştiricem :))) Bilmiyorum bir an sevindim. Sadece beni yanlış anladı. Ona sinirlenip kapat telefonu diye bağırdım. İyi olmadı cidden. İşte artık beynim mi gitti ne bilmiyorum 2-3 saat önce etütte hala ağlıyordum. Ya bak, 15 tatilde o en son çıkarttığın yayınevinden çıkartiyim bakmoral olur :)))

      Sil
  4. arıcan unutcan sonra. telefon evet hadi işallah yaa. foto tımams. beynimiz gider arada boşver gelir yine. ağla olsun iyidir ki. kitap işallah. bi de teog bitseydi ah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay cidden yaaa, yüzümde kocaman sivilceler var. Olmazdı genelde ama burnumda bile var. Şimdi en son İngilizce ve İnkılap sınavı olduk. Dinden 80 aldım. İnkılaptan 90. İngilizceden 65 :(((((( Matematik ve Türkçe kaldı işte. Türkçe projemi verdim. Yarın Matematik projesini vericem. Sonea işe Fen öyleee :)) Aaaa fenden de 74 aldım :((

      Sil
    2. dönemsel sivilce geçer yaaa :) eh hepsi iyimiş notlar :) projeler de bitsin artık teog da :)

      Sil
    3. Bittiiiiii !! *.* Ay çok rahatlamış hissediyorum biliyor musun ? Chérie de halloldu. Sorun yok :)) Ay çok iyi de noldu biliyor musun ? Biz duruş bozukluğum için hastaneye gittik. Meğerseki omurgam yamukmuş. Of :((( Gerildim :(

      Sil
    4. geçmiş olsuuun :) şeri için de geçmiş olsun :) omurgan hımmm vardır bir çözümü yaaa. okullarda hepimiz kambur oluyoz ondandır. olur ki vardır çözümü. hadi iyi keyfin yerinde. haftasonu uyu biraz dinlen yaaa :)

      Sil
    5. Ufffff. TEOG notları açıklandı. Puan yok. Ama biz hesapladık. Düşük puanım. En fazla 406 oluyor. Belki olur ama olsa da fark etmeyecek. İzmirden yazıcam. İzmirde var. Oradan olmalı.. Moralim dün bozuldu. Ağladım ama biliyordum. Neyse, tatile bakıcam. Kitaba bakıcam artık :))

      Sil
  5. heeey nabıyoon yeni telefonunla keyfin yerinde miii. bi de son koyduğun fotolar biri piknikte de mii diğeri makdonalds en son vedped olan da ne ki nerde o fotoooo çekildii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey daha kargoda babamınki, yarın gelirse eve servisi beklemeden alıp gelicem. Ondan sonra işte fabrika ayarlarına alınacak babamınki, babam işte diğer telefona geçecek falan :) O piknikte olan yaz ayından aslında. Berna çekmiş onu :) Mc Donald's değil o :) Ben orayı sevmiyorum :) Burger King o da Yiğithan'dan :D En son wattpad olan da Bengisu'nun :) Eylül aylarında falan çekmişti :) İlk defa hamaratlığını gördüm :))

      Sil