Ana içeriğe atla

Aldığım Kitaplar ve Yorumlarım...

 Merhaba kitap kurdular. Bu uzun zaman sonrasında yeniden bir yazı yazmaya karar verdim ve yeniden geldim. Eylül ayından bu yana aldığım, okuduğum kitaplara bir yazı paylaşmak istedim ve gerçekten çok beğendiğim kitapları paylaşmak çok eğlenceli oluyor. Öyleyse ilk kitabımla başlıyorum.



1. Kitap: Bilgi Avcısı - Taylor Stevens 

Kitabın arka kapağında yazan yazıya göre; 

 Uçlarda yaşayan bir kadın, sırt çevirdiği bir geçmiş, ruhunun derinliklerinde hiçbir şeyin kapatamadığı bir boşluk ve inanılmaz bir aksiyon... 

Vanessa Munroe, çok gizli bilgilerle sırlaırn kokusunu alan, inanılmaz yetenekleri olan çok zeki bir bilgi avcısıdır. 

Büyük şirketlerin ve devletlerin gözdesidir. Fakat bu seferki işi biraz farklıdır. Yeni görevi zengin bir işadamının Afrika'da kaybolan kızını bulmaktır. Munroe içinse bunun anlamı çocukluğunun geçtiği ve ruhunun defalarca yara aldığı topraklara dönmesidir. Fakat bu yolcuğunda yalnız değildir; zengin işadamının tuttuğu Miles Bradford da ona eşlik edecektir. 

Ankara'dan başlayıp Afrika ve Amerika'ya dek uzanan öyküsüyle Bilgi Avcısı, güven ve ihanetin, ölüm ve yaşamın da hikayesi...

Arka kapağıyla ilgisini hemen üstüne çeken bu kitabı D&R'dan aldım ve bir önceki yazımda belirttiğim 5 TL'lik indirimden aldım ancak diğer kitaplarımı okumaktan buna bakamadığım için üzgünüm ancak kırmızı ve siyah yazılarında hep bir anlam çıkartmaya çalıştım ve güzel bir macera kitabı olduğuna eminim. Ancak elime geldiği gün hayal kırıklığına uğradım bir an ve bunları yazarken bile bir gariplik var içimde ancak okumadan da yorum yapmak istemiyorum. Bir sorun var ki macera türü kitapları okumayı bıraktım. 






2. Kitap: Sürücü - James Sallis 

Kitabın arka kapağında yazan yazıya göre; 

"Ben sürücüyüm. Bütün yaptığım bu. Siz olayı planlarken veya ayrıntıları belirlerken ben dahil olmam. Bana yola çıkacağımız yeri, nereye gideceğimi, sonrasında ne yapacağımızı, saatini söylersin. Olaya katılmam, kimseyi tanımam, silah taşımam. Sadece araba kullanırım."

Bu kitabı 3-4 günde bitirebileceğimi sansam da 1 haftada bitti. Nedense ben bile şaşırdım. 148 Sayfa olmasına rağmen yarısında bırakıp diğer kitaplarımı okumaya başladım. Ancak bu kitap da gerçekten çok güzel. D&R'dan aldığım bir diğer kitap da bu ve elime geçer geçmez okumaya başladım. Macera'yı sevmememe rağmen gerçekten sürekli okuyasım geldi ve çok sürükleyici. Bu kitabı unutamadım ve yarıda kalıp unuttuğum bir diğer kitap. 






3. Kitap: Eğer Yaşarsam - Gayle Forman 


Kitabın arka kapağında yazan yazıya göre; 

Sıradan bir günde...

 On yedi yaşındaki Mia, bir genç kızın isteyebileceği her şeye sahiptir; sevgi dolu aile, ona aşık bir erkek arkadaş, müzik ve olasılıklarla dolu parlak bir gelecek... 

... bir saniyede her şey değişir... 

Bir sabah ailesiyle yolculuğa çıkan Mia'nın hayatı bir anda altüst olur. Kendini, kaza geçirdikleri arabanın enkazından yaralı bedeninin çıkarılışını izlerken bulan genç kız, parçaları yavaş yavaş birleştirince neler kaybettiğinin ve geride bıraktıklarının farkına varacaktır. Hayat ve ölüm, mutlu bir geçmiş ve bilinmezliklerle dolu bir gelecek arasındaki ince çizgide yürüyen Mia, bir günde hayatının en önemli seçimini yapmak zorunda kalacaktır. 

Eğer Yaşarsam, aşkın gücünün, ailenin gerçek anlamının ve yaptığımız seçimlerin dokunaklı hikayesi... 


Gerçekten etkisinden çıkamayıp rüyalarımda sürekli Mia'nın hayatını görmüştüm ve gerçekten bana hayatı öğreten bir kitap diyebilirim. Ne kadar Romantik sayılan bir kitap olsa da aşkın gücünü ve ardından ailenin önemini anlatıyor. Bu kitabı ise kitap fuarından 15 TL'ye almıştım ve bu kitabın bende çok önemli bir yeri var ve sırf ağlayacağım diye filmini izlemiyorum ve bu farklı hissettiriyor. Kitabı bitirir bitirmez hemen D&R'a gidip 2. kitabını aldığımı hatırlıyorum. Ayrıca Eğer Yaşarsam'ın filminin şarkılarını şu an bile dinleyip dururum. Aslında filminde oynayan Chloe Grace Moretz'in fotoğraflarını bulduğum andan beri ona bir hayranlığım var ve onun bir hikayesini yazıyorum. Sonra onu Twitter hesabımdan takip etmeye başlayınca normal olarak filmlerini filan görüyordum sonra da Eğer Yaşarsam'ın 22 Ağustos 2014 de vizyona çıkacağını ancak Türkiye'de yayınlanmayacak diye gidemediğimi biliyorum ve gerçekten bundan dolayı üzgünüm. Ancak kitap fuarında tesadüfen tam umudumu kesmiştim ve kitap almayacağım için kötü hissediyorken birden Pegasus Yayınları'nın oraya gelince kitaplara göz gezdirdim ve sonra Eğer Yaşarsam'ı gördüm ve o an ona sarılmak istiyordum. Sonrasında o kitabı aldıktan sonra kitaplara olan sevgimin bin kat daha arttığını söyleyebilirim. Gerçekten Gayle Forman çok güzel yazıyor ve Sadece Bir Gün adlı kitapları filan var ve gerçekten elimdeki kitapları bitirdikten sonra kesinlikle onu alacağım. 






4. Kitap: Sen Gittiğinde - Gayle Forman 

Kitabın arka kapağında yazan yazıya göre;

Her şey bitti derken... Sadece bir tesadüf yetebilir...

"Ben bir nehrin akıntısına kapılmıştım, o ise kıyıda kalmıştı."

 Adam'ın, Mia'ya aşkıyla hayata döndürmesinin ve Mia'nın, onun hayatından çıkmasının üzerinden üç yıl geçmiştir. 

Artık ülkenin bir ucunda yaşayan Mia'nın Juilliard'da yıldızı gittikçe parlamaktadır. Adam ise Mia'nın gidişinin ardından onun için yazdığı şarkılarla grubunun dünya çapında ünlenmesini sağlamıştır. Fakat elde ettiği başarılar, içindeki boşluğu doldurmaya yetmez. 

Sonunda şans, sadece bir geceliğine yollarını kesiştirir. 

Mia'nın, evi gibi gördüğü New York'u gezerlerken birlikte geçmişe gidip kalplerini geleceğe... ve birbirlerine açacaklardır. 

Almak için bir saniye bile beklemeyip hemen bir D&R mağazasına uğradım ve elime alır almaz okumaya başladım ve gerçekten en sevdiğim ikililerden biri de bu kitap... Eğer Yaşarsam kitabının devam kitabı olan ve olaylarla hüzünlendiren bir kitap olsa da başlarda, sonradan mutluluğa kavuşacak olan Adam ve Mia geçmişi dile getirerek bir süre konuştuktan sonra aralarındaki bu bağı görmüş ve yeniden birbirlerine aşık olmuşlardır. Bir sanş sonucunda Adam'ın da acıları son bulmuş olur ve sonsuzluğa açılan bir kitap olur ve kitaplığımda olduğu için ve Gayle Forman'ın her kelimesinde önemle ve güzelce vurguladığı sözcükler bile beni etkiliyor ve gerçekten kitaplığımda yer aldığı için çok mutluyum. Yıllar boyu bu kitabı unutmayacağım...





5. Kitap: AVM - S.L. Grey 

Kitabın arka kapağında yazan yazıya göre; 

Loş ışıklar
Kilitli kapılar
Boş koridorlar
Ama içeride yaşayan bir şey var
Ve dışarı çıkmanın tek yolu, 
İçeride kaybolmak
Kabusa hoş geldiniz!
AVM'ye hoş geldiniz! 

Arka kapığından anlaşılacağı gibi bu kitap korku içerikli olsa da macera içeriyor bence. Maalesef ki bu kitabı diğer kitapları okumak için bıraktım ve gerçekten çok üzgünüm ancak şimdi elime alsam gerçekten okumam ve sıkıcı gelir ancak bu kitabı aldığım zamanlar elimde olsaydı gerçekten bırakmazdım. Ancak 120 sayfa okumama rağmen gerçekten de klasik kitap okuyanlar ve dünya klasiklerini sevenler bu kitaba çok hayran kalırlar. Ben AVM adında çok şey taşıdığına inandım ve aldığıma pişman değilim ne kadar okumasam da. Ancak romantik kitap okumayanlar eminim sevecekler.




6. Kitap: Geçmişin İzinden - Colette Caddle 

Kitabın arka kapağında yazan yazıya göre; 

BİR GÜN BİLDİĞİNİZ HER ŞEYİN KOCAMAN BİR YALANDAN İBARET OLDUĞUNU ÖĞRENSENİZ NE YAPARDINIZ?

Erin Joyce'nun Dublin'i terk edip sakin ve güzel bir kasaba olan Dunbarra'dan bir pansiyon alarak orada yaşamaya başlamasının üzerinden dört sene geçmiştir. Bu sürede bir sürü misafir ağırlayan Erin'in hayatı gelen son konuklarıyla birlikte yeniden altüst olacaktır: Yakın arkadaşı Marguerite'ın Hollywood yıldızı olan erkek kardeşi Sebatian, içine kanapık ressam bir anne ile konuşamayan kızı, pansiyona geldiği gün kocasının kendisinden boşanmak istediğini öğrenen Sarah ve diğerleri...

Misafirlerin birbirlerine teğet geçen yaşamlarının ve geçmişin ardında gizlenen büyük sırların hikayesi... Okura, hayatta hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını gösteren akıcı ve bir o kadar da samimi bir roman... 


Gerçekten bir hafta aklımda kalan ve bir türlü aklımdan gitmeyen bir kitaplardan biri ve bana hayatı bilmeyen bir kişiye okut deselerdi galiba sevap kazanmış olurdum. Çünkü gerçekten hayatı çok güzel anlatıyor ve hayatın bize oynadığı oyunları teker teker bir anlam çıkarmamızı sağlayarak sonuca varıyor ve mutluluğun bir o kadar da zor olduğunu açıklıyor. Ne kadar her şey güzel giden hayatlar da olsa bir gün elbet karşılarına bir sorun çıkacağını da belirtiyor ve gerçekten Colette Caddle da gerçekten müthiş bir yazar. Gayle Forman'ın her çıkan kitabını takip ettiğim gibi Caddle'ın da kitaplarını takip edeceğim ve gerçekten her kelimesinde olağanüstülük taşıyan bu yazarın bu kitabı asla unutmayacağım. 


Yorumlar

  1. Bence okuduğun kitaplar çok güzel fakat bir kitabı yarıda bırakarak bize onun hakkında gerçek bir bilgi veremessin.

    YanıtlaSil
  2. Yorumundaki tehtitkar ifadeyi beğenmedim.

    YanıtlaSil
  3. senin yorumlarını seviyom ben. ya ben de ağlarım işte kitaplarda filmlerde. moretz ne şeker yaaa de miii. burdan kitap seçebilirim :)

    YanıtlaSil
  4. nabıyoooon iyi misiiiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay valla iyiyim de bilmiyorum ya. Ya gel konuşalım, bu sıralar kimse konuşmuyor benimle böyle.

      Bugün ayağıma sınıfta tahta düşürdüler. Allahtan eve geldiğimde bir morarma falan da yoktu. Sonra etütte yemek yedik ben bir şeyler bakıyorum telefondan. Yeni gelen bir çocuk var sınıfa işte. Sürekli küfür ediyor. Sinirlendim bir ona ahlaklı olmayı kimse öğretmemiş... Öyle sinirlendim ki.. Neyse ama iyi kiii :))

      Dün İngilizceden Quiz olduk. Her Perşembe kelime Quiz'i oluyoruz işte :)) İşte ilki bir hafta önceydi mesela geçme notu 50'ydi 52 aldım. Dünkinden de geçme notu 60'dı, 88 aldım :))

      Sil
  5. konuşuruz tabiiii sen yaz ben gece gidicem eve şimdi klasik müzik konserine gidiyom gece okurum :) antalyada da klasik müzik konserleri güzel oluyo baak :)okulda geçmiş olsuuun. ingilizcen ilerliyooooo oleeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bak gördün mü kek 1 :( Ay üstüme iyilik sağlık. Kimse de konuşmuyor. Ay tamam öyle olsun..

      Antalyada olsa ne yazar, hafta sonları bir yerlere gidebiliyorum sadece. Teşekkür ederim. Evet.

      Sil
    2. ay gece konuşcam ayol sen yaz. hadi sen de dinlen yaaaa anime izleseneee :)

      Sil
    3. Ya düşün televizyon annemde laptop annemde telefondan izleyemiyorum. Elimde izleyecek bir şey yok. Gidip yağmurda saatlerce durucam...

      Sil
    4. o zaman o kalın kitabı okusanaaaaa hadiiiiii :)

      Sil
    5. kitap olmazsa boyama kitabı yap işteee ya da yat uyu ki dinlen işteee :)

      Sil
    6. Ayyy neyse, boşver tamam. Yani neyse ağlama moduna gelicem zaten. Ya neyse zaten belliydi. Neyse tamam ya bir şey demiyorum. Yazmana gerek yok.

      Sil
    7. Tamam. Gece bişiler yazmana gerek yok.

      Sil
  6. naptııın peki geceeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi izleyebildim. Reklamlarda yazı da yazdım. Bi tane daha yazabilirdim ama beynim durdu. :) Sonra akşam oldu zaten, iki dakika durdum sonra kitap okumaya başladım. Bişiler yapcam işte :)) Ee konser nasıldı ? Pek bir şey anlamam ama :))

      Sil
    2. hangi dizi yaa. yazı vaaay :) o kalın kitap :) klasik müzik konseri yaaa senfoni ve konçerto işteee. dinle bi ara bişiler. chopin bach filan duymuşsundur işte. ben de uyucam artıkın. iyi geceleeer öpsün seni yedi cüceleer :)

      Sil
    3. Kiralık aşk ya işte :) Eh, yazayım barii :) 1116 sayfalık hahahaah :) Senfoni ve konçerto geçen bir müzik ödevi yapmıştım. En son işte dün okudum mesela :) Duymadım, bakarım :)) Sana daa :) Böcükler :)

      Sil
  7. hediyeler ne olduuu çekilişler alışveriş. saçın nolduuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbişi bi şey olmadı. Hediye bana çerçeve. Alışverişten hocaya kolye ve kupa aldım. Saçım hala aynı. Kimse umursamıyorum ve ağlamak için evi bekledim.

      Sil
    2. saçını neden kestirmedin amaaaa.

      Sil
  8. aaaaa baksanaaa ben sana yazmışııım az sona da sen bana yazmışııın amaa ben önce yaqzmışım aaa ne tesadüf yaa aynı anda yazmışııız. ay ne unutması ayol gündüz ev işi yaptım alışveriş yaptım akşam evdeyim film izlicem çekirdek çau dört gün tatil. bi dee son 4 yazını ıkuycam ki akçaam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun değil moralim bozuk.

      Sil
    2. anlamadım. otobüsçü naptı. servisci mi. geç mi getirdi eve noldu ki.

      Sil
    3. Dur dediğimiz yerde durmadı. İneceğimiz yerken baya uzağa indirdi.

      Sil
    4. olsun üzülme ama yarın kestirirsiniz ki yaaa hadi ama üzülmeee bak bu akşam yeni yıla giriyoz senin de bak çalışma aylarının bir kısmı bitti az kaldı artık bu sene okulun bitecek yaaaa yaz gelcek izmire aydına gitcen hadi ama neşelen amaaa :)

      Sil
    5. Buna üzülmüyorum ama bu dediklerine de sevinmiyorum.

      Sil
    6. Gördün mü ? Sen de umursamıyorsun. Napaarsan yap ya.

      Sil
  9. noldu. neyi umursamıyorum ki? allam duştaydım yaa. peki sevinmiyon ama bu akşam napcan sölesenee. ne izlicen okucan veya ne yicen. evde misiniz annenlerleee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorgulamıyorsun, ilgilenmiyorsun, değer de sıfır zaten bunu biliyorum. Oturacağız. Bişey izleyemicem. Laptop elime geçmiyor. Abim hariç herkes evde olcak işte. Büyük ihtimal duşa girip çıkıcam sonra yemek belki yerim yemem bilmiyorum sonra biraz ağlarım sonra uyumaya çalışırım. 12'yi görmek istemiyorum.

      Sil
    2. öyle deme. otobüsçü yüzünde üzülmüşsün sadece olsun ama yarın gidersiniz saça. telefondan izlesene bişiler. kitap oku bak veya otur yazı yaz. bak 2015 yılını kendince yaz defterine. neler oldu. 2016 hedeflerini yaz bi deeee :) sona kitap oku. baksana söledim ya sana hani, bak son yazımda da vari radyo oyunları, dinlesene. cips çikolata filan yok mu evde yaaa.

      Sil
    3. Telefonum onu kaldırmıyor. Ya otobüsçüyle alakası yok. Ben öyle yazamam. Ya ne telefonum kaldırıyor ne de laptop bende oluyor. Cips yemekten zaten birsürü sivilce çıkıcak. Bugün bayağı yedim. Abur cuburdan çok kilo alıcam zaten.

      Sil
    4. babandan rica etsene sana bir ipad tablet alsın ya çok ucuz ki. e bütün gece vermicekler mi sana laptopu ama neden. sen de tv bak bari veya kitap oku.

      Sil
    5. Ben TV'yi sevmiyorum. Kitap okurum okumasına hatta bitiredebilrim. Şey zaten tablet alalım diyor da babam ben diyorum ki tablete vereceğin parayı telefona ekle öyle telefon al aynı işlemi görecek dedim. Bilmiyorum nolucak.

      Sil
  10. kitap o zaman. telefon alsın o zaman tamam. bak uzan yatakta karanlıkta müzik dinle en güzeli bu yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bovlinge gidelim mi dedim. Gelir birazdan babam, ona göre bir şeyler yaparız :) Üzülerek girmek istemem. Güzel olmaz. Mesaj atmayan arkadaşım atıyor. Partide ama konuşalım dedi. İhihihiihih *.*

      Sil
    2. ayyy bowling ne güzel tabii orda başka şeyler de oluyor ya oyunlar onlar da güzel. hadi işallah gidersiniz. bi de hamburgeciye gidin yaa :) tabii gülerek gir amaa :) mesaj konuş tabiiii :)

      Sil
    3. Ayyy deme bana hamburger. Daha dün 2 tane yedim ve obez olucam diye söyleniyordum. Yapma etme Deeep :)) Moralim düzeldi ay :)

      Sil
    4. oleeeey oleeeey düzelcek tabiii ne sandııın :) burger king menü seviyom ben deeee :)

      Sil
    5. Ay ben deee :)) Küçüklüğümden beriii :) Sadece 1 kez Mc Donald's dan yedim. Galiba gitcez iyi yıllaaaaar, yılın başında uğra yine :)))

      Sil
    6. heeey iyi eğlenceleeer sanaaaa görüşürüüz burda olcam zateeen gecee :)

      Sil
    7. Gidemedik. Hava çok soğuk.

      Sil
    8. Eğer burada olsaydın cevap verirdin. Telefonumun camını kırdım.

      Sil
    9. burdayım. televizyonda güldür güldür şov izlerken uyuyakalmışım yaa. şimdi de vedpet okuyum diyodum. naptın peki evde. telefon camını nasıl kırdın yaa.

      Sil
    10. Whatsappa girmiyodu. Ve saatlerdir böyle. Ben de fırlattım. Kırılmış. Ama hala kullanıyorum ama içim yanıyor.

      Sil
    11. fırlatma bir daha ama yaaa offf öfkeli irem yaa offf.

      Sil
    12. Kimse inanmıyordu moralimin bozuk olduğuna. Bir yenisini alalım artık yeter cidden içim hala yanıyor. Yine moralim bozuk öyle oturuyorum sadece..

      Sil
    13. tamamen parçalasana o telefonu o zaman alınır yenisi ki.

      Sil
    14. Ay Deep o zamman hiç alınmaz. Yok yok, olmuyo

      Sil
    15. peki hımmm o zaman git babana rica et tatlı tatlı yaaa alsın yenisini artık :)

      Sil
    16. Aslında ben uygun bir şey buldum gibi, bakalım :))

      Sil
    17. oh beeee yeni yılın ilk iyi haberi :)

      Sil
    18. Ay umarım alınır ya :/ Çünkü alınınca artık alıp telefonun üzerini çiğnicem. O kadar sevinirim galiba :)))

      Sil
    19. of aman korkulur senden :)

      Sil
    20. Zahideye sor voleybol oynarken karşı takıma nasıl sinirlenip bağırmıştım :) Ayyy ayyyy :))

      Sil
  11. ağzın acımıyo de miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ilki kadar değil, birazdan takıp uyuyacağım :))

      Sil
    2. iyi geceler baş baş. ben de uyuycam şimdi. bugün dört tane yazı yazdım yaaaa :)))

      Sil
    3. İyi geceler :)) Vaoooov :) Yoğunsun gâliba ya ? :)

      Sil
    4. bloga yazdım işteee :)

      Sil
    5. Ben 1 saatte yazıyorum da bir blog yazısını uzunsa :)) Şii Duyuru olunca pek uzun sürmüyo :) Ay Deep dua et alabileyim en kısa zamanda telefonu :))

      Sil
  12. ay bense yazıları onbeş dakkada yazıyom, duyurular ise bir saat sürüyor. taam dua etcem ki. hadiii benim dualarım hep çıkar ki. semestrede olsun garii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müsik Hayatım çok uzzun sürüyor geneldde bende :)) O da senin duyuruların gibi ben kendi duyurularımı yapıyorum sen herkes duysun diye blogları şeetiyorsun :)) Ay inşAllah :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…