D&R'da İndirimler Bitmiyor...

 Blogumla daha çok ilgilenmeye başlayan bir bloggerın sözcüklerini okuyorsunuz şu an. Ne kadar mizah yapmak istesem de başarılı olamadım ancak sizlere bol kitaplı günleri ucuz şekilde getireceğim yeniden. Bu seferki yazımın başlığından anlayacağınız gibi D&R'da indirimler kesilmeden kitap kokularını ayağımıza getiriyor ve internetten ucuz bir şekilde almak kolaylaşıyor.


      D&R'ın birkaç ay önce olan online siparişteki indiriminde hiç kaçırmadan 5 tane kitabı evime geitrmiş ve bir keyifle okuyup sizlere sundum ve şimdi de o 5 TL'lik indirimden sonra 9,90 TL'lik indirimle kendine bağlamayı başarıyor ve Twitter'daki sürpriz yarışmalarıyla da kazandırıyor.


      İlk başta 9,90 TL olan indirimdeki kitapları ayrıca gösterilmiş ve her kitaba indirim yok. Bunu belirtmek isterim ve hemen linkliyle de size alışveriş fırsatı gelsin diyelim. Bol kitaplı günler dilerim.


Twitter D&R sayfasına göz atmak ve yarışmalarına katılmak için: https://twitter.com/DRdunyasi





Yorumlar

  1. mizah da mı yazıyon yaaa ama yazsana okumak isterim. indirim evet ne güzel bişi yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mizah mı ? Mizah yazmadım hiç...

      Sil
  2. ne kadar mizah yapmak istesem de başarılı olamadım demişsin yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşımın bir hikayesi vardı, ona yardım ettim ve 1 bölüm yazdığımda mizahla alakası yoktu...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Umm şimdi TEOG için diyorsun güzel ve teşekkürler :)) Ama bazen de Starbucks'daki kahveler mideni bulandırır mı ? Ay ama Zahide gelmedi ama biz en sevdiğim o diğer arkadaşlarımla gittik :)) Yağmurlu günde çok hoş ya :)) Ya böyle o arkadaşım gil falan da Zahide ben diğer bir arkadaşım daha falan grubuz :)) Ama Zahideler sahil enara gidip ıslanmışlar :)

      Sil
    2. biraz rahatladın de miiii. keyfin yerinde gerginlik azaldı de miiii :)

      Sil
    3. Ya iyi güzel de, internet sorunu var. Mobilden girince normal, laptoptan girince girmiyor bloggera :( Yazı yazıcam, yazamiyorum. Youtube'a da girmiyor uf :(

      Sil
  4. bugün tatil iştee. 11 de uyandım tost çay yedim müzik dinledim öğleden sonra beşiktaşta deniz kenarında yürüdüm, edebiyat dergisi alıp bir kafede espresso içip okudum, pideciye gidip kaşarlı pide yedim. eve geldim, duş yaptım kahve içtim. şimdi ne izleyim diye bakıyom. film dizi filan veya anime :) kara ekmek dün akşam bitti yaaa :) ya da kitap da okuyabilirim. poroce ödevleri iyi gidiyo umarıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Poroce :))) Ahahahaaha :)) Eh işte. Türkçe, Matematik, Fen'den aldım. Hepsinden de soru çözücem :(( Damaklığı aldım. Hatta şu an takıyorum. Birkaç gün ağrı yapabilirmiş. Bazıları uykularında damaklığı çıkartıp kenara koyuyormuş alışamadıkları için ama benim rutin olarak şöyle olacak, uyumadan önce damaklığı sudan çıkartıp fırçalayacağım, dişlerimi de fırçalayacağım. Takıp uyuyacağım. Uyandığımda çıkartıp fırçalayı suyun içine koyacağım. Sonra dişimi fırçalayacağım. Bu kadar :) Çok garip tabii, bayağı sert çünkü. Acıkıyorum damakla yaaa :))) Kesin ben gece uyanıp çıkartacağım :)

      Sil
    2. poroceler nolduuuu.:)
      damak nasııl :)

      Sil
    3. İyi gibi gibi. Sadece hepsi zor :( Damak da acıtıyo :(

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Aaa teşekkür ederim :) Şey ya bişicikler sorucaktım da ?

      Sil
    2. sor. ingilizce miiiii :)

      Sil
    3. Cık. Ya sen neden eski yazılarını sildiiiiin ? Ben ilk yazına gidip bakmıştım ama okuyamamıştım :/

      Sil
    4. ilk yazılarım çok eski ya, blogda çok yazı olmuştu, hafiflesin diye silmiştim. çok yazdığım için çok fazla yazı olmuştu ondan işteee :)

      Sil
    5. Hayır bence güzel olmadı çünkü o eskiler hani nostalji gibi anılmak ister. Ben geri döner ilk yazılarıma bakarım hep. Bugün bir arkadaşım var etüt ve blogdan da. O benden sonra blogunu açıp benimle konuştu hep böyle geçen sene çok ilgileniyordu ama bu sene çok çalışmaya başladı. İşte o dün yazılarımı okumuş ve çok hoş yazıyorsun dedi. :)) Bence iyi olmamış :) Bakıp bakıp içim gidiyo sadece 2014 seçeneği olduğu için blogunda :((

      Sil
    6. senin eski yazılar ivit arkadaşın haklı. ayy napalım oldu işteee çok yazı yazıyom ben yaaaa yeniler daha güzeeeel :)

      Sil
    7. Yarın okulda yılbaşı hediyelerini vericez ve Eda'ya 3 tane pamuk şeker alıcam sabah :)) Ya düşünsene, sınıfta vericem derste hoca açılınca bu ne falan dicek :)) Saçımı hala kestiremedim. Çarşamba PTS olucak o yüzden okula gitmicez sınav olup çıkıcaz sonra etütte alacağım kişiye hediye bakıcaz, annem de hediye alıcakmışş :) Beraber gidip bişiler bakıcaz sonra saçımı kestiririm galiba :)

      Sil
    8. hediye zamanı ne güzeeel :) saç evet kestircektin. damağın nasıl.

      Sil
    9. Şu an iyi de damaklığı çıkardıktan sonra bir şey yiyemiyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar