11 Haziran 2015 Perşembe

1- Filmler'in Esintileri "In Your Eyes"

Merhaba !! Yeni bir seri başlatıyorum yeniden. Aslında kitaplara duyduğum ilgiyle birlikte yanında filmlere duyduğum sevgi eşit tutalamaz. Filmler başka tiyatro başka diziler çok başka. Filmlere pek zamanım da olmasa, internet üzerinden gitmediğim filmleri izlemeye çalışıyorum. Ama en çok önerilen film dendiğinde "In Your Eyes" dağları biçer. Gerçekten çok güzel bir film ve izlemeyip de onlara ayrı sevgi beslediğim filmlerden çok farklı. Filmin gerek şarkıları olsun, gerek kurgusu olsun, gerekse olayları olsun; muh-te-şem ! 


Film kapağı da gerçekten çok abartılı filmleri sevmiyorum. Bu oldukça sadece ve güzel olmuş. Ana karakterler gerçekten çok güzel ve ben ayrıca kadına aşık oldum diyebilirim. 

Oyuncular: Zoe Kazan  
Micheal Sthal David 
Nikki Reed
Jeniffer Grey
Mark Feuerstein

Filmin konusuna gelirsek. Kendi açımdan olarak filmi yorumlayarak konusunu anlatmak bana göre daha güzel geliyor. Film oldukça güzel ve bazı bölümlerinden dolayı sevmeyen insanlar olabiliyor, bu elbette ki tercih meselesi. Olaylar sanki romantik komedi filmleri gibi ama oldukça ilgi çekici olarak gerçekleşiyor. Filmin başlangıcında geçen olaylar yıllara dayanarak bir sorun oluşturuyor. Ancak bu sorun yıllar sonra bir umut ışığı olarak karşıya çıkacak. İki farklı şehir (?) arasında dağları aşıp da birbirlerini bulmak için o kadar birbirlerini görmeden sevebiliyorlar ki, gerçekten sonunda mutluluktan ağlanabiliyor. 

Film, 2004 yapımı da olsa ben bugün olsa yine izleyebileceğim bir film ki; ben bir kitabı 1 kezden fazla asla okumam. 2. okuduğum en sevdiğim kitap bile olsa, o kitaptan bıkarım. 1. okumadaki heyecanla beslerim o kitabı. O yüzden bir filmi bin kere bile izlesem bıkamam. Bu çok ironik bir durum olsa da bin kere izleyebileceğim filmlerden. Romantik sevmeyenler bile izleyebilir diye düşünüyorum. Sevgiyle kalın...




10 yorum:

  1. yazmışsın işte yaaaaa oleeey gelcem yineee :))))

    YanıtlaSil
  2. aa ben bu filmi de duymamıştım , ne kadar güzel izlediğiniz filmlere de yer vermeniz :D

    YanıtlaSil
  3. Hadi bir de 3 Iron'u izle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece 3 Iron mu yoksa Iron 3 ya da Iron Man 3 mü ? :))

      Sil
  4. :))) 3Iron
    Orjinal adı : Bin Jip
    Türkçe adı : Boş Ev ( Tamamen uydurmasyon yanlız bizi,mkiler iyi sallamış)
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne çok sallıyorlar be. Geçen haftalarda The Gift diye film vardı, Geçmişten Gelen diyorlar. Türkeçemiz ayakta alkışlamalık :))

      Sil