2- Filmler'in Esintileri "Fast and Furious 7"

Gerçekten olağanüstü beni etkileyen filmlerle devam ediyorum. Bu seferki film gerçekten çocukluğumun serisi. Paul Walker'ın ölümünden sonra filmden çıktıktan sonra sürekli ağladım ve ağlamaktan gözlerimin ağrımaya başladığı bir film. Bu film ve serisiyle birlikte olağanüstü denmeyi hak eden bir film. Filmin kapağıyla bile beni etkiledi ve filmden çıktıktan sonra sanki film kapağındaki Paul'muş gibi sarılacaktım. Gerçekten bir daha izlesem göz yaşlarına boğulurum. Sonunda da gerçekten çok kötü ağlamıştım.


Oyuncular: Paul Walker (Brian O'Conner)
Vin Diesel (Dominic Toretto)
Dwayne Johnson (Luke Hobbs)
Michelle Rodriguez (Letty Ortiz)
Jordana Brewster (Mia Toretto)
Tyrese Gibson (Roman Pearce)
Ludacris (Tej Parker)
Lucas Black (Sean Boswell)
Jason Statham (Deckard Shaw)
Nathalie Emmanuel (Ramsey)
Djimon Hounsou (Mose Jakande)
Tony Jaa (Kiet)
Ali Fazal (Safar)
Elsa Pataky (Elena Neves)

Filmin konusuna gelirsek Owen Shaw ve ekibinin yenilmesinden sonra, Dominic, Brian ve geri kalan ekip artık sahip olmak istedikleri normal hayata ve Amerika'ya geri dönebileceklerdir, fakat Owen'ın büyük kardeşi Deckard , Dominic'i takip eder. Nedeni ise kardeşini yaraladıkları için intikam almaktır. Bu yüzden ekip tekrar tehlikeye girecektir. Ekip Han'ın ölümünü öğrendikten sonra, Deckard onları ilk bulmadan önce kendilerinden birini öldüren adamı bulmak için yola koyulurlar.

Film kesinlikle serinin bütün filmlerini izlemeden izlenmemeli bence. Film çıktığı günü umutla sayıyordum ve çıktığında çok sevindim. Filmi sinemada izlemek gerçekten daha keyifli eğer böyle aksiyon türü filmler çıktığında internet üzerinden izlemek istiyorsanız bence hata yapıyorsunuz. Sinema ortamında şarkıların ve arabaların sesleriyle film sizi daha çok etkiliyor. 




Yorumlar

  1. bu film serinin eskilerinden daha iyiydi sanki de miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hepsini eşit tutarak seviyorum. Ama bu soruldu mu, dehşet bir film derim :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar