16 Haziran 2015 Salı

5- Filmler'in Esintileri "Hayalet Dayı"

Oyuncularıyla ilgi de çekse, klasik Türk filmi saçma  komedi filmlerinden bir tanesiydi. Pek sevdiğim söylenemez ve gittiğim sinema salonunda 2 kişi daha vardı ve yarısında filmden çıktılar. Pek önermiyorum ve Türk milletimizin film kültürünü tiyatroya yüklenseydi şimdiye daha güzel şeylerin ortaya çıkacağına inanarak başlıyorum.


Klasik bir kişiye dayalı sadece birkaç yabancı süsüyle süslenmiş bir film olduğunu düşünüyorum. İki dost bir evi kiralıyor ancak içindeki hayaletle birlikte monoton hayatı bozmaya geliyor. Aslında konuda anlatılacak pek bir şey yok ve ben sadece fikirlerimi belirtmek ve sevdiğim bir filme boşuna para vermeyin diye diyorum. Gerçekten güzel bir film değil. Genelde yabancı bir filmi izlemek için sinemaya gitmek ya da aksiyon filmleri için güzel ve tercih edilen bir yere gitmek daha güzel oluyor. 

Oyuncular: Settar Tanrıöğen
Ozan Özcan
Caner Özyurtlu
Ülkü Duru
Esra Dermancıoğlu
Tuğçe Karabacak

Ajan filmine gidecektik, ancak bazı sorunlardan başka bir film seçmek zorunda kaldık ve saate en uygun olana girdik ve gerçekten iki gülünen argo kelimelerle pek de komedi kategorisine girmemiş. Oyuncular ayrı ayrı dallarda güzel filmleri bulunuyor ancak bu teklifi zorla kabul etmiş gibi film çabucak çekilmiş. Senaryo'yu hiç beğenmedim, yönetmeni de suçlamak zorunda kalıyorum ancak kendi fikrim. 

4 yorum:

  1. offf ya bu komediler çok moda oldu de mi yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben pek Türk yapımı film izlemiyorum ve sevmiyorum. O yüzden sevmemişimdir, herkesin kendi seçimi...

      Sil
  2. kullanım tarihi geçmez. istediğin zaman yap taam mıııı :)

    YanıtlaSil