6- Filmler'in Esintileri "Ponyo"

Hep sevmişimdir çizgi filmleri. Çocukluğumda hiç bırakmadığım 3(?) tane film vardır benim. Hala yüklü hatta ancak nerede olduklarını bile bilmiyorum. Ama aklıma gelen en sevdiğim çizgi filmi 'Ponyo'. 


Filmin tam adı 'Küçük Deniz Kızı Ponyo' ancak ben kısaltarak söyledim. Japonların en ünlü film-dizi ünü animelerden gelir. Küçükken de anime çizgi filmi izlemişim o zaman dedim bunu yazmaya başlayınca. Gerçekten çok güzel bir film ve en az 5 kez izlemişimdir. Yine açsam yine izleyeceğim bir film. Çocuklar için de olsa, açıp bir açsanız, oradaki Ponyo'yu yemek istersiniz; o kadar tatlı ki... 

Film 2008 yapımı Japonların filmi. Film hakkında vikipedi'den araştırma yaptığım için, film hakkında pek bir bilgi alamadım çünkü yabancı bir dilde yazılmış ve hangi dil bilmiyorum. Çeviri kısmında da Türkçe yok. Ancak seslendiren kişileri filan kısa bilgiler var.

Seslendirenler: Hayao Miyazaki
Starring Tomoko Yamaguchi
Kazushige Nagashima
Yūki Amami
George Tokoro
Yuria Nara
Hiroki Doi
Rumi Hiiragi
Akiko Yano
Kazuko Yoshiyuki
Tomoko Naraoka

Sosuke deniz kıyısında annesi ve babasıyla birlikte yaşamaktadır. Bir gün deniz kenarına gezintiye çıktığında bir japon balığı bulur ve evinde beslemeye başlar. Bir süre sonra büyümeye başlayan japon balığı bir insana dönüşür ve Sosuke ona bir anne gibi her şeyi öğretmeye başlar. Sonraki olaylar bir hoşnutlukla gerçekleşir.

En sevdiğim şarkı olarak pek Ponyo'nun şarkılarına bakmamıştım, merak etmemiştim ancak şimdi bakınca filmi izlerken en sevdiğim şarkısı: https://www.youtube.com/watch?v=T5dH1PmMvD8

Yorumlar

  1. miyazaki. çok iyi ki yaaa. izlemedim izlicem mutlaka. izleyince yazarım da. baksanaa, komşum totoro adlı çizgi filmi izlesene yaaaa. aynı yönetmenin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çinlilerin ya da Japonların yaptıkları filmler ve diziler çok güzel oluyor. Bir tane dizilerini izlemiştim, çok beğenmiştim. Hemen Komşum Totoro'nun film kapağına baktım da ilgimi çekti. En kısa zamanda izlerim, teşekkürler...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. İzle izle izleyecek film bırakmadın be Deep :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar