7- Filmler'in Esintileri "Forget Me Not"

Film, ilk izlediğim korku filmiydi. En az 4 kez izledim ve en son izlediğimde korkmutşum. Ancak ilk ve son korku filmi izleyişim olduğu için, pek bir puan veremiyorum. Tek filme dayanarak güzel bir filmdi. Filmin bir diğer adı da: Ölümsüz Arkadaşlık olarak geçiyor.


Film 2009 yapımı bir film ve Bella Thorne'un baş rolünde oynadığı bir film olduğunu görünce izlemeye başladım bir heyecanla. Nasıl izlemeye başladığımı hiç hatırlamıyorum. İlk izlediğimde biraz gergindim. 2. sinde pek korkmamıştım. 3. izlediğimde arkadaşlarımla beraber çığlıklar atarak izlemiştim ve o gün gerçekten çok eğlenmiştim. Arkadaşlarla izlenen filmlerin heyecanı daha güzel oluyor. 

Oyuncular: Bella Thorne 
Cody Linley 
Carly Schroeder 
Chloe Bridges 
Kenton Duty

Mezuniyet günü yaklaşmaktadır ve Sandy Channing de sınıfının popüler başkandır ve hayatının en güzel zamanını yaşaması gerekirken arkadaşları teker teker kaybolmaya başlar. Sandy araştırdığında arkadaşlarının uzun zaman önce rahatsız ettikleri bir kızın intikam isteyen ruhu tarafından isteksizce uyandırıldıklarını keşfeder. Sandy geç olmadan bu olayın gizli sırrını çözmek zorundadır .. 

Ayrıca filmi ben İngilizce olarak izlemiştim hep. Türkçe'si daha çıkmamıştı. Bazı bölümleri izlenememesi gerektiği için o tarafları geçtim ve filmin özüne indim. Nedense en son izlediğimde filmin sonunda ağlamıştım. Olayları 4. izleyişimde anlamıştım o kadar aklımda senaryo geçmiş ki demek ki... Ama bazı bölümlerini izlemeden gerçekten güzel bir film. 

Yorumlar

  1. korku hiç kaçırmıyom ben yaaa ama bunu hatırlamadım. izlerim taam. yazarım ki izleyince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben korku filmi izlemekten korkan bir kişi olduğum için pek izleyemem ama aksiyona bayılırım :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar