23 Haziran 2015 Salı

8- Filmler'in Esintileri "Aynı Yıldızın Altında"


Yine bir hüzün ve peçeteleri tükettiğim film. Ağlamadan duran bir insanın olduğunu zannetmiyorum. Çünkü film beni birkaç gün etkisinde bıraktı. Filme sinemada gitmeyi çok istedim ancak vakit bulamadığım için, internet üzerinden izledim. İzlediğim yer de çay bahçesi gibi bir yer ve insanlar doğal, işleri var ve önümden geçip her saniye ağlama şekillerime bakıp 'İrem, ağlama artık.' diyordu. Gerçekten çok güzel bir film... 

Oyuncular: Shailene Woodley 
Ansel Elgort 
Willem Dafoe 
Nat Wolff 
Laura Dern

Hazel ve Gus, kanserle ilgili bir destek grubunda tanışırlar. Hazel oksijen makinesine bağlı yaşayan bir kız, Gus ise protez bacağıyla dalga geçen bir erkektir, bu tanışma sonrası mucizevi bir aşk başlar. Kısaca böyle bir aşk filmine gözleriniz dayanabilirse, hiç kaçırmadan izlemelisiniz. İyi seyirler şimdiden...

2 yorum:

  1. izledim tabii haklısın ağlanmaz mı yaaa. çay bahçesinde ağladın yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelen geçen 'İrem yeter artık, ağlama. Bu bir film...' dese de durur muyum ben :D Sulugöz olmakla da alakası yok ama...

      Sil