4 Haziran 2015 Perşembe

Aldığım Kitaplar 2

Birkaç ay sonra yine 5 TL'lik indirim kervanına katılan D&R'dan online kitap alışverişi yaptım. Seçtiğim her kitabın ayrı bir güzelliği, ayrıcalığı var. Bunları okuyup, değerlendirdikten sonra ; tek tek yazı halinde yayınlayacağım. Umarım ilginizi çeken birkaç kitap olur. İşte kitaplığımın yeni hali ;



Geçmiş Aile Sırları ile birlikte sonraki 12 kitabı yeni aldım ve yeni düzene kavuşturdum. Ve gerçekten güzel gözüküyor.







1. Kitap: Çocukların Kitabı - A.S. Byatt

Sayfa Sayısı: 640
Baskı Yılı: 2012
Yayınevi: Artemis Yayınları

Kendi Yorumum: Bence kitap güzel gibi ancak yazı boyutları çok da küçük değil ancak kitap rafa bile sığmadığı için, başka kitapların yanına koydum ve pek okuyabileceğimi bile sanmıyorum. Umarım okuyabilirim...



2. Kitap: Geçmiş Aile Sırları - Linda Gillard

Sayfa Sayısı: 375
Baskı Yılı: 2015
Yayınevi: Sonsuz Kitap

Kendi Yorumum: Kitabı satın aldığım sırada nedense bu kitabı almasaydım keşke dedim ancak, okuyunca göreceğim. Hiç emin değilim...


3. Kitap: Kıyamet - Fırat Çakır

Sayfa Sayısı: 321
Baskı Yılı: 2011
Yayınevi: Pozitif Yayıncılık

Kendi Yorumum: Bence kitap bir kişisel gelişim kitabı da olsa, daha çok insan psikolojisindeki kıyamete yöneliyor ve bir süredir kişisel gelişim kitapları okumaya başladım ve daha küçük yaştaki kişilerin anlatım şekillerini beğenmediğim için, böyle kişilerin kitaplarından öğüt almayı tercih ettim. Umarım güzel bir kitap çıkar ki bu kitapta pek bir kuşkum yok...




4. Kitap: Mönüde Aşk Var - Nicolas Barreau

Sayfa Sayısı: 272
Baskı Yılı: 2014
Yayınevi: Doğan Kitap

Kendi Yorumum: Kitabın ayracını kitap fuarından almıştım ve satın alacaklarımın arasına bu kitap da bir anda girdi ve o ayraçla birlikte bu kitap da girdi. Paris yemeklerini öğreneceğim galiba :)


5. Kitap: Düşlerimde Bulduklarım - Elif İpek Bilek

Sayfa Sayısı: 200
Baskı Yılı: 2014
Yayınevi: Sokak Kitapları Yayınları

Kendi Yorumum: Kitabın birkaç hikayesini okudum ve gerçekten çok kötü ağladım. Gerçekten kitabı yazan kişiyi büyükçe bir alkışlıyorum. Ben kitap okumaya böyle kısa kısa hikayeler dolu kitapla başladığım için bu tür kitapların her insanı okumayı sevmeye başlamasına teşvik ettiğine inanıyorum. 


6. Kitap: Karanlıkta Mum Işığı - Afet K. Akyol

Sayfa Sayısı: 360
Baskı Yılı: 2007
Yayınevi: Bilgi Yayınevi

Kendi Yorumum: Kitabı birazcık incelediğimde kitabın kapağını çok beğendim. Pek kitap hakkında yorumlara bakmadım ancak kendi yorumum sorulursa, okuyunca her kitap güzeldir bence :)


7. Kitap: Kırık Dökük Yaslar - Deeanne Gist

Sayfa Sayısı: 440 
Baskı Yılı: 2015
Yayınevi: Sonsuz Kitap

Kendi Yorumum: Kitabı birazcık okudum ve kokulu bir kitap olduğu için sabah sabah uyanan ben, hemen annemin içeri girmesiyle kitabın kokusunu odanın doldurduğunu söyledi. Cidden güzel bir kokusu var (ne kadar kitap kokularını ayırt edemesem de) Ancak kitabın içeriğine gelince, Türk milleti olarak bu tür kitapları sevmediğimizi ve ilgimizi çekmediği için bir kenarda bırakacağımıza inanıyorum...



8. Kitap: Zaman Yolcuları - Alex Scarrow

Sayfa Sayısı: 420 
Baskı Yılı: 2013
Yayınevi: Artemis Yayınları

Kendi Yorumum: Kitabı elime aldığımda sınıftaki erkeklere benzettim kendimi. Genelde erkekler bizim sınıfta bu türde kitaplar okur ve ben de pek macera türü kitaplar okuyamadığım için nedense ilgimi çekti ve okumayı kafama koyduğum için hemen sepete attım.



9. Kitap: Sağırlar - Rodrigo Rey Rosa

Sayfa Sayısı: 223 
Baskı Yılı: 2014
Yayınevi: Sel Yayıncılık


Kendi Yorumum: Neden bilmiyorum ancak artık daha farklı kitaplarla kitaplara olan görüş açımı daha da genişletmek için başka başka kitaplar satın aldım bu alşverişte. Umarım faydalı olur...




10.Kitap: Yıldızlar Sönünce - Ahmet Demir

Sayfa Sayısı: 224
Baskı Yılı: 2014
Yayınevi: Destek Yayınları

Kendi Yorumum: Kitap oldukça güzel sözler ve öğretici hikayelerle dolu. Kitabın kapağı da çok hoş olmuş. Okumayı umutla bekliyorum...



11. Kitap: Oyunculuk Eğitimi - Müjdat Gezen 

Sayfa Sayısı: 120
Baskı Yılı: 2014
Yayınevi: Bilge Kültür Sanat

Kendi Yorumum: Bu kitabı, okuldaki kütüphaneden aldığım kitap sayesinde aldım. Artık tiyatro adına böyle geliştirici ve bilgi veren kitaplar alıp altlarını çizip; neler yapabileceğimi öğrenebilirim. Umarım kütüphanedeki kitap kadar faydalı bir kitap olur...



12. Kitap: Bin Muhteşem Güneş - Khaled Hosseini

Sayfa Sayısı: 375
Baskı Yılı: 2015
Yayınevi: Everest Yayınları

Kendi Yorumum: Bu kitabı Khaled Hosseini'nin "Uçurtma Avcısı" adlı kitabını okuduktan sonra o kitaptan etkilendikten sonra, bu kitabını almaya karar verdim. Kitabı bilerek cep boy aldım. Çünkü Uçurtma Avcısı da cep boydu ve ben de o ikisi de aynı boy olsun diye, bunu da diğer kitaplarla birlikte aldım. Hossesini'nin muhteşemliklerle dolu kitaplarından hoş bir şey çıkacağına inanıyorum...

12 dopdolu hikayelerle dolu ayrı ayrı hayatlar ve öğretici kitaplarla yazın da boş kalmadan bu kitaplarla geçireceğim. 3 ay boyunca hiç durmayacağım galiba. Seneye zor bir yıl geçireceğim için (eğitim yönünden) bu yazı bol bol geçirmek istiyorum. Bol kitaplı günler...

Not: Kütüphane Tozları serisine devam edemeyebilirim, okul dolayısıyla kütüphaneye de giremeyebilir ve elimdeki kitapları okumaya yönelebilirim. 

4 yorum:

  1. 3 5 6 10 ilgimi çekti. bi de o defter, kitap notların için miii :) tiyatro seviyon sahiden deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defterde kitapların özetleri var; ne zaman başladığım ve ne zaman bitirdiğim gibi... Tiyatro/drama adına bir ilgim var ama pek katıldığım bir şey yok...

      Sil
  2. Zaman yolcularını yeni bitirdim. Bende D&R ın kampayasından almıştım. Ben çok beğendim açıkçası. İlk ddefa bir bilim kurgu kitabı okudum ve kiyif aldım. Zman yolcuları bir seriymiş. 2. ve 3.kitabıda var. Araştırıyorum şimdi ama sanırım çevirilmemiş.:( Şu andada ararken sizin sayfanızda aynı kitabı gödüm, yorum yazmadan geçemedim:) İyi okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkürler, çok mutlu oldum. Ben de kitabı elime alıp burkula burkula bırakıyordum. Ben de ilk defa bilim kurgu okuyacağım, bakalım nasılmış. Blogumda yorumumu mutlaka paylaşırım zaten. İyi ki yorum yaptınız ^^

      Sil