Ben Zor Beğenirim Mim'i


Tek mimlendiğim blog Deep'in blogundan mimler yağıyor gibi. Uzun zaman oldu, diğer mimleri yaptım ancak bunu yapmamışım. Hemen şöyle bir oturayım da yazayım dedim. Hadi başlayalım o zaman !

1- Yemek seçer misin ? 
Genelde bazı etler ve çorbalar, ayrıca soslar da içerisinde olmak üzere; seçerim.

2- Tatil için nasıl bir yer tercih edersin ?
Genelde havuzlu otel severim. Ama olmasa da faaliyetleri bol, yemek çeşitleri bol yerleri tercih ederim. 

3- Diyelim ki kuzeninin düğünü var, kıyafetini kaç gün öncesinden ayarlarsın ?
İlk önce 2 ay öncesinden dışarıda gezerim, fikirler edinirim. Sonra da 1 ay kala internetten sipariş edebilirim.

4- Bir kuaförün var mı ?
Belirli bir kuaförüm yok.

5- Yolda karşılaştığın arkadaşın sana ; "Kilo almışsın sen", dese, nasıl bir tepki verirsin ?
'Biliyorum' derdim sadece Çünkü bunları pek dert etmiyorum.

6- Bikini mi, mayo mu ?
Mayokini :)) Eğer spor olsun diye yüzüyorsam yüzücü mayosu, ama öylesineyse bikini.

7- Eleştiriye açık mısın ?
Eğer bir eleştiri dozunu geçerse ve benim sinir olacağım bir noktaya değinirse, o zaman iş işten geçer. Çok kötü bir görüntüye sebep olurum.

8- Sevgilinin en beğenmediğin yanı ?
Sevgili çok gereksiz, pek de umursadığım konular olmadığı için beğenmediğim bir yan da yok ...

9- Boş zamanlarında seni nerede buluruz ?
Evde ya da yaz ayındaysak havuzda bulunabilirim.

Dıtdırırım !! Sonunda bir mim yazımı da paylaşmış oldum. Üzerimde bir yük varmış gibi hissediyordum, meğerseki bu yazılardan. Günlerdir yazı türleri arıyorum, farklı bir şeyler yapmaya çalışıyorum ancak 'burada bir mim varmış' demiyorum. İsabet oldu diyelim... 

Bu konuda kimi mimlesem diye düşündüğüm hiç olmuyor çünkü pek bir blogdan tanıdığım kişi yok.  O yüzden isteyen yapıversin...

Notcuk: Fotoğraf bizzat kendi yazdığım kitaptan kalıntılardır. Şans dilerseniz sevinirim !

Yorumlar

  1. ay çok kötü görüntü nasıl oluyo söleseneeee :))) sevgili bence de gereksiz bir sıkıntı aman aman :) arada romandan kitaptan parça koy ama yaaa :) ev ve havuz güzel hayat yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, gerçekten yazabilsem bol bol koyarım da yazamıyorum ki. Bir başına otursam yine kapatcağımı bildiğim için mi, neden bilmiyorum. Bir de hangisi çok kötü görüntü ? :)

      Sil
    2. eleştiriye açık mısın da demişsin yaa :)

      Sil
    3. Ya çok kötü oluyorum öyle olunca, sinirleniyorum filan...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Filmi izleyemedik :) Oturduk video izliyoruz :)))) Bak şimdi bi çocuk var. Twitter'dandı. Antalya'da yaşıyordu. İşte ben bunu Tumblr'dan takip ediyordum. Mesaj attım bugün, ya umursamıyo :((

      Sil
    2. ay umursamasın ya nolcak boşveeeer

      Sil
    3. Ay yok umursadı sonunda :)

      Sil
    4. Senin nasıl gidiyor ? :)

      Sil
  3. anime izliyom gumball. tavuk suyuna çorba yaptım içerken izliyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de Tom ve Jerry izledik biraz ama sonra değiştirmiştik. Bak noldu, çocuk konuşmak istemedi. Biraz moralim bozuldu ve gittim biraz oralarda ama olsun. Zaten o bana çikrin dediyse ilk sevgilim hiç onu düşündüğümü bile bilmesin

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar