Blog Yazmaya Nasıl Başladım Mim'i

Sevgili Deep'in beni mimlediği konu 'Blog Yazmaya Nasıl Başladım'. Bir çok konuda yardım aldım kendisinden ve daha 2 tane mimlendiğim konu varken bunu yapmak daha cazip geldi. Es geçmeden de, bloguna aşağıdaki linkten bağlanabilirsiniz.




Blog yazmayaaa... Blog yazmaya 2 Nisan 2014 tarihinde başladım. İlk başta amacım yazılarımdan bahsedip, yazdığım yazıları duyurmak ve ardından kitabımı satışa sunmaktı. 1 yıl önce düşünmeye başlamıştım (2013 yılında). 2013 yılında kitap yazmaya başladım ancak daha bugün bile bir sonuç yok. Elimden 5 tane kurgu akıp gitti, ilk başlarda hayatımı yazdım, sonra hayallerimi, sonra bazı hayatları, sonrasında diyerek gidiyor ve en sonunda birkaç ay önce birkaç yazı çıkarttım. Lapop'uma aktardım. Sonrasında ilhamlarım geri gelmedi ve onu silmek istemedim ve 5. kitap parçacıkları hala durmuş benim yeniden yazmaya başlamamı bekliyor. 

2013 yılında düşünüp taşındım, blog yazmaya karar verdim. Bazı blog açan arkadaşlarımdan yardım istedim ve çok uzun sürdüğündü söylediklerinde 'boşver İrem' demiştim kendime çoktan. Sonrasında üzülsem de blogger'dan blog hesabı açabileceğimi öğrendiğimde 1 ay sonra hesabımı açtım. 4 saat (?) gibi bir zamanda blogumla ilgilendim. Yazılarımı önüme döktüm, blogumun adını düşündüm, sakin kafayla kendi başıma bir blog açtım. Sonrasında yazılarımı yazmaya başladım ve bugünlere geldim ve şu an blogum 1.000 görüntülenmeyi geçti bile. Birkaç kişinin yorumlarıyla sevinerek insanlara yorum yazıp, aklımdaki sorulara cevap buluyorum ve bugüne kadar herkese teşekkür ederim. 

Şimdi, kimi mimlesem demiyorum ve okuyan, zaman bulan, konuyu anlatmak isteyen herkesi mimliyorum. İyi günler...

Not: Havuz Açılımı yazımda havuzdan yakın bir görüntü koymamıştım, buraya koydum bunu.

Yorumlar

  1. oh oh o yüzen sensin de miiii :) sen suyun içinde yaz blog valla :) du gelcem yinee :)

    YanıtlaSil
  2. ay iki açtın blogunu. sayfa görüntüleme de arttı. bak artık seni okuyanlar da var. ayrıca, bak o kitap parçalarının konuları hoşmuş.

    bence de hayatın hayallerin başka hayatlar. çok güzel bir kitap konusu yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başladığın kitaplardan parçalar var yaaa. keyfin yok de mi senin yaaa. iyi misin.

      Sil
    2. Başladığım kitaplar ? Ya biraz dinlenmem lazım, kusura bakma...

      Sil
    3. kurguladığın 4-5 kurgu yarım kitap parçaları yazmaya başladığın. dinlen ki. kusura bakmadım. konuşuruz ki yinee.

      Sil
    4. O kitapları beğenmediğim için sildim zaten ya. Roman yazabilecek kabileyetim ve bir şeyleri kurgulama, yerine oturtma yeteneğim yok. O yüzden işte sildim ve konulu yazılar yazıyorum işte blogumda yazdığım gibi...

      Sil
  3. roman yazmayı büyütme ya. bak öykü yazamayan roman yazar derler. roman popüler ya. para için roman yazıyolar. oturup aylarca roman için çalışıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk romanı yazayım da para kazanmak için boş yere insanların bildiği aşkları mı anlatayım ? En azından eğitici öğretici kitaplar çıkartalım da Türk milletimize katkıda bulunalım. Bu konularda çok hassasım ve roman yazmayacağım...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar