Ana içeriğe atla

Dalga'nın Etkisi

Uzaklardaki dev bir dalganın gelişini bekle sabaha kadar: bekle, bekle, bekle.Bekle ki umutları, hayallerin o dalgayla seni senden alsın ve götürsün başka gizemli hayata. Beklerken de usanma ama; yeni hayaller de kurma. Beklediğin her ana, her salisesine değerini ver ki; verdiğin değeri anlatmaya kelimeler yetmesin. Beklemeye devam et ve açıl kendi hayallerinin yoluna. Uzaklaşma oradan, sakın ayrılma; umudunu yitirirsen, o zaman hayat durur ve dalga seni rüzgarıyla beraber çarpar. O yaz akşamının bir esinti gelse de rahatlasam dediğin değeri ver o dalgaya. Tüm umudunu somut bir dalgaya ada... Bekle o dalganın seni vurmasını, çarpıntisıyla birlikte. Pes etmeden, yorulmadan, dinle sessizliğin huzurunu. Ama pes etmek, umutlarını bırakmak sana yakışmaz...

Önemli Not: En sevdiğim şarkı "Waves"den esinlenerek yazdığım bir yazıdır.

Dinlemek İçin: https://www.youtube.com/watch?v=0a5WyAjL1MM


İrem Yağızel

Yorumlar

  1. çok ama çok güzel sölemişsin yaaa. dediğin gibi yapalım hıhım tamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, kitabımı word belgesinde yazıyorum ancak sayfa düzeni var ya. Kitap düzenine uygun mu yazmalıyım? Yoksa düz mü yazayım ?

      Sil
  2. ya baksana nolcak ki her zaman danışabilirsin. meşgul etmezsin ki. sevinirim ki de ayrıca. ayrıca, valla sen güzel yazıyorsun ki zaten. bak geçen gün de sorcaktın filmlerle ilgili yaaa, sona unutmuşsun ne sorcağını ya. her şeyi sorabilirsin ki. filmler bu yazı. ne istersen. bak burdan blogdan yaz her gün günde iki kere giriyom bloguma. istediğin kadar her şeyi sorabilirsin kiii :) çekinme yani. seni tanıdığıma memnunum ki. bak bu yazıların da güzel kitap yazıların daaa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap tanıttığın yazılar da güzel böyle yazıların daaa :)

      Sil
  3. ya bak benim de aklımdaydı zaten. seni mimlemeyi düşünüyoum ben de. son günlerde iki mim yapmıştım. ben küçükken mimi ve zor beğenirim mimi. bikaç durunca o mim yazılarını silmiştim. bak şimdi yapan arkadaşlarımızdan göndercem sana bu bimleri. sen de yapsana ne güzel olur çok isterim ki okumak. ama tabii sen istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında 2 gün önce bir taslak oluşturdum, bir fotoğrafım vardı. Onu bulmaya üşenip taslağı sildim. Çok isterim ama bu aralar bayağı bir çıkış yaptım.

      Sil
    2. yazarsın yaaa acele etme kiii :) foto deyince, bu doğum günü foton da çok tatlı ama :)

      Sil
    3. Yine teşekkür ederim :D

      Sil

  4. 1 - Yemek secermisin?

    Asla ! :) Sadece kalorili seylerden uzak durmaya calisirim...Misafirlikte ,yemek hosuma gitmesede ayip olur , diye yerim...

    2 - Tatil icin nasil bir otel tercih edersin?

    Genelde ,yaz tatili icin otelleri esim secer (parasal yönden bütceye uygunlugu,vs..) ,oglum ve ben de hosumuza giderse onaylariz.Otelin ,ilk sartlarindan biri ,illa hamami olacak, Fitness merkezi olacak, bizimkiler icin futbol sahasi olmali, oglum icinde cocuk,genclik klübü ,aqua parki olacak.

    3 - Diyelim ki kuzeninin dügünü var, kiyafetini kac gün öncesinden ayarlarsin?

    Evde giyilecek bir sey varsa kolay..Yoksa iste o zaman kötü, aradigimi,üstüme olani, yakisani bulana kadar haftalar öncesinden telas baslar.

    4 - Bir kuaförün var mi?

    Sürekli gittigim yok. Arada sacimi yeni bir model kestireceksem pahali kuaföre giderim...Aralarda ise gittigim iki kuaför var.

    5 - Yolda karsilastigin arkadasin sana; "Kilo almissin sen" ,dese, nasil bir tepki verirsin?

    "Ya, hic sorma sistim sistim .Ay, bu birde vermis halim!" ,derim :)) Alttami kalayim?, sonra da "Kilo almadan önce nasil zayiftim biliyorsun ,derim..

    O da," Ay,evet evet,cok zayiftin...Yok yok, sen Kilo verme daha ,sana yakismiyor, yüzün kücülmüstü ,böyle iyisin" der :))

    Böyle gider söylesi...:)))

    6 - Bikini mi mayo mu?

    Zayifken bikini, kiloluyken mayo iyi olur sanirim...

    7 - Elestiriye acikmisin?

    Elestirinin dozuna ve haklilik derecesine bagli :))

    8 - Esinin / sevgilinin en begenmedigin yani?

    Ayol,insan her zaman mi hakli cikar? Cik cik cik!

    9 - Bos zamanlarinda sen nerde buluruz?

    Buz dolabinin basinda dermisim :))) Yok yok, ev kusuyumdur,evdeyim, ya blog basinda, ya internet sörfünde ,ya da kitap elimde sofada uzanirken...(ev islerini saymiyorum tabii)

    Bu mimi begenen herkes kendini mimlenmis hissetsin olur mu?

    bu, zor beğenirim mimi, şule m arkadaşımızdan aldım şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında bunu yapayım da unutmadan :D

      Sil
    2. sona kaldırdın ama okudum :) baksanaa bi deee, ayarlara girip blogun saatini düzeltseneee gmt 2 istanbul mu ne öle bişi olcak :)

      Sil
  5. bak bu da "ben küçükken mimi". yani küçükken nasıldık neler yapıldık filan işte :)


    Sevgili Deeptone 'um ve Elif Bilge'cim beni mimlemişler, küçükken n'örüyodun diye sorup duru:)

    Efendimmmm ben küçükken;

    -Fotoğrafta gördüğünüz pantolonlu kız gibi elimi belime koyup poz verirdim ki o kız da benim zaten:)

    -Max sakızları vardı, onu leblebi tozunu ve horoz şekerini çok severdim.

    -Pazarda haşlanmış kestaneyi ipe dizer ve tespih gibi satarlardı, onu boynuma takar ve kopara kopara yerdim büyük zevkti.

    -Annemler evde yokken çok korkardım yalnız.

    -Çok kitap okurdum, arkadaşlarımla evcilik oyunu oynarken bir ara kaybolur kitap okurdum.

    -Patlamış mısıra hastaydım halen hastayım.

    -Bronşitten yorgan döşek yatardım sık sık, öksürükten nefes alamazdım.

    -Annemle babam köye giderse hemen peşlerine düşerdim annemsiz duramazdım ancak büyük ablam patates kızartacağım derse bağrıma taş basar annemin peşine düşmezdim, fotodaki diğer hatunlar ablalarımdır.

    -Okulda acayip başarılıydım.

    -Babam lapa tarzı pilav sevdiği için komşunun yaptığı tane tane pilavı yemeye doyamazdım:)

    -Üst kattaki arkadaşımla birbirimize gittiğimizde birbirimizi yemeğe denk gelirsek davet edeceğiz sofraya diye kavilleşirdik bizde sıkıntı yoktu zira biz onu hep davet ederdik de nedense onun annesi pek davet etmezdi, oysa durumları bizden iyiydi, o yüzden böyle söz alırdım arkadaştan ahahah çocukluk işte çağırmazsa çok da fifi de geç, ama benim halen tam gaz devam eden iştahım o zaman da varsa demek:)

    -Pasa kafam yarılırdı bu taşlar niye hep bana isabet ediyorsa artık hayır yani günahını da almak istemiyorum kimsenin:)

    -O biçim hasta olurdum hele kulaklarım pasa ağrırdı.

    -Terli terli su içemezdim hemen hasta olurdum.

    -Çekirdek çitlemeye bayılırdım halen bayılıyorum.

    Bu liste bitmez en iyisi pası size atıyorum=

    Özgüllük ve Sevda'nın Dünyası

    YanıtlaSil
  6. bak ne dicem sana, senin blogunda yaptığımız yazışmaları görüyom gmailde zaten hiçbirini kaçırmıyom. bak mesela bu yazıdan da bana sorabilirsin her şeyi meselaaa.

    bi de izlediğin diziler varsa yazsanaaaa bi ara benim için istersen yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yabancı bir dizi izliyorum o kadar yani :D Genelde televizyon izlemediğim için ...

      Sil
    2. tamam o diziyi anlatırsın bi ara işteee. ben de izliyom yabancı dizi yazcam ben de yakındaaaa :)))) bi de bütün sevdiğin filmleri de unutmaaa :)))

      Sil
    3. Valla çok film izlememişim. Bir yere yazmıştım izlediğim filmleri ama bulabiklerimin hepsini yazdım :)) Umarım bahsederim diziden

      Sil
    4. peki. kitap film dizi gibi şeyler dışında da yazabilirsin ki istersen başka şeyler. örneğin, sevdiğin şarkılar, müzik grupları gibi. bunun dışında da ne istersen anlatabilirsin zaten. öyle iştee :)

      Sil
    5. Sevdiğim şarkılar için gadget eklemeyi düşündüm ama yine yapamadım :D

      Sil
    6. olsun ya playlist yaparsın. şarkılar için gadget ekleme de arkadaşlardan öğrenir sölerim sana yaa :)

      Sil
    7. Deep, bir şey soracaktım da. Blogundan cevap vermen geç oluyor. Şimdi ben yazılarımı konulara ayırmak istiyorum ve gadget bölümüne eklemek istiyorum da, ne yapmam gerekiyor ?

      Sil
    8. Deep, bir şey soracaktım da. Blogundan cevap vermen geç oluyor. Şimdi ben yazılarımı konulara ayırmak istiyorum ve gadget bölümüne eklemek istiyorum da, ne yapmam gerekiyor ?

      Sil
    9. kumanda paneli/yerleşim/gadget ekle/blog arşivi. :)

      Sil
    10. bir de, yazı yazarken bir sayfaya, sağda, etiket koyma var. ordan dicen mesela, öykü, anı, film filan. her yazına etiket vercen. sona da üstte söledim ya o etiketler arşivlencek işte. benim blogda sağdaki gibi :)

      Sil
    11. Önceden eklenmiş diyorum ? Ekleyemiyorum

      Sil
    12. blog arşivi eklemek isteyince gadgetları açınca "önceden eklenmiş" mi diyor. o zaman eklemişsin demek ki ama nerde acaba görünmüyor. du bi daha bakayım :)

      Sil
  7. merhaba :)
    çok güzel bir yazı, beni etkiledi, şarkı da harika :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. tamam bak "etiketler" gadgetını ekle bak. her yazına da bi etiket vercen. o zaman yanda etiketler gözükcek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etiketli bak yazının altında yazılı ama yanda gözükmüyor ? :/

      Sil
  9. kumanda paneli/yerleşim/gadget ekle/etiketler. etiketler adlı gadget'ı eklesene hadi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkürler. Tamam yapabildim.

      Sil
  10. oleeey. benim için de kolaylık oldu. raat raat bulurum yazılarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı bir gadget eklemeye çalıştım. Daha iyi oldu bence de :)

      Sil
  11. eveeet eğlenceli olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkürler ya, cidden çok rahat oldu :D

      Sil
  12. bak bu yazını çok seviyom ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim şarkıdan esinlenerek yazdığım için ben de seviyorum ya *.*

      Sil
  13. sen word'e normal yaz. bloga yazdığın gibi. ya da bak benim blogdaki yazılar öyküler gibi işte. kitap düzenine yayınevi sokuyor. yazıların olcak ya her sayfaya bir yazı işteee :)

    YanıtlaSil
  14. baksana, gugıl teyzeye "sade ve derin kitap yurdu" yaz. benim ilk kitabın sayfası gelecek. bak orda kitabın ilk 5-10 sayfası var ki. incele işteee :))))

    YanıtlaSil
  15. bak orda "iç sayfalara göz at" diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, arka kapak çok güzelmişşşş *.*

      Sil
    2. kapak kolay iş yaa. bak mesela sana söleyim, önümüzdeki yılbaşında veya ne bileyim seneye yaşgününde arkadaşlarına ilk kitabını hediye edebilirsin valla. :)

      Sil
    3. Aman :D Ne olacağı belli değil, onlarla bunları çok önceden konuşmutşum ama şimdi hiç düşünmüyorum.

      Sil
    4. acelesi yok zaten sen yavaş yavaş yaz işte. eski yazılarından sevdiklerini de al. yenilerden de. yazın da yazarsın. biriksin biraz. dilediğin zaman ilk kitabın çıkar işte. istersen hiç bi arkadaşına göstermezsin yaaa. :))

      Sil
    5. İlk kitap ? Daha bunu yazmaktan hala tereddüt ediyorum :D

      Sil
    6. tamam tereddütlü tereddütlü yazarsıııın :)))

      Sil
    7. Çoook güzel moral verdin. Sizi 3 hayır ve alkışlarla uğurluyorum :D

      Sil
    8. du ben de sörvayvıra gideyim o zaman bari. :) dünkü bugünkü yazılarını okudum ki gelcem yineeeee :)

      Sil
    9. Oku oku ama ben bloga yazı yazmaktan kitaba yazamayacağim

      Sil
    10. ya bloga yazdıklarından koyarsın ki kitabınaa işte amaa :)

      Sil
    11. Belki kitabım daha güzel olacak ? Yani genelde yazılarım bile yazdıktan sonra okuduğumda bile 'Bunu ben yazmış olamam.' diyorum.

      Sil
    12. Nasıl oldu bilmiyorum, ama bir sürü yazı çıkarttım. Bir süre daha yazıp, düzenleyeyim. Bu yaz kitap çıkartayım :D

      Sil
    13. oleeeey biliyoduuuuum :))))

      Sil
    14. Ya şu an yazılarıma aşık oldum :D

      Sil
    15. hep böyle kal hiç değişme :)

      Sil
    16. Gece gece ilham nasıl gelir enter :D

      Sil
  16. :) aman iyi bak ona gitmesin bi magnum ver ona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman kilo almasın, birkaç yazı bulsun da bana. Biraz İrem'e yardımcı olsun *.*

      Sil
    2. keyfin yerine gelmiş. :)

      Sil
    3. Eh bari, gelsin biraz yerine yerleşsin.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

ÇEKİLİŞ VAAAR!!

Evet. Artık bunun zamanı gelmişti. Ve diğer çekilişteki gibi ödemeli düşünmüyorum. Umarım bir aksilik çıkmaz. 





Uzunca açıklama yapabileceğim kadar heyecansız değilim. Heyecanlı olduğum için pek unuttuğum şeyler de olabilir. BU BİR HIZLI ÇEKİLİŞTİR! :)) 
Öncelikle geçen seferki yaptığım çekiliş katılım şartı yüzünden 2 kişi katılmıştı. Blogum oldukça izlenmesi okunması yerlerde. Bu durum her bir yazımda etkisini bıraktı gerçekten. Ve ben de artık bu içimdeki volkanı patlatmaya karar verdim. Yarın için işim var dışarıda ve ben de aslında ya yarın ya da 4 Kasım'a kadar olacak çekilişi başlatıyorum. 
Katılım şarkı katıldım yazıp blogumu izlenmeye almak. Sadece bu. 2 kazananlı bir çekiliştir. Geri dönüş yapılmazsa bir diğer talihli kişiye aktarılır haberiniz olsun. Defterleri ben kendim yaptım. Belki beğenmeyeceksiniz ancak böyle maalesef :( İki kazanan da 2 renkli kalem, 1 siyah tükenmez kalem ve bir adet kırmızı kalem kazanacaktır. İki kazanana da sunduğum kitapları okumadım. Okuyam…

İzleyiciler