Dünyalarımızı Gör


Değmedi yine, gördün değil mi ? Yine ağlarken konuşmaya çalışıyorsun, yüreğini dinlemeden. Dur diyor Tanrı, hıçkırıklarını sindir... Sen ki Tanrı'yla inatlaşırken bile kazanıyorsun; benim kaybettiğim nedendir belli değil mi ? Terk eden taraf neden ağlar, sorarım sana bebeğim ? O yüzüne yazık ediyorsun ama acı çektirmeye devam ediyorsun...

Geçen gün sokaklarda dolaşıyorum, denizin kokuları gece sokaklarında belli oluyor anca... Ya senin kokun neden sabahları doğmuyor yanımda diyorum. Tanrı'yla kavgana ben de katılabilir miyim ? İçindeki aşkı keşfedebilir miyim, bebeğim ? Kokunu parfüm mağazalarında gizleyebilir miyim ? Yasaklanmış bir kanuna karşı gelebilir miyim ? Şarkılarda izini sürersem rahatsız olur musun; bu acımı şarkılarla dindirsem sorun etme artık. Çünkü onlar da giderse, başımı kucağına koyup saçımı okşamasını isteyeceğim annem de yok...

Yalvartma beni, yakma şu ateşinde ! Bırak artık yalandan göz yaşlarını. Bir adım at bana, göz yaşların göz pınarlarında dolmasına izin vermeyeceğim. Ama saçma bir yol açtın kendine, asfaltını döşemeden taşlı yollardan geçiyorsun çıplak ayaklarınla. Acıtmıyor mu güzelim ? Tabiiki de acıyor, bilirim ben benim yanımda ağlarken sarsılmalarını, büyük patlamaları. Çünkü en az üç kez omzumda ağlayıp, haykırmıştın.

Senin de yok artık bir anne şefkatin, gel de göster doğabilecek olan kişilere anne şefkatini. Gel ki, dağları aşalım birlikte. Güzelliğine çirkinlik katan o oyuncu maskeni çıkar artık. Gel bana her şeyinle, sana yeni bir dünya açayım. Bir tiyatro kursu değil, bir dünya... Gel ve gör. Gel ve gör yeni açılan dünyalarımızı... 

Yorumlar

  1. asfaltını döşemeden çıplak ayaklarımızla yürüdüğümüz o yollar..
    geceme çok güzel eşlik etti yazınız..

    YanıtlaSil
  2. nası düşündün bunu yazmayı yaaaa annatsanaaaa çok değişik düşünüyon sen yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddiyim bir anlık yazmıştım :D Ne güldüm şimdi ya :D Normalde evet çok düşünürüm ama bir yazıyı yazmak için bir şarkı yeterli oluyor...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar