6 Haziran 2015 Cumartesi

Gezmek Gerek "ANTALYAM"

Antalya'da yaşanıyorsa, herkes bilir burayı. Her Antalya'ya gelen ya da bir kez de olsa geçen kişiler bu yeri görmek için birazcık camlarını açıp gökyüzüne bakmaya çalışırken birden burayı görüp, merak ettikten sonra bilmeyen kalmaz aslında. Piknik de yapsanız, biraz gezeyim deyip yürümeye başladığınızda bile bir nefes çekersiniz bu Antalya'dan. Atatürk de boşuna dememiş ya...








Burada bir de şadırvan (?) bulunuyormuş. Ben de orada güzel durmuşum :)



"Hiç süphesiz ki Antalya dünyanın en güzel yeridir !"

M. Kemal ATATÜRK






6 yorum:

  1. Merhaba :)
    Seni takip edebilmemiz için gadget eklememişsin... Eklersen seve seve takip ederiz seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. Gadget eklemeye çalışıyorum birkaç gündür ancak yapamadım bir türlü. Beni takip etmek için google+ hesabımdan takip etmeniz yeterlidir. Sosyal ağlar kullanmıyorum...

      Sil
  2. aaa baksanaa, kumanda panelinden gir bak, "yerleşim" sonra "gadget ekle" sonra da "izleyiciler gadget" ı ekle yap işteee :)

    YanıtlaSil
  3. blogun sağ üstte tasarım var ona tıklayınca kumanda paneli geliyor. hani yazıları koyduğun sayfa o işte. sol altında var yerleşim, hatta yorumlar da var ya orda işte.

    bir deee, yazılarına gelen yorumları gmailinden izlesene daha kolay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam, şimdi buldum. Teşekkür ederim :))

      Sil