Gezmek Gerek "Tiyatro Kursu ve Gagoz"

Eh işte, gez gez dolaş yetmiyor. Biraz da keşfetmek gerekiyor ve bir gazoz keşfettim. İçindekiler diye bir bölüm yapılmış ve gerçekten çok beğendim. 


Dışındakiler: Doğala özdeş karizma, renkli menkli bir hayat, cool kızlar, dünyayı kurtaran adamlar... Matrak asit içerir. Tek yan etkisi: geğirtir... Tikilerin ulaşamayacağı yerlerde saklayınız. Gagoz... Bir feza markası ! 

Tam anlamıyla gazozun altında böyle yazıyor ve gerçekten çok samimi geliyor böyle şeyler. Ben çok beğendim ve bu gazozun reklamı olduğunu gördüm.


Ayrıca tiyatro kursuna gittim ilk defa ve 'Oyunculuk Eğitimi' adlı kitabı öğretmenimizin okuduğunu öğrendim ve daha dikkatli dinlemeye başladım. Çünkü kitaptan çok alıntı yaparak gitti ve bu da ilgimi çekti elbette. Nefes alıp vermeye çalıştık derken gerçekten vaktin nasıl geçtiğini anlayamadık ve 2 saat vakit geçirdikten sonra kursun altında kafeye oturduk. Kafelerdeki hep yazılı yerleri hep sevmişimdir ve Aydın/Nazilli de duvarlara yazı yazılmış bir kafeye gitmiştim ve o gerçekten harikaydı. Ancak buradaki resimler de ayrı güzeldi. 







Yorumlar

  1. hihi çok tatlı her şey gelcem yine gagoz ha tamam bulup içcem :) güzel konuşmak için düzgün nefes alıp vermek gerekiyo tabiiii de miii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gagoz ama ne gazoz :)) Ay ne zorlamıştı ya :)

      Sil
  2. bak ama yine son yazımaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya yeni paylaşmıştın ama , teşekkür ederim yine :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar