26 Haziran 2015 Cuma

Kitap Mim'i


Yine Deep'ten mimlenmiş yazılar geliyor. Baktım geciktirmeden sıkıldığımda bir anda geçip güzel yazılar çıkartıyorum. Artık sıkılacağım zaman kalmaz dedim ve mimi yazayım dedim.

-İnce mi, kalın mı ?
Her türlü okuyabiliyorum... Kitabın konusuna bağlı.

-Artemis mi, Ephesus mu ?
Artemis pek okumadım ancak Ephesus'un kitapları güzel oluyor.

-Dizi mi, film mi ?
Yabancıysa dizi ve film. Türk ise ikisi de değil.

-Yeşil mi, mavi mi ?
Mavi.

-Lydia mı, Allison mu ?
Lydia.

-Matematik mi, Türkçe mi ?
Türkçe ile yazılarımı destekleyebiliyorum. Bu benim için matematikten daha yardımcı oluyor. 

-Labirent serisi mi, Lux serisi mi ?
İki seriyi de okumadım ancak Labirent serisi güzel diye duymuştum.

-Aynı Yıldızın Altında mı, Siyah Damar mı ?
Aynı Yıldızın Altında, ne kadar bitirememiş olsam da... Siyah Damar'ı okumadım ama.

-Fantastik mi, Bilim Kurgu mu ?
Fantastik. Bilim Kurgu hiç okuyamamışımdır.

-Aşk mı, Dram mı ?
İşte asıl bu ikisinde seçim yapamam. Çünkü en sevdiğim iki tür... Ama dram derdim.

-John Green mi, Brandon Sanderson mu ?
Green'in 2 kitabını da çok beğenmiştim. Sanderson'u hiç duymadım...

Mimleyebileceğim bir kişi aklıma gelmiyor ancak isteyen yapsın demek de istemiyorum. Vakti olan yaparsa sevinirim :)))

2 yorum: