Kitap Yorumu "Düşlerimde Bulduklarım"

Uzun zamandır bu tür kitaplar okmuyordum ve okuduğumda ise gerçekten çok iyi oldu. Genelde bu tür kitaplar ders verisi oluyor ve 200 sayfanın içine bu kadar anlam yüklemeleri de ayrı bir güzellik...


 İlk başlarda kitap okumaya Cengiz Erşahin'in kitaplarını okuyarak başladım ve gerçekten çok yararı oldu. Hatta bir keresinde Cengiz Erşahin'in kitabı diye babama zorla bu yazardan ilk önce bir okumaya başladım diyerek ince bir kitabını aldırmıştım. Kitap okumaya öyle kısa kısa öyküler içeren kitaplardan başladım...


Bu kitap da 2 yıl önceki aldığım kitabı aklıma getirdi. Bazı hikayeler ne kadar küçük bır çocuğun dilinden anlatılır gibi tecrübesiz yazılmış olsa da ben kitabı beğenerek satın aldım. Yeni Kitap okumaya başlayanlar için gerçekten bu kitap türlerinden tavsiye ediyorum. Türk yazarlardan başlayıp yabancı yazarlara yönelsem de geri Türk yazarlara dönebildim.


Hoş bir kitap, öykülerle kitap okumaya başlamak için ideal. Ancak, çok da profesyönel değil. Okunası bir kitap... Tavsiye ederim. İyi günler dilerim.




Yorumlar

  1. hımmm öykü pek severim. hiç duymadım. olabiler :)

    ama yorum kutun değişmiş bugün yaaa. düzeltseneee :)

    YanıtlaSil
  2. yorum kutun değişmiş. baktım da galiba mp3 koymuşsun ondan değişmiş. baksana benim yorum kutuma, sağda bi kutucuk var. "beni bilgilendir" diyor. sende de vardı ama bugün gitmiş. bişi yapmışsın herhalde :) şimdi bak o kutu olunca, sana yaptığım yorumlara verdiğin yanıtları gmail'imde görebiliyorum. yani bak sen de bana veya başka bloga yorum yapınca o kutuyu işaretle. o zaman sen yaptığın yorumları gmailden izleyebilirsin. öyle daha kolay. sadece blogdan idare edersen, başka bloglara yaptığın yorumlara verilen cevapları görmen için o bloglara gitmen gerekir. halbüse, o yoruma abone olursan bütün yorumlar gmailine düşer. büyük kolaylık oluyor ki. şimdi bak mesela ben senin blogda sana yaptığım yorumlara verdiğin yanıtları görmek için senin bloga gelip tek tek yazılarına bakıyorum yani. o kutucuğu kadırmazsan gmailden kolay olcak ki verdiğin yanıtları görmek yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece beni bilgilendir kutusu gitmiş deseydin yeterli olurdu, ama teşekkürler :)

      Sil
  3. oleeeeey belki anlatamam diye uzun yazmışım evet :)

    YanıtlaSil
  4. ben sana yavaş yavaş getiririm arkadaşlarımızı yaa. seni tanıtcam zaten. bi de kitap blogçuları arasına da girersin ki. ne güzel anlatıyon sen kitapları işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kitabının yorumunu da yaptım mı tamamdır :D

      Sil
    2. hihi, yaparsın ya sorun değil acelesi yok ki :)

      Sil
    3. Galiba çok kitap okudum, pek okumasam da iyidir :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar