Kitap Yorumu "Kırık Dökük Yaslar"

Kitap hakkında birkaç bilgiden ibaret sıradanlıkla karşılasam da aslında ilk önce birkaç bilgi edinip de kitabı satın almak daha uygunmuş... Kitapta geçen Biltmore Malikanesi tarihe dayalı 19 yy'ın mülkiyesi. Hani cidden çok güzel bir yer. Fotoğraflarına baka baka 'vay be' deyip durdum. Cidden çok güzel bir yer ki, hatta orada 10'u geçik film çekilmiş...


Tarihi açıdan da olsa, hala İngiltere'de yer alan bu malikane büyük bir alan kaplamaktaymış. Resimlerinden de arka bahçesi olsun, malikaneye giriş yolu olsun çok geniş bir alana sahip. Ayrıca eski sahipleri Vanderbilt'ler -kitapta anlatıldığı gibiyse- çok eli açık kişiler. Gerçekten hayran kaldığım kısımlar da oldu, çok kınadığım davranışları da oldu. 

Daha Fazla Bilgi İçin: http://www.biltmore.com/visit/photo-gallery
http://tr.wikipedia.org/wiki/Biltmore_Malikanesi



Ayrıca kitaba gelecek olursak, kapak tasarımını pek beğenmedim. Çünkü her şey birbirine karışmış, bunu kapak tasarımını yapan kişiye veriyorum ancak kitabın içeriğine gelince gerçekten çok güzel bir kitap. Başlarda çok kendine çekmese de, ben bir kitabı yarıda bırakmayı hiç sevmiyorum. Sonuna kadar gideceğim dedim ve bitirdim -çok az kaldı- Olaylardan spoi vermeden açıklamak gerekirse, çok satın alınmamış bir kitap ve eğer kapak tasarımı farklı olmuş olsaydı, satışı fazla olurdu. Konuyu biraz daha değişik olsaydı okunmayacağını çok iyi anladım sonradan. İlk başta ne kadar kötü bir kurgusu var desem de... 




Ve bu kitapta da nedense ağlanabilecek yerlerde rock şarkılar dinledim nedense. Ama altını çizdiğim yerleri kıskandım diyebilirim. Yazar cidden kurgusunu geliştirirse çok satanlar arasındaki kitaplarda yer alacağını düşünüyorum. Okunası bir kitap, ancak çok çabuk sıkılan insanlar bu kitapta çok daha sıkılabilirler. Nedense pek seçemedim nasıl bir kitap olduğunu ancak, içindeki kokularla da gerçekten her an kendinizi bir çiçekler vadisine gitmiş gibi hissettiriyor... 




Yorumlar

  1. hızlı okuyon valla. gelcem yinee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4-3 günde kitap bitirmeye çalışıyorum

      Sil
  2. 1 hazirandaki yazıma gitseneee. bak orda bi çekiliş var kiii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar