Kitap Yorumu "Oyunculuk Eğitimi"

Okuduğum en iyi öğretici kitaptı diyebilirim. Oyunculuk hakkında, tiyatro hakkında ve tiyatronun özünden çok şey öğrendim. Tiyatro'yu seven herkes ve bilgi edinmek için ince bir kaynak arayan insanlar için çok güzel bir kaynak bu kitap... Ayrıca bir derste (?) ders kitabı ilan edilmiş yazıyor arka kapağında. Ayrıca Mijdat Gezen'in bütün oyunculuk eğitimini bu kitapta bulabilirsiniz bence.


Kitap özüyle birlikte 'oyunculuk' işte. Kitabı okumaya gelince hemen bir rahatlık sarıyor içimi. Meditasyon yapıyorlar, sanki ben de meditasyon yapmış gibi hissediyorum. Böyle bir tiyatro hakkında bilgi edinmek için kalın bir kitap almaya girişmiştim ancak, bu kitap hem ince, hem de çok güzel bilgiler içeriyor.


Bu kitapta da çoğu kelimenin, cümlenin altını çizdim; 


Kitabı hep sakin şarkılarla okumaya çalıştım ve bir kitaba öylesine başladığınızda gerçekten hiçbir etkisi kalmıyor. İlk başta müzik açık değilken ilgimi odağımı kitaba odakladıktan sonra şarkı açıyorum ve bu kitapta da önemli bilgileri çizip, bana yararı olabilecek yerleri bloknotlarla belirttim ve bir deftere önemli yerleri geçirdim. Mutlaka okunması gereken; eğitici-öğretici bir kitap. Ayrıca bu kitap sayesinde bir müzik grubu keşfettim ve gerçekten bu kitapla birlikte çok güzel dinleniyor. Bari onu da belirteyim dedim;




Yorumlar

  1. broods. sayende aldım dinlemeye :) seviyon sen tiyatro. hiç gidiyon mu ki oyun izlemeyee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son 1 ay önce gitmiştim, sonra tatil yapacağım diye gidemedim ama hep gitmek istiyorum. Güzel tiyatro ya; kimsenin tercih etmediği, hatta bilmediği şeyleri seviyorum. Müzik grubu da öyledir, daha 1 albüm çıkartmış... Hatta 'Müzik Hayatım' diye bir yazı paylaşacağım, bu konulardan orada da bahsederim.

      Sil
  2. tiyatroyu seven biri olarak mutlaka alacağım bu kitabı. bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum bloğuma da beklerim :) http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiiiz :)) Tiyatro izlemeye pek gidemiyorum okuldan ben de yaa :(( Ama böyle kitaplar seviyorum :)) Kısa zamanda blogunuza uğrayacağım :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar