14 Haziran 2015 Pazar

Kitap Yorumu "Yıldızlar Sönünce"

Diğer kitap yorumlarıma göre uzun bir zaman sonra da olsa kitap yorumu paylaşacak bir kitap okudum. Bu kitabı ortalama 1 haftada bitirdim ve gerçekten güzel bir kitap ve bu kadar uzun bir sürede bitirmemin iyi yanı her kelimesinin anlamını düşünerek altlarını çizip, bloknotlarla en sevdiğim yazıları belirttim.




Fotoğrafta pek belli de olmasa kitabı bitirip kitaba böyle bakınca kitabı gerçekten sevdiğimi anladım.


Kitabı gerçekten tavsiye ederim ve kitabın yazarı; Ahmet Demir'in buradan çok sevilmiş olduğunu anladım. İlk baskı 25.000 adet yazısı ilk fotoğrafta gözüküyor zaten. Bir süre sürekli bir olaya dayalı kitaplardan sıyrılmak için güzel bir kitap. Her yazıdan ve sözlerinde kendinizi bulabileceğiniz bir kitap. 

4 yorum:

  1. ne keyifli okuyon öyle ya rengarenk. yazarı bilmiyom taam ilgilenirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde sarı bloknotlarla yapacaktım ama yeşili bulabildim. Ayrı ayrı dünyalarda gezip, aşkı farklı farklı anlatıyor ve çok beğendim gerçekten...

      Sil
  2. hımm , teşekkür ediyorum İrem anlatımınızdan etkilendim açıkçası , şimdiye kadar duymadığım bir yazar fakat kesinlikle bakacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de o kadar vikipediden filan araştırdım, adamın bir geçmişini bulamadım :(

      Sil