Kitaplarda Dönüm Noktası "Cengiz ERŞAHİN"

İlk yazılarımda çok bahsetmeden Cengiz Erşahin'i es geçmiştim ancak bir göz atınca 2 yıldır blogum var ama 2 yıllık blogları olanların maaşallahlıkları var yani. Blogdaki yazılarımı ayrıca da sohbet tarzında yazınca ayrı bir samimiyeti oluyor, nedense. Artık böyle devam edeyim ancak, asıl dönüm noktam olan Cengiz Erşahin'in kitapları olunca, her şey ayrı...

İlk yazılarımda ucundan biraz bahsetmiştim Erşahin'den. Cidden ayrı bir yazı yazmak 2 yıl sonra aklıma gelince kendimi ayıplayasım geldi. Bir ara Twitter'daki bir tweetimi favorilerine ekleyip, retweetlemişti ve gerçekten çok sevinmiştim. Hem de kitabını paylaşmıştım. O sırada da öylesine gezerken görünce bir anda hal ve hareketlerim değişti, çok sevinmiştim çünkü. Gerçekten buradan da teşekkürlerimi iletiyorum... 

Kitap dünyamı ve geleceğimi çok değiştiren sadece bir kitaptı. Oysaki hiç kitaplarıma hevesim yokken kısa kısa öykülerle her kelimenin altını çizdim galiba. "Cesaret Veren Öyküler" adı boşuna değilmiş. Giriştim bu kitap dünyasının içine, çıkartabileni ayakta alkışlayacağım...










Elimde normalde 3 tane Cengiz Erşahin'in kitabı vardı ancak ilk okuduğum kitabı yok. Çok hüzünlüyüm şu an...

Ayrıca bu kitapların ardından bir çok benzer kitaplar okumaya başladım. 











Doğrusu tam bir gelişim aracı gibi oldu benim için. Bu tür kitaplar insanları eğitiyor ve gerçekten kişisel gelişim kitapları kadar güçlü kitaplar. Oldukça eğitici ve son kitap da oldukça ilginç şeyler içeriyor. Hayatımın dönüm noktası işte Cengiz Erşahin'in kitapları !


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar