30 Haziran 2015 Salı

Müzik Hayatım 2


İlk başta yabancı pop ile başlayıp, daha eskilere dayanan ve bilinnmeyen şarkıları, grupları keşfetme dünyamda çok eski şarkıları ve çok az da olsa dinlediğim şarkıları gördüm yeniden. Ama bunu paylaşmadan yapamayacağımı anlayınca, bari bu da bir seri olsun dedim ve ikinci yazısını yazmaya başladım. 

Müzikler her sanatın ve sanatçının yardımcısıdır. Dışarıdan klasik, cazz tipi şarkılar dinleyen biri olarak da gözükseler; bakarsınız elektro, t-rap, dubstep tarzı dinlerler. İşte aynı onlar gibiyim ben de. Ama benimle müzik konusunda herkes anlaşabilir çünkü bir arkadaşıma istediği 50 (?) şarkıyı telefonumdan indirip, teker teker ona gönderdiğimi biliyorum. Her şarkı da anime şarkılarıydı ve arada dinlediklerim olmuştu. İsterseniz Türk Sanat Müziği dinleyin, dinlerim. 

İşte öyle eski dinlediklerimle, uzun süredir dinlemediğim şarkıları birleştirdim ve yabancı bir playlist çıkardım. 

Müzik Listesi: Krewella - Human
Adam Lambert - Whataya Want from Me
Chris Brown - Love More
Skylar Grey - Final Warning
Grouplove - Tongue Tied

Ve ayrıca herkesin içinde alkışlar eşliğinde arkadaşımla dans ettiğim şarkı ; Jennifer Lopez - Goin' In

34 yorum:

  1. oleey liste dinlemeye alırım hepsisini. dido emilia. nerde dans ettiniz yaaa havuz başında mııı :)

    YanıtlaSil
  2. ayool hiç sormaz mıyım. bugün bütün gün yürüdüm deniz kıyısında. evde yoktum. eve şimdi girdim. saat sekizdeeee yani. akşam sorcaktım. annatsanaaa. kaç soru çözdün. sınava kaç gün kaldı. iyice iyileştin mi. keyfin yerinde miii. hafta sonun iyi geçti mi. moralin iyi mi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormana gerek yok. Kimse de sormuyor zaten.. Anca test çöz İrem çikolata ye İrem ağla İrem test çöz İrem dizi izle İrem...

      Sil
    2. gün boyunca sadece yorum onayladım telefondan. ya taam testi boşver. keyfin yerinde mi. hiç dışarı çıkmadın mı gezmeye. arkadaşlarla aran iyi mi. mesajlarla bi sıkıntı yok de miii :)

      Sil
    3. Değil. Akşam bir gezdik. Arkadaşlar kafayı yemiş.. Var..

      Sil
  3. nolduuu arkadaşlarla yaaa söleseneee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver. Bu aralar hep düşünüyorum da bir eksik hissediyorum. Ondan olmalı ki moralim bozuluyor..

      Sil
    2. neyin eksikliği yaaa. arkadaş eksikliği mi. bu sene biraz stresli ya ondandır. bak seneye ne güzel lisede olcan. yeni arkadaşların olur. okul değişir. hayatın değişcek ki ama ne güzel.

      Sil
    3. Hala İstanbul'dan korkuyorum ve İzmir sevgisi artmaya başladı bende. İzmirde okusam ne olur ki :/ Bir diğer korkum da o. Ben insanlardan korkuyorum ya.. Eksik işte.. Kimse sormuyo. Bazen manyak gibi hep Fen ve Bilimsel şeyler düşünüyorum. Beynim gitmiş durumda ve hayatımın ağları elimde dolaşmış sanki, açamıyorum..

      Sil
    4. sen liseyi istanbulda mı okumak istiyordun ki. tabii ki okuma istanbulda. izmirde oku eğer liseyi dışarda okuycaksan. ya neden liseyi antalyada okumak istemiyon ki anlamıyom. izmir yumuşak şehir tabii. insanlardan ben de korkarım. normal bu. herkes kafayı yedi çünkü. ama izmirde hayat kolaydır. ya beyninde bişi yok. sınav sıkıntısı ve baskısı filan. geçcek hepsi güzel olcak ki. sormasın arkadaşların boşver ya. evdekiler soruyodur ki. abin sana moral veriyo ama de miii :)

      Sil
    5. İstanbul zaten istemiyordum, korkuyorum.. Annemler yatılı olur demişti de İzmir bilmiyorum. İzmir çok hoş bir yer. Ya ben bişi dicem. Frambuazlı Hayat'ı kaybettim :(( Bulamıyorum. En son etütteydi. Abim bugün gitti geri geliyo zaten hep, Üniversitesi bitmedi daha.. Abim sabah mozuruk böyle gülmüyordu. Canımı sıktı, gittim sarıldım. Hiçbir şey oturmuyor. Her şey yerindeydi.. Alzheimer yoktur umarım. Kimse sormuyo ki değersizim ? Ya ödevim var ama bitiremiyorum. Uykum var..

      Sil
    6. izmir hoş tabii. rahat edersin. bu yatılı fikri nerden hoşuna gidiyo ki. olabilir tabii. liseyi bitirip üniversiteye de gidebilirsin başka şehre ya. kaybettin anladım. geçtiğimiz hafta içinde kaybetmiş olmalısın. 2-3 gün önce söz etmiştin ya. olsun napalım kaybolsun yaa. abin başka şehirde mi okuyo aa. yoruluyorsun da ondan. alzaymır değilsin. sadece yoruluyon. sınav yılı bu. geçcek ki. evde sormuyolar diyorsun. o zaman bak aç tv filan karşısında uyu. tabii ki değerlisin yaaa.

      Sil
    7. Yaaaa işte. Yurt diyorum belki psikopat falan vardır ama ya ben güvenemiyorum. Çok yufka yürekliyim.. Öyle diyor abim.. Umarım bulurum, içinde alaçatı lavantası kokulu ıslak mendil vardı.. Evet ama bitirip yeniden sınava girecek bu sefer ve Alanya'ya gidebilir. Giderse, ben de gitmeyi düşündüm.. Sınavlarım bitti zaten. Çok şaşırtıcı bir şekilde 91 aldım. Türkçe 88 İngilizce 83 Matematiği söylemek istemiyorum. İnkılapla Din de Teogdan sonra olucak.. Tv izliyorlar bizimkiler zaten şu an. Ben bitirmeye çalışıyorum hala.. Değerli olduğumu da kim söyledi. Ay hiç düşünesim yok..

      Sil
    8. yurtta olmaz psikopat yaa. yufkasın evet tabii. alaçatı uymuş kapak da alaçatı ya :) üniversiteyi bitirip bi daha mı üniversite okuycak. alanyada fakülte var mı yaa. bak bunları daha düşünmeye erken yaa. baharda düşünürsün. oley notlar iyi. sadece bi tane düşüktü evet mat. o da düzelir. bitir erken uyu barik. ay sen ilerde yazar olcan bi de tabii değerlisin. üniversite okuycan. ohoo. allam önce sen kendini bi değerli hissetsene ayolcuk :)

      Sil
    9. Öyle deme. En son bir tecavüzcü bir kızın odasına girip tecavüz etmişti. Bunlar bir de üniversiteli.. Liseli olunca daha çok manyak var.. Ben de o yüzden aldım zaten :) Bölümünü bitirdi, işte azcık bişiler kaldı. O derslere giriyo, o yüzden gidip geliyo. İşte, okul var lise olarak. Abim araştırmış, Alanya'da daha iyiymiş.. Etütteki Türkçe deneme sınavından full çekiyorum hep :)) Matematik için hoca 16 net yap, 5 düşürücem notunu dedi. O yüzden 16 net olması için bişiler yapiyorum. Yaaaa bak bişi dicem, dişimde siyah bişi çıkmış :(( Doktora gidicez de, dişsiz kalmam inşallah :(( Dün yazımdan bir tanesini annemlere okudum. Çok beğendi :)) Ayyy ayyyyyyyyy, ne yapcam bilmiyorum..

      Sil
    10. allam okuma böyle haberleri. izmirde yurt bakarsan sorun değil, akrabalarım arkadaşlarım iyisini bulur belki sana. istanbul veya ankara da olursa. başka illerde de blogçulara sorarız. hiç korkma sen ki. :) allam alanyada abin üniversiteye gidip geliyo sandım da bilmiyodum orda olduğunu taam. etüt deneme oleeey. siyeh bişi ne yaniçürük mi. allam hemen dişsiz kalmayı düşünme karamsar şey :) beğencek tabii kim yazdııııı :) ay ay hepsi geçer beeee :) du hayat yeni başlıyo beeee :)

      Sil
    11. Okumuyorum. Duyuyorum. Bilmiyorum kiiiii :)) Alanya'da değil abim. Düşünüyor orayı :)) O yüzden ben de düşündüm :) Ayyyy 10 ya da 9 gün kaldı :(((

      Sil
    12. nası gidiyooooooo :)

      Sil
    13. Moralim bozuk. Türkçeci bundan sonra böyle davranıcam dedi ve katı katı devam etti. Gidip ağladım. Bundan sonra selam da vermem.. Teogdan sonra da ayrılırım buradan...

      Sil
    14. neden böyle yapcakmış ki.

      Sil
    15. Sınıftakiler konuşuyordu. Bağırdı. Sonra katı davrandı. Sonra ben ağladım. Moralimi bozdu ve beni eğer sevdiğim dersten soğutuyorsa, ben artık o dersten iyi bir şey alamam.

      Sil
    16. belki bugün sinirliydi veya canı sıkkındı o yüzden sınıfta üzmüş. bak yarın belki gidersin yanına dün üzdünüz dersin geçer yaaa.

      Sil
    17. Neyse, bakalım. Tetanoz aşısı olduk, kolum ağrıyoooo :(

      Sil
    18. geçmiş olsun. ben de hiç sevmem aşı iğne yaaa. bi ağrı kesici al barik.

      Sil
    19. Teşekkür ederim :)) Ama çok minik kiiii :)) Ben kendimi kasmıştım. Rengin attı iki dakika otur dediler :) Eğer dayanamazsak, almamızı söylediler ama şu anlık pek sorun değil. Sadece test çözmem gerek :)) Ya ben Frumbuazı soramadım etüte. Yarın sorayım bari :(( Özledim yaaaaa :(( Bak Teoga 8 gün kaldı ve netlerim iyi gibi ama 2 gündür Matematik çalışamıyorum. Yarın kesin gitmem lazım beniiiim :(( Çok az kaldı. Topluca artık bitirmem gerek. Az kaldı. 1 hafta sonra bitiricem çalışmayı. Son 1 gün kala da, sadece notları okicam :) Dosyam da bir kitap gibi ağır yaa :))

      Sil
    20. hadi hadi yaparsııın. bak ilk aşama bitcek yakındaaaaa oleeeey :)

      Sil
    21. :))) Ay inşallah iyi geçer :)

      Sil
  4. keyfin yerinde de miiiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh. Bilmiyorum. 1 hafta kaldı ve hoca bir deneme sınavı yaptı Matematikten ve çok kötüyüm. Moralim iyice bozuldu. Hoca benimle konuştu falandı filandı. Annem ve babam falan konuştuk bi, bir matematik işte. Hep deneme oluyoruz zaten de bu seferki çok çok kötü oldu. Türkçeci aynı davranmaya başladı. Yani, sorun yok. İyi yani ama ben soğudum. Bazen işte hiç durmadan test çözüyorum. Aşı ağrımaya başladı. Kas gibi oldu :)) Ama çok aciyooo :(( Oysaki çok küçüktü :((

      Sil
    2. aşı hadi çabuk geçsin. türkçeci ısınırsın gine yaa. çöz tamam. bak madem mata ağırlık ver. bilemediğin yerleri öğretmenlere veya arkadaşlara sor. bikaç gün mat çöz sadece. belki bikaç konu vardır matta tam kavrayamadığın. bak mat hocamız var bloglarda. şenay benderli. ona sor bişi olursa :)

      Sil
    3. Matematik vakit bulsam çözücem. Çözemiyorum ki. Yarın için 14 tane test vardı fenden. Saatlerdir onu yapmaya çalışıyordum da. 5 tane kaldı. Sonra babam bırak artık deyince, uyicam işte. Matematikten 3 tane hocam var. Her gün en az 1 soru soruyorum daa, işte anladığım söylenilemez. MEB'in testlerinden çıkartcak babam yarın. Onlardan çıkar sınavda. Çözeyim :)

      Sil
    4. tamam bak bikaç gün mata ağırlık ver sen. yaa yanına git hocaların, anlayıncaya dek anlatsınlar sana ama.

      Sil
    5. Vakit bulmaya çalışıyorum ben de. Cuma günü etüte gitmicem. Az kalıyo sınava.

      Sil