Müzik Hayatım


İlk başta bu fotoğrafı bilerek koydum ve çok seviyorum bu fotoğrafı, çünkü doğum günümde çekilmiş bir fotoğraf. Normal bir blogger uyurken fotoğrafını koymaz ve ben de samimi gözüksün dedim ve bunu koymaya karar verdim. Bir anlam çıkartmaya çalışınca 'Müzik Hayatım'ın huzurla bir anlamı olduğu mesajını vermeye çalıştım. Umarım fotoğraftan sorun yaşamam...

Bir sürü yazı, kitap, dizi, film ve gelişmeler arasındaki yazılardan birinde de dinlediğim şarkılar, müzik grupları, müzik zevkim ve kitap hayatımdan çok ayrı bir dünya olan bu dünyada ise, çok farklı şeyler saklı aslında. Bu aralar hüzünlendiğim şarkılar, ya da huzur bulup özgürlüğü tattıran şarkılardan gerçekten yaralayan şarkılar da var... Müzik hayatım; ruhuma bağlı.

Küçüklüğümde hep Toygar Işıklı'nın bir şarkısını bir odaya geçip söylemiş ve şarkılardaki huzuru ilk o zaman hissetmiştim. O Ses Türkiye'ye gideceğemi sanıp sürekli söylerdim. Gerçekten o anları hatırlayıp her zaman gülerim.

Ya da 8 yaşındaki bir odada yeni şarkıları araştırırken, Kesha'nın Tik Tok şarkısını duydum ve o günden bu yana yabancı şarkı dinlerim ve gerçekten o gün çok mutluydum...

Şimdi ise şarkı zevkim her an değişiyor ve ben rock dinlediğim için insanlar çok farklı görüyor. Genelde şarkı listesinden sıkılmış insanların imdadına ben yetişiyorum ve 'İrem bu şarkıları nereden buluyorsun, çok güzelmiş.' dediklerinde çok seviniyorum. Genelde insanlar iki bildikleri grupla övünürken ben farklılığı seviyorum. Kimsenin bilmediği, keşfetmediği şeyleri keşfetmeyi seviyorum bu da benim farklılığımı ortaya seriyor. Farklılığı seviyorum.

 Bazen gelip pop dinlerim, bazen gelir 90'lı yılların şarkılarını dinlerim. Bazen de bir şarkının adını bulmak uğruna dünyaları verdiğim de oluyor... Dinlediğim bazı şarkıları da aşağıdan bulabilirsiniz;

Yabancı Müzik Listesi: Pierce The Veil - King for a Day ft. Kellin Quinn
Black Veil Brides - In The End
Adam Lambert - Underground
Wiz Khalifa - Lit
Sufjan Stevens - Chicago
Sleeping With Sirens - Low
Broods - Bridges
Krewella - Alive
Sevyn Streeter - How Bad Do You Want It
Kygo - Firestone ft. Conrad Sewell
John Legend - You & I

Türkçe Müzik Listesi: Mabel Matiz - Gel
Yalın - Bir Bahar Akşamı
Cem Özkan - Ben Böyleyim
Cem Özkan - Bilmeni İsterdim
Gökhan Türkmen - Dene
Murat Dalkılıç - Derine
Leyla The Band - Yokluğunda
Sezen Aksu - Küçüğüm

Yorumlar

  1. ne güzel anlatmışsın. keşfetmek ne güzel de mi. başkaları keşfetmeden keşfetmek önce. farklılık tabii. iyi dinleyicisin demek ki. liste iyi oldu oleeey dinlerim hepsini :) o ses türkiye he. doğumgünü foton da şekerdi bu daaa :) broods bak sağol senden öğrendim kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey öğrettiysem, ne mutlu bana :D Teşekkürler...

      Sil
  2. uyumaaaaaa kalk ders çalıııııış. bannende misiiiin yaaa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok babaannemde değilim. Burada internet buldum da böle etüt falan aradık bugün. Grip oldum ben galiba yaa :(( Ay çok halsizim zaten az önce uzunca sana yazdığım yorum gitti :((((

      Sil
    2. hımm geçmiş olsun yaa bugünlerde hava serinledi olabilir evet annene naz yap baksın sanaaa :)

      Sil
    3. Geceleri hava gelsin diye pencereyi açıyorum ve pencereye dönük yatıyorum ya, o yüzden olmuş olabilir. :/ Ya naz ediyorum gibi mesela ekmek filan istiyor ama erteleniyo. Ayyy, naz mı yapcam ben allasen :))

      Sil
  3. ay baksana sen içimi okudun yaa, dün akşam senin sınavı düşünürken, ireğem fen lisesini tutturabilir, sölediklerine bakılırsaaa diyoduum, acaba ordaki fen lisesi iyi mi diye bakıyoduuum nette. şimdi sen fen lisesi dediiiin. demek ki iyi bi okula girceeen kiii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yooook canııııım.. Ay neden öyle düşündün, demek çok abartmışım yaa :)) Ya bir tanıdığımız fen lisesinden mezun oldu da, sayısalcı değilim ki ben. Hayatttaaaaaaaa olmaaaaz :/ Anca ben 375 en fazla alırım, bu konularda zaten hep böyle bir üzülüyorum. Fen lisesi en düşüğü 430 diye biliyorum Antalya liselerinin puan sıralamalarına göre baktığımda ama, şimdi belli olmaz yaa :/ Hedefim yok, 400'ü geçsem yeterli :< Ay kusura bakma ya, ben çok başarılı bir öğrenci değilim yaa :((

      Sil
    2. allam fen lisesi olcak demedim kii. benim hislerim çok güçlü ama bak. iyi bi okul olcak dedim. bak sen sağlık da demiştin. bu veya iyi bi anadolu lisesi olsun işte. :) iyi bi yere gircen diyom. hissederim diyom ya sanaa :)

      Sil
    3. Boşuna umutlandırıyorsun gibi geliyor çünkü ben ümitli değilim, şu din konusunda hiç iyi değilim.. Diğer okul notlarım da toplanıcak ve çok çok kötü düşürücek notumu.. Çok etkiliyor, her şey ! Ama o sorulara baktım ve kolay ki, çok korkuyorum ufff :(((

      Sil
    4. hesabını yaptın mııı. okul ortalaman ne genelde yaa. allam bak sakin olman lazııım en önemlisiiii buuu :) ne boşunası yaa kötü okulo olmaz sanaa diyom. :)

      Sil
    5. 4 oluyormuş diye düşünüyo annem sadece. Ben sakin olamıyorum yani hep gergin olduğumu söyledim ama bak :(( Ben ne zaman kendime inandım ki zaten :/ Bak gerçekten diyorum, iyi biri değilim diye..

      Sil
    6. biliyorum ivit. alllam iyi birisin. kötü olsan bu blogdakileri yazılarını yazamazsın ki. kötü değilsin. sadece kendine güvenmiyon, inanmıyon. ama inancaan. bak ben sana diyom allam ben sana güveniyom inanıyoom. annen de inanıyodur ki. sınava dek sakinleşirsin umarım. :)

      Sil
    7. Şu an sadece düşündüğüm, uyumak.. Çok halsizim, iyi geceler :)

      Sil
    8. renkli rüyalaar. baş baş :)

      Sil
  4. Günaydıııııııın ! *.* :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydııın erkenciiii iyileştin miiii :) aman yazı da yazarmış daaaaa :)

      Sil
    2. Yok daha kötü oldum yaa :(( E yani, yazmam gerekiyordu :) Ay utandım :/ :)))))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar