Yaz Ayının Keşifleri "Havuz Açılımı"

Yeni bir liste eklenimiyle devam ediyorum. Yaz ayı geldi ve bunun da keyiflerini yazıya dökmenin güzel olacağını umarak başlıyorum... Eh, artık sezon açılmış durumda. Biraz da geç olsa sitemizdeki havuz açıldı ve ne kadar soğuk olsa da keyfini sürmek güzel oluyor. Birkaç yiyecek alıp da yedik, yüzdük, kitap okudum, şarkı dinledik ve günün yarsını tamamladım. 


Havuzda yanıma fotoğraf çekmek için bir şey almadığım için bu fotoğrafı çektim. Sabah 'Yıldızlar Sönünce' yi bitirdikten sonra yeni bir kitaba başladım hemen. O kitabı da yanımda götürdüm. 


Yazın keşifleriyle devam edeceğim. İyi ve mutlu bir tatil dilerim... 


Yorumlar

  1. oh oh ne mutlu sana sitenin havuzu ve kitap. tatil güzel şey ha :)

    o mimdeki sorular evet o sorulardı iştee :) kitabın kapağı da ne güzel yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kitabın ayracı vardı, kitabı da alayım demiştim; denk geldi. Ayrıca teşekkürler. Sınavlardan ayrılıp güzel bir tatil geçirmek lazım.

      Sil
  2. ama son yazımı bi okusanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumuştum onu :)) Ya böyle cevap vermediklerime yeni cevap veriyorum :)

      Sil
  3. vay havuz , yemek , kitap süpermiş , keyifli tatiller olsun:D

    YanıtlaSil
  4. gördün mü bak şimdi seni mimledim yaaa. bi dee, son yazımı okumuş muydun kii, içinde sen de olan öyküyü :) bugün de yüzdün mü havuzda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya 2 gündür o kadar meşgul oldum ki, bakamadım. Bakarım hemen ve yüzdüm :D

      Sil
    2. olsun yüzmek daha güzel. bakarsın sonra zamanın olunca ki acelesi yok :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar