2 Temmuz 2015 Perşembe

11- Filmler'in Esintileri "Always Only You"

Uzun bir süredir aksiyon, gerilim, dram filmleri izlerken baktım da; o kadar çizgi filmi izlemişim, Game Of Thrones'un 5. Sezonu'na geçmişim ama hiç romantik film izlememişim. Korelerin de bir dizisini izlemiştim, bir de filmini izleyeyim dedim. Yine aşkla izlemeye başladım bu filmi...


Azılı bir boksör olan Chul-min hayattan bezmiş ve ümidini kesmiş bir yapıya bürünmüştür. Tamamen içine kapanık bir hayat süren Chul-min bir gün Jung-hwa ile tanışır.

Jung-hwa görememektedir, yani kördür. Buna rağmen Jung inanılmaz bir şekilde hayata bağlı, neşeli ve dolu dolu bir karaktere sahiptir. Bu iki karakterin kaderini kesiştiren ve birbirinden zıt ama bir o kadarda uyum sağlayabilecekleri yapı, geleceklerini şekillendirmeye başlar. İlginç ve bir o kadarda enteresan olayların yaşanacağı zamanlar gelecektedir ve gelecek onlar için çok yakındır.

Oyuncular: Jin Goo
Han Hyo-Joo
Park Cheol-min
So Ji-seob
Kang Shin-il
Cho Seong-ha
Seung-bae Wi
Ahn Se-Ho
Yoon Jong-Hwa

Filmi kendi açımdan yorumlamam gerekirse, filmin replikleri ve Jung-hwa'nın sözleri çok güzeldi. Çok tatlı bir çift ve filmin sonundaki müziği de çok beğendim. Hatta filmin son 10 dakikasında durdurup balkona çıktıktan sonra ağladım; öyle yeniden izlemeye devam ettim. Uzun bir süre sonra bir filmde ağlamak elbette etkiledi beni. Kesinlikle izlenesi bir film. Filmde Jung'u 30 yaşında biri yapmaları da güzel olmuş çünkü eğer gençlik aşkı olsaydı, bunu beğenmezdim ve ergenlik aşkı derdim. Ama cidden çok güzel bir film... 



4 yorum:

  1. izlerim ben çok seviyom kore filmlerini de dizilerini de şarkılarını da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore Çandır, gerisi yalandır :D Bunu yazmadan yapamadım :D

      Sil
    2. Kore more dedin ama bloguna Lee Jong Suk'u koyacağın aklıma gelmezdi. Tanımıyorum ama Koreli sonuçta :D

      Sil
  2. ı hear your voice izleseneee diziiii lee'nin :)

    YanıtlaSil