13- Filmler'in Esintileri "Hick"

Dram ve komedinin birleşmiş olduğu ve baş rolünde Chloe Grace Moretz var diye izlediğim ilk film bu oldu. Ne kadar If I Stay'i izlemek istesem de sadece kitaplarını okuyup geçebilmiştim. Bu film de ondan önce oynadığı 2011 yapımı bir film... Gossip Girl'den Blake Lively de olduğu için izlemek istedim ama beklentilerimi pek karşılayamadı.


Küçük bir kasabada yetişmiş genç Luli (Chloe Moretz), alkolik ve kendisine kötü davranan ailesini geride bırakarak Las Vegas’a kaçar. Sanatını, tabancasını ve harçlığını alarak batıya doğru yola çıkar.Luli, tartışılır gerekçeleri olan tutarsız asi Eddie (Eddie Redmayne) ve kokain bağımlısı Glenda (Blake Lively) ile yol süresince birliktedir.

Oyuncular: Chloe Grace Moretz
Blake Lively
Juliette Lewis
Eddie Redwayne 
Anson Mount

Film bana çok da güzel gelmedi ve Luli'nin yaşından dolayı yaptıklarını hiç beğenmedim. Pek yaşları seçememişler ve uygun bir film değil bence. Benden puan alamadı...

Yorumlar

  1. Hadi bakalım bu gece seçimin olan bu filmi izleyeyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, kesinlikle izlemeyin bence çünkü izlediğime hiç değmeyen bir filmdi. O kadar eski yapım film izledim ancak onların bunun yirmi katı güzeldi. Bu çok da iyi bir senaryyoya sahip değildi. Ancak sizin kararınız...

      Sil
  2. du gelcem yine de bak yazmışsın ya anson mount onun bi dizisini izledim yaa çok güzel. "hell on wheels". kaç sayfa oldu ya yazıların :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 13 sayfa olmuş da her yazı bir sayfa değil. Yani yarım da kalabiliyor sayfa, nasıl yapayım ?

      Sil
  3. bu filmde de sadece chloe tatlı işte de mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chloe çok düşük kalmış ve doğru düzgün film sitelerinde bulamadım. İzlediğim sitede de ses düzeyi çok düşüktü :( Chloe'e bile dikkat etmedim.

      Sil
  4. kick ass de tatlı baak :) chloe filmi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakarım bir ara, teşekkürler önerin için...

      Sil
  5. her sayfada bir yazın olsun işte. kısa veya uzun olması sorun değil ki :) "kitaplarımın hikayesi" adlı yazımı okumuşsun ya hani. demişsin, normal kitap çıkarttın sandım. ne demek istedin ki :) kitap çıkartmakla ilgili anlatırım ben sana her şeyiii yavaş yavaş kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamadım, kitaplarımın hikayesi ?

      Sil
    2. allam, kitaplarımın hikayesi adlı yazıma yorum yaptın ya dün yaaaa, 6 nisan 2015 yazım işteeee, yanda "sade ve derin" adlı başlıkta, arşive. :))))

      Sil
    3. Anladım. Orada şöyle demek istedim; biri para ödemeden de kitap çıkartılabiliniyor ya. Ben sizin öyle kitap çıkarttığınızı düşünmüştüm. Siz bir paket karşılığı para ödeyerek çıkartmışsınız galiba. Ben de normal kitap çıkarttınız diye sevinmiştim, ne güzel kabul edilmiş demiştim. İlk başlarda ben de kitabımı öyle çıkartmayı düşündüm ama sonra kabul edilmesi demek sevilerek okunur demek olduğu için, bir paket olmadan çıkartmayı düşündüm. Bu konuda da sorularım var...

      Sil
    4. bak benim de ilk kitabım geçen yıl çıktı. ben de yeni öğreniyom nasıl kitap çıkartıldığını. anlatcam hepsini. ben para ödedim ama ödeyeceğimi bilmiyodum. bak, o yazıyı ve "sade ve derin ile "derin mavi" başlığındaki yazıları bi ara oku bak. ben blog yazıyodum. sanırım blogçu arkadaşlar okuyan, yazılarımı sevenler, yayınevlerinin dikkatini çekmişler. 2013 yazında üç yayınevi kitabını basalım dedi, blogdan iletişim kurdular. ben birini seçtim. para ödeyeceğimi bilmiyodum. yani zaten yazılarım sevilmişti. sona o yayınevi para isteyince öğrendim bunu ama ödedim. ikinciye daha az ödedim. sonra büyük bir yayınevi, okuyanus, pucca kitaplarını basan, onlar da ücretsiz basalım dediler. böyle oldu. bak para vermeden ve para vererek ben de yeni öğrendim. anlatcam hepsini hatta blog yazısı yazayım söleyim bütün bildiklerimi. ben hiçbir yayınevini aramadım. arayamam da zaten. çünkü aşırı derecede sessiz ve utangacım. yayınevleri bana yazmasaydı, basmak istemeselerdi, kitabım olmazdı. ama işte bak ben sana diyom ki, kitabın olur senin, paralı veya parasız farketmez. anlatırım zamanla hepsini. yaınevlerine nasıl iletişim kurcağını da sölücem sana. sen unut hepsini. sadece yaz acele etmeden. kışın veya seneye yaz filan çıkar. düşün yaa bir kitabın olcaaaak :) hayal gibi bu yaaa :) öyle heyecanlı kii :)

      Sil
    5. İyi hissetmeye çalıştıkça insanlar gelip moralimi bozuyor. Hayal kuramıyorum ben. Kitap konusunda bilr sinirlenebiliyorum. Güzel bir güne başladım, moralim bozuk bitiriyorum. Daha fazla şey anlatırsam, uygun olmaz. Bunu burada bile belirtmeme sevinmelisiniz. Fark ederseniz ya "sen" sıfatını kullanıyorum ya da "siz". Çünkü bazen uygun bulamıyor olabiliyorum.
      Kararsız bir yapıya sahip oluyorum yaşımdan dolayı. Hala da alışamıyorum birine hangi sıfatla hitap edeceğimi. Daha bunu bilemezken bunları yapmak da moralimi bozuyor. Çünkü kitabım benim aynam olacak...

      Sil
    6. deep veya sen de :) kararsızlık anladım tamam :) bak yazmak farklı bişi. ben de sessiz ve utangacım ve insanlardan uzak ve yalnız yaşıyorum. ama yazmak ayrı. tabii aynan olacak. yazdıkların güzel diyom ya ne güzel ifade ediyosun ki bak yorumda bile içtensin güzel anlatıyon. hayal kurarsın çok umursama insanları sen. moral bozulması anlıyorum evde üzdüler sanırım. bazen insanlar üzer bizi napalım. hadi gülümse ya geçer hepsi. :)

      Sil
    7. Hayır, sanki elindeki kozu kullanmaya çalışan düşmancı arkadaşlarımdan sıkıldım. Kendilerini öne çıkartmaları filan, 4 senedir çözemediğim innsan varken 7 senelik arkadaşlarımı nasıl çözeyim ? Kusura bakma, artık yorum yazmasam iyi olacak. Herkesin sınırı bir yere kadar. Sıktım, kusura bakma..

      Sil
    8. arkadaşlar anladım. haklısın. üzerler. sıkılmam ki ben. tamam hadi bak güzel müzikler dinle şimdi. komik bişiler izle. :) insanlar öyledir arkadaşlar öyledir. :))) geçer hepsi yaaa :) kızınca da yazıya dök bak yaz rahatlaaaa :))))

      Sil
    9. Onda da sorun yaşamıştım :D Hahahahah. Neyse teşekkür ederim, benimle uğraştın...

      Sil
  6. Ki zaten paralı olarak kitap bastırmak istesem de burada pek bir yayınevi arayabileceğimi düşünmüyorum. Boşver gitsin, bırakıyorum yazmayı...

    YanıtlaSil
  7. ireeeeem bu kadar kolay yani bırakmak hayalini öyle miiiii :))) hemen de bırakıyon yanii. baksana yaaaa senin moralin neden böyle amaaa. hemen inip çıkıyooo :) biliyom gerginsin amaaa yok öyle pes etmek. yazmak senin seçimin tabii ne diyiyim ama bırakmaaa. kitap da çıkar ki işallah antalyada yayınevi araman gerekmiyoooor :) istanbul ankara veya izmirde büssürü yayıınevi var. senin şehrinde olması gerekmiyooor. yayınevine gitmen gerekmiyor. bak sabırlı olsanaaaa. sölücem hepsiniii. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar