7 Temmuz 2015 Salı

14- Filmler'in Esintileri "Niyazi Gül Dörtnala"

Şans eseri arkadaşımla beraber bugün girdiğim bir filmdi. Ne kadar pek beğenemesem de güzel bir gün geçirdim. İşte yorumlarım...


Veteriner Hekim Profesör Niyazi Gül, kendince sakin bir hayat sürmektedir. Bir yandan üniversitede veterinerlik dersleri verirken, bir yandan da yardımcısı Hediye’nin desteğiyle dededen kalma mucizevi formülün eksik maddesini arar. Belalı aşıklar Sultan ve Rıza atlarını yarıştırmaya karar verip bir de Niyazi'nin hayvanlara güç veren formülünü duyunca işler karışır. Bir anda heyecan dolu olayların ortasına düşen Niyazi, formülün eksik maddesini ararken sürpriz maceralarla karşılaşacaktır.

Oyuncular: Ata Demirer
Demet Akbağ 
Levent Ülgen
Şebnem Bozoklu
Ayşe Nil Şamlıoğlu
Erol Aksoy
Kevork Malikyan
Ferit Kaya

Filme her Türk-Komedi kategorisinde sevmediğim filmlere olan karşı olan önyargımla yaklaştım ancak arkadaşım bu filmi istediği için bu filme girdik. Film aslında güzel gibi ancak bazı taraflarında telefonumu açıp birşeylerle ilgilendim. Biraz yayıldım, dikleştim, saçımı yaptım filan ama 5 TL olmasıyla da anlaşılacağı gibi, ucuz bir filmdi. Mecazi anlamda film de ucuzdu. Ancak gidilmeyecek bir film değil. Vakit geçirmek için gidiyorsanız, önerebilirim ancak vizyonda daha güzel filmler var...

2 yorum:

  1. ha haaa idare eder diyosun ama çok da ilginç değil yani taam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya klasik bir film ya, pek beğenmediğimi söylemiştim zaten :)

      Sil