15- Filmler'in Esintileri "Cloudy With a Chance of Meatballs 2"

Çocukluğuma bağlı filmin devam filmini izlemeye ancak şimdi vakit bulabildim ve yorumumu hemen paylaşayım dedim.


Flint Lockwood, suyu yiyeceğe dönüştüren bir makine icat etmişti. Flint’in amacı insanları mutlu etmekti ancak işler kontrolden çıkınca filmin sonunda Flint makinesini imha etmek zorunda kalmıştı. Cody Cameron ve Kris Pearn ikilisinin yönettiği Köfte Yağmuru 2’deyse Flint, durdurduğunu sandığı icadının evrimsel bir işlev bozukluğuna neden olarak halen çalışmakta olduğunu öğrenir. Flint ve arkadaşlarının bu sefer dünyayı, makinesinin yarattığı hayvan-yiyecek karışımı mutant yaratıklardan kurtarması gerekmektedir.

Seslendirenler: Anna Faris 
Bill Hader
Neil Patrick Harris
Will Forte
Cody Cameron 
James Caan
Andy Samberg
Terry Crews 
Benjamin Bratt
Kristen Schaal 
Melissa Sturm
Khamini Griffin
Bridget Hoffman

Filmi oruçluyken izleyenlere filmin afişindeki gibi; "Bu macera iştahınızı açacak." Benim fazlasıyla karnımı acıtırdığı için, pek iyi olmadı. Çünkü bu filmin serisini izleyenler sürekli acıkmalı bence. İlk filminde de keşke böyle bir şey olsa diye geçirmiştim hep içimden. Film gayet eğlenceli ve gayet de güzel ancak ilk filminde daha fazla heyecan vardı sanki. Yine de izlenmeyecek bir film asla değil, öneriyorum...

Yorumlar

  1. izlicem tabiiiiii köfte çok severim kiiii :)

    YanıtlaSil
  2. izlicem ama demek ki ilki daha iyi he :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar