10 Temmuz 2015 Cuma

16- Filmler'in Esintileri "Komşum Totoro"

Sevgili Deep'in önerisiyle vakit buldukça öneri filmlerini izlemeye çalışıyorum. İşte önerdiği ilk film...


Miyazaki'nin yaptığı bir filmle yine karşı karşıyayız. Bu filmi benim izlediğim ikinci filmi. Çok eskiye dayanan bir yapımcılık ve emek var.Bana biraz kısa geldi ilk başta ancak 2 part ayrı ayrı olduğunu görünce normal uzunlukta bir film geldi. Bugün 2 tane filmi üst üste izlediğim için bunda uykum geldi ve az kalsın uyuyordum ancak filmi bitirmem gerektiğini düşündüm ve uyumadan filmi bitirdim.

Bir üniversite profesörü olan babalarıyla Mei ve Satsuki, bir hastanede tedavi gören annelerine daha yakın olmak için bir köye taşınırlar. Çok geçmeden küçük kardeş Mei orman ruhlarını görmeye başlar ve en sonunda Totoro ile tanışır. İki kız kardeş, annelerinin hastalığı, günlük olaylar Totoro ve çeşitli orman ruhuyla birlikte değişik bir hal almaya başlar.

Seslendirenler: Hitoshi Takagi
Noriko Hidaka
Paul Butcher 
Pat Carroll
Cherly Chase
Shigeru Chiba
Lara Cody
Tim Daly
Shigesato Itoi
Dakota Fanning
Natalie Core 
Akiko Hiramatsu
Masashi Hirose 

Film çok içimi açmadı ancak Miyazaki'nin diğer filmlerinin daha güzel olduğuna eminim. Bu film 1988 yılında yayınlandığı için o zamana göre gayet başarılı bir film olduğunu düşünüyorum. Vakit geçirmek için iyi olan filmlerden biri daha...

6 yorum:

  1. kızımla izlemiştik bu filmii, sevmiştik :)
    ne güzel filmler izliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün olaylı dizi-filmlerin arasında çizgi filmler daha çok kurtarıcı geliyor. Teşekkürler ^-^

      Sil
  2. bunu bikac blogda daha gormustum genel kanı beğenilmis^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Deep sayesinde izledim işte. Doğrusu pek de izleyemedim ama güzeldi :))

      Sil
  3. ayyyyy bayılıyom bu filmeeee :)

    YanıtlaSil