Uludağ Sözlük

Az önce aldım elime sözlerimin, yazılarımın olduğu defteri. Bir söz var müzikle ilgili. Anonim mi diye bir bakayım dedim. Oradan uludağ sözlüğe geçince okumak istedim yorumları. Bir yoruma o kadar güldüm ki, müzik dinlerken ölme tehlikesi olduğunu anladım. 


Açılan konu: Kulaklığı takıp dünyadan kopmak ve paylaşmak istedim. "Massive attack dinlerken tribe sokabilir. ritmik adımlar, etrafa kuşkulu bakınmalar, gözleri birden bir yere kilitlemek, ani kafa hareketleri gibi. ama dikkat etmek gerekir, araç altında kalınabilir." Bunun gibi bazı yorumlar var ve gerçekten ben beğendim. Belki bakmak isterseniz diye; 


Not: Geçtim kitap yazmaya, tamamen hayırlı olsun...

Dip Not: Ayrıca artık kitap yazarken yaşadığım bazı şeyleri ve fotoğraflarla 'Kitap Yazıyorum' etiketine koyacağım.

Yorumlar

  1. Kitap yazma eylemi ne güzel bir şey..izleriz ki yazdıklarını..:)

    YanıtlaSil
  2. okudum dediğin yeri ya sahiden de ne tehlikeli ama di mi öyle yürümek yolda :) foto da evden çektin herhalde. güzel görüntü, önün açık. hemen önünde apartman yok ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar