Bayramdan Seçmeceler

Komikimsi bir yazıya merhabağa değin !! Bizzat yaşadığım durumları anlatmak istedim ancak saçma olabilir çünkü şu an sevinçten öleceğim :) 


+Anne !
-Efendim İrem ? 
+Anne !!!
-Efendim İrem ?!
+Anne !!
+Bi gelsene ?
+- Ne anneymiş ya ? (Bkz. This is father)

*******************

+Dıt dıt dıt dıt dıt 
+Baksana şu şarkının ritmine. Çok kötü. Dıt dıt dıt dıt dıt sürekli.
(2 saat sonra)
+Dıt dıt dıt dıt. 
+Dıt dıt dıt dıt.
+Dıt dıt dıt dıt.
-İrem niye söylüyorsun hala ?
+Ağzıma takıldı ama iğrenç.
(1 saat sonra)
+Dıt dıt dıt dıt. (Bkz. This is me)

*******************

+Anne bugün elbise giyeceğim. 
-Git giy.
(Odaya gider, karar veremez annesini arar. 10 dakika sonra, annesinin yanına gider.)
-Hani elbise giyecektin ?
+Elbiseyle rahat edilmiyormuş, onu öğrendim. (Bkz. Elbise giyemeyen this is me.)

*******************

(Sabah pantolon, akşam soğuk havada şort giyer.)
-Sıcak havada pantolon, soğuk havada şort mu giyiyorsun ? 
+Aaaa ! Ben onu düşünmemiştim. 
(Gider pantolon giyer. Ultra Bkz. This is me.)

*******************

(Havuzdan çıkar, saçını tarar kurulanır. Kıyafetlerini alıp soyunma odası arar.)
/Hmm, sağda Bayan WC, solda Bay soyunma ve duş kabini. Kadınlar için soyunma odası yoksa, sağdakine girerim./
(Tuvalete girer, giyinir. Çıktığında bir erkekle karşılaşır. Sesini düzeltmeye çalıştığını sanar. Tuvaletten çıkıp tabelaya bakar.)
/Bay WC/

fghdjklşigkhjgkfldşijhgfkldşhgjkflşdlkhgjkfldşidşkjghjgkfldşfjhgjklfkj

Tamam bunun da burada sonuna geldik. Doğrusu bizzat yaşadım bunları ve en sonki olayda çok gülmüştüm. Kaldım öyle :D 

Yorumlar

  1. şaşkın şirineeeeee :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama adam nasıl bakıyordu nasıl güldüm :D Şaşkın değilim, gözüm yanılmış :D

      Sil
  2. bak mim var belki sona yaparsıın :)

    YanıtlaSil
  3. köfte yağmuru ilk filmi izledim ay bayıldım keyiften yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel zaten o ya *.* Tamam o zaman, sen de bir film öner :)) Film izleyecektim 3 tane yazı paylaştım :))

      Sil
  4. kayıp balık nemo izlemiş miydin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledim izledim :)) Çizgi filmi değil de, aksiyon tarzında ??

      Sil
  5. veya, taşıyıcı-jason statham

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jason Statham'ın çoğu filmerini izledim zaten :D

      Sil
    2. tetikçi ve taşıyıcı serisini izlediysen söle başka şey sölerim yaaa :)

      Sil
    3. Hani elimde filmler var ama internetten indiremem. Vizyonda o filmler. Önerirsen sevinirim :))

      Sil
  6. die hard serisi
    terminatör serisi
    batman dark night
    inception
    old boy
    leon
    yip man.
    :)

    bi bak bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tane yeterliydi ya :) Teşekkür ederim :))

      Sil
    2. Köfte Yağmurunu fikirlerini yaz ama

      Sil
    3. Ağlayacağım şimdi, galiba anime izlemeye başlayacağım :(((((

      Sil
  7. Hihihihi komikçi ya ama bak bunun keyfi yaşayıpta sonra anlatmakta dimi böyle renkli durumlar olsun ki yoksa monoton olur tatiller :)
    Bak ben sana benzer bir anımı anlatayım sevdiğim bloglara böyle anı ayağıyla yorum yazıyorum hep :)

    2 sene evvel Ayvalıktayken fotoğraf makinemi odamda unutmuştum otelde bende onu almak için odama gitmeye hazırlanıyorum asansörle bir baktım garson çocuk odalara servis taşıyor asansöre doğru gidiyor aman canım benimde bir taraflarıma birşey olmaz ya merdiven yoluyla giderim dedim vazgeçtim asansörden. Garson beni fark edip yer verdi sonra giderim ya da hep beraber gidelim dedi ama direttim.Bizim oda üçüncü kattaydı bende yanlışlıkla ikinciye binmişim katlarda aynı dekorasyon aynı kapılar filan olunca farkına varmıyorum bizim kat olmadığından bambaşka bir odada anahtarımı deneyip bir adam çıkmaz mı karşıma.Bir de üstüne adamı suçlu çıkartıyorum aa üstüme iyilik sağlık siz kimsiniz bu benim odam diye :)
    Garson gelip şey yanlış kattasınız demez mi :) Çok utanmıştım ya ama hala hatırladıkça gülüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf off ! Kötü olmuş. Benim bir utanç duyduğum bir an yoktu, o da oldu ya :) Normalde ve blogda olduğundan çok utangacımdır. Orada bir kadınla tanıştım, yarım saatte beni çözdü. Çekimser olduğumu filan söyledi, özgüvenim de eksik benim. Hep böyle ağlama modumda geziyorum sanki. Öyle gözüküyor çoğu şeylerde :/ E hani o tuvalette başka bir çok adam olsaydı, korkardım çocuk gibi galiba.

      Sil
  8. Ben de bir kere okulda erkekler tuvaletine girmiştim yanlışlıkla, pisuvarlardan anlamıştım da nasıl atmıştım kendimi dışarı... Allah'tan kimse görmemişti, yoksa iki ders sonra tüm okula yayılırdı durum... Hani çizgi filmlerde hemen ıslık çalmaya başlarsın ya, az daha öyle yapacaktım ben de, ama ıslık çalmayı biliyorum =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey bunlarda ya, herkes yaşıyor da nasıl giriyor oraya diye şaşar kalırdım. Ben de girmişim koskoca tabelayı görüp de :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar