30 Temmuz 2015 Perşembe

Bir Süre

Bir süre yazı yazmak istemiyorum. Belki geri gidebilirim...

10 yorum:

  1. eve ne zaman dönüyonuz. dönünce yazarsın yaa. zaten sıcaktan hepimiz bitkiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın döneceğiz inşallah işte, bir ondan değil ya. Moralim bozuluyor arada, yazasım gelmiyor

      Sil
    2. moralin bozukken yazma o zaman :)

      Sil
    3. Yalnız zaten yazmıyorum, moralim bozukken hiç yazmıyorum. Geçen gün yazı yazayım deyip kelebek çizdim. Ne bileyim, sıcaktan beynim yandı kelimeleri de toparlayamıyorum

      Sil
  2. Sen hiç elleri belinde kızgın blog okuruna çatmamışsın küçük hanım !
    Ne demek yazmıyorum ??
    Çabbuk odana bakiim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben çay bahçesinden dışarı çıkmıyorum ki :((

      Sil
    2. o zaman oradan yaz.
      bi de bana bi açık çay :)

      Sil
    3. I-ıh, olmaz. Buranın çayları güzel, evdeki eskimiş çayla ben de işkence çektireceğim :) nihahahhaha :)))

      Sil
    4. bu da deli çıktı..
      :))))))

      Sil
    5. Pardon ama şaka olmak için bile saçma terimler kullanmanıza gerek yok. Eğer böyle yazmaya devam edecekseniz, hiç uğramayın buralara. Ergen dediniz, deli dediniz ama 3. de yorumlarınızı sileceğim. İyi günler...

      Sil