4 Temmuz 2015 Cumartesi

Duş

Okumadan Önce Önemli Notcuk: Bu yazıyı bir şarkıyla yazdım ve geri okuyunca da o şarkıyla güzel olduğunu anlayınca bari siz de okursunuz dedim. Aşağıdaki linkten şarkıyla okuyabilirsiniz...
Şarkı : www.youtube.com/watch?v=450p7goxZqg


Az önce o kadar bağırışmanın arasından nasıl diye hep sana hayran olduğum gibi arkandaki tozlara baktım. Ardından damla damla sus sesleri gelince ağladığını duyar gibiydim. Her damlada daha da şiddetleniyor sanki göz yaşların. Hayır, amacın duygularından arınmak, kirlerini temizlemek değil; biliyorum. Her duşta bir kırdığım kalpleri arındırıyorsun ve yeniden birleştiriyorsun.

Duştan sonra ağlamayı yüzüne haksızlık olarak görürsün sen. Temizlenmiş duygularını tazelemeyi sevmezsin. Bir insanı yeniden affetmek de sana farklı gelir ve yine yanıma gelir bana sarılırsın. Unutursun bir nebze her şeyi... Yeni dalgalar keşfetmek istersin; ne kadar seninle kavga ettikten sonra barışmak istesen de, 'Sen sevgilimsin.' der geçiştirirsin.

Geçiştirdiğin her şey yük aldı omzumda bugün. Bu sefer her seferinde ağlayan sen değil ben oldum... 'Dışarıda ağlanırsa çocuk zannederler.' deyip evde hıçkırıklarının arasında acını anlatmaya çalıştığını bilirim. Evlenme teklifi bile edeceğin zaman 'Ben yapamıyorum, sen yapar mısın ?' dediğin zamanki gülüşmelerimizi hatırlıyor musun? Yine kahkaha atarken birbirimize sarıldığımızda hemen yanağından öpmüştüm seni. Sen de bir anda gıdıklanmıştın. Böylece bunu da geçiştirmiş oldun zamanla...

Şimdi geçiştirdiğin benim gönlüm zorla evleniyor ya, o geçiştirdiğin acıların yükünü yüklemişsin. Sanki evlenen annem ve babammış da onlar eğleniyor şimdi. Bir kez olsun ayağa kalkmadım. Gittin başka bir yere, bu da adettir değip geçiştirdim insanların yanında ağlamamayı. Şimdi olsa ağlayan tek bir damlan kalmazdı, biliyorum. Ama değil mi ki bu kader ? Aldı başını başkasının talih kuşu yaptı...

2 yorum:

  1. müzik de güzel yazın da. dinlerken okuyunca hüzünlü geldi bana. hayal gücün çok güçlü senin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de fotoğrafını çok beğeniyorum :D

      Sil