Gezmek Gerek "Biraz Alışveriş Ve Sinema"

Dün güzel bir vakit geçirdim. Ne kadar gezilmek gereken bir yer de olmasa, 5 saat boyunca durmadan gezince paylaşmak istedim. Oldukça eğlenceli bir gündü benim için. 


Aslında annemle alışveriş yapmaya 5M Migros'a gitmiştik ve bir telefonla arkadaşımla sinemaya girmeye karar verdik. Biletlerimizi aldıktan sonra D&R'a girdik ve kitap baktık. Ben 6 tane kitap arasından karar verecektim ancak D&R'a sinirlenip sadece 2 kitap sorabildim. Gayle Forman'ın 2 kitabından 1 tanesini seçeneklere koydum. En kalın olan bu kitabı aldım ve çıktım. Migros'un içine girdik ve arkadaşım içecek bir şeyler alacakken Migroslar da satılan Sihirix pipeti aldı. Pipet şöyle bir şey, sütün içine pipeti koyuyorsunuz ve içinize çektiğinizde çikolata tadını veriyor. Çeşitleri vardı ancak çikolatalıyı denemek için aldım. Bir dergi vardı sinemaya girdiğimizde oturduğumuz yerde.


Bir yayınevi reklamı vardı. Ben de kitap yazıyorum diye fotoğrafını çektim belki lazım olur diye :)


Normalde sinemalar 12 TL öğrenci fiyatı iken bu film 5 TL'miş. Arkadaşım da bu filmi seçmişti ve "Niyazi Gül Dörtnala" filmine girdik. Film yorumumu okumak için; TIKLAYIN.


Migrosta gezerken bu kitabı gördüm ve kapağını beğenip bir gün alırım diye fotoğrafını çektim.


Filmden çıktıktan sonra Bath&Body Works'e girdik. Kokularıyla ve deneme kartlarıyla beni büyülen bir yer olduğu için bir sürü kokuyla eve döndüm. İçinden en sevdiğim A Thousand Wishes'ın el kremini denedim ve elimi yıkadığımda bile kokusu elimde kalmıştı. Çok beğenmiştim ve bir dahaki sefere almayı düşünüyorum. 


Annemle de alışveriş yaparken Mango'ya t-shirt bakmak için girip, elbise deneyip; yağmurluk alan İrem'i kutlayın...


Geçen kış ayında haki renk ceketlerden almak istiyordum ve yağmurluğum yoktu. Zaten gözüktüğü kadar da büyük değil ve kazak giydiğimde güzel durabilecek büyüklükte aldım. Bu da çok güzel geldi ve indirimdeyken aldım ve bir an önce kış ayı gelsin istiyorum.

İşte dolu dolu bir gün geçirdim ve her şeyiyle beğendim. Gezmek Gerek başlığıyla da gezmeden bir şey olmayacağını belirtelerek noktalıyorum...



Yorumlar

  1. cnm hayırlı olsun aldıların :) daha nice güzel geçirmen dileğiyle . bu arada bloğunu taibe aldım bende bloğuma belerim sevgilerle:):

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ve teşekkür ederim. Kısa zamanda blogunuza göz atacağım :)

      Sil
  2. ne güzel gün ne güzel aldıkların yazdıkların. ileri'nin kitabı çok önemli yaa. kendi sevdiği romanları yazmış. ben de görmüştüm alıcam. yayınevi bakıcam ona da tamam. gelcem yinee bütün yazılarına ki. çok tatlıydı yaa bu yazın bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek ister misin :D Teşekkür ederim..

      Sil
  3. kitap çıkartmak aklımdaaaaa hocaaaaam yazcaaaam :) diyom bak blog yazısı yapayım uzun uzun yazayım daha rahat okursun kiiii taam mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben karışmıyorum, siz daha iyi bilirsiniz...

      Sil
    2. bütün yollarını annatcam kii :) gerginliğin geçti miiii yaaa arkadaşlarına kızgınlıuğın geçti miiii :)

      Sil
    3. Gerginliğim geçer mi benim ? Bir şey yazmak istiyorum, sonra silmek istiyorum

      Sil
    4. :))) kitabın oluncaaaaa görceen iştee güzel yazdığınııııı :)

      Sil
    5. Çok güzel göz deviririm. Şu an göz deviriyorum ve kaçıyorum

      Sil
    6. :) havuzda yüzsenee ne güzel yaaaa :)

      Sil
    7. Bak ciddiyim senden farkım yok ve ailem artık kitap yazıyorum dediğimde normal karşılıyorlar. Bundan da moralim bozulmuyor değil... Kimse heyecanlı karşılamıyor ve yazmam da zorlaşıyor

      Sil
    8. :)))))) olsuuuun kimseye bakma sen kendin için yaz yaaaa :)))

      Sil
    9. ya zaten içinden gelince yaz sadeceeee. dizi izleseneee aradaaa :)

      Sil
    10. Diziyi bitireceğim az kaldı zaten. Bak bence kitap çıkartmakla ilgili yazı paylaşma. Uğraşma yani. Bir daha rahtsız etmemeye çalışırım.

      Sil
    11. hangi dizi söleseneee. kitap çıkarmak da yazcam yazı yazmak da. rahatsız etmiyosun kiii. yaaaa deme artık bana böle şeler yaaaa :))) uğraşırım işteeeeee :)))

      Sil
    12. Rahatsız ettiğimi biliyorum. Bir daha yorum paylaşmam...

      Sil
  4. allam baksana ama blogumda sağda blogu olan bikaç kişiden birisin. yanlış biliyorsun ama. noldu ki şimdi yaaaa. hadi gülümse. hiçbi zaman rahatsız etmicen ki şimdi de sonra daa. yazdıklarını da seviyom yaptıklarını da yorumlarını daa. deme artık diyom ki. öyle şeler deme diyom kiiii :)

    YanıtlaSil
  5. hangi diziyi izliyon hangileri seviyon sölesene yaaa. dizilerle ilgili bi yazsana yaa zamanın olunca nolur ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/2015/07/dizi-esintim-game-of-thrones.html

      Sil
    2. onu biliyom yaaa. ben bitti başka dizi izliyon sandım yaa. kore dizisi filan bakıyodum ben de. başka dizi yok mu sevdin izlediğin bi tanecik mance miiii izliyoon :)

      Sil
    3. O Mance değil. Game Of Thrones

      Sil
    4. allam yaaa ben seni güldürmek için öyle diyom kiiii :)

      Sil
    5. Ama gülmüyorum. Ne demek istediğini anlıyorum. Ben de kore dizilerine bakmaya çalışıyorum. Pek bakamadım ama anime filan izlemek daha eğlenceli geliyor. Galiba anime bakarım

      Sil
  6. komşum totoro izlesene. çizgi film. kore dizilerinden gumiho var çokoş :) ı hear your voice hoş. new girl var o da hoş. büssürü var işte. bulurum sana başka da, beğenmezsen :) gülmüyon pekiiiiii gözlerimi deviriyorum sanaaaaa o zamaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya işte çizgi filmler daha çok güzel oluyor. O filmi daha izlemedim de, umarım izlerim...

      Sil
  7. yağmurluk da nefis gerçekten. kışın giyerken çekersin fotosunuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yorumunu görmüştüm ama cevaplamayı unutmuşum :) Evet ya, bu renge bayılıyorum zaten, çok canlı duruyor ya *.*

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar