Gezmek Gerek "Niğde Gazozu"

Sadece bir iftara gitmişken ve uykudan yerimde duramazken işte bir gazoz daha denedim. Farklı farklı gazozları keşfetmek de bende moda olduğu için, bunu da çekmeden edemedim. Kısa bir yazı da olsa, sadece taddığımı belirterek fikirlerimi paylaşmak istedim...


Tadını pek beğenemedim çünkü pek asidi yoktu. Zaten daha yeni açılmış ve soğuk olmasına rağmen, gagoz gibi gazozlar daha güzeldi. Bu benden pek puan alamadı ancak, eğer yumuşak asitli bir şey seviyorsanız, bu gazoz size göre :) Denemeden bilemezsiniz...

Yorumlar

  1. ayyy çok içiyom ben bundan yaa her yerde bu ve uludağ gazozu var. yanında kitapla iftara gidiyon seeeen. elinde hep kitap var de miii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben pek bulamıyorum. Migroslarda gagoz varmış geçen gün gördüm. Ya baktım sıkılacağım, kitap okudum :) 2 tane kitap okuyorum, tatilde okuyacağım diyorum am pek düşünmüyorum, bakalım :))

      Sil
    2. psikoloji ve bilimkurgu. tatilde okuma tabii yaaaa deniz kum güneş dinlendir kendini açık havada. okul zamanına enerji doldur. :)

      Sil
    3. Psikoloji ve romantik okuyorum. Bilimkurguyu daha sonra okuyacağım. Okul zamanında okuyabilecek miyim çok merak ediyorum :))

      Sil
  2. biliyorum bu gazozu ben :) ilk defa yorumlanmistir herhalde :) ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya, Deep bir gazoz devrimi başlattı. Öyle gazozlar ilgimi çekmeye başladı.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar