26 Temmuz 2015 Pazar

Gezmek Gerek "Ördek Bağımlılığı"

Ya burada sıkılmak pek mümkün olmuyor. Çünkü her an onları kucaklamak için beni koşturan bir çift, ördek var. 


Geçen sene olan bağımlılığım, sıradanlığa dönüşecek sanmıştım ancak ördeklerin sularını bile değiştirirken 'Ben sizi yerim!' diye severken bile hiç sıradan olmuyor. Ya peşlerinden koşarken bile bu kadar tatlı olan bir ördek çifti yoktur. Biri kız biri erkek gibi vaklamarı filan hemen sevdiriyor kendini. Biri kabaca söylerken, diğer vık vık der gibi söylüyor. Allah'ım yakalamak isterken bile koşuşları çok tatlı. 

Kız olarak gördüğüm hep önde ilerler. Hep ikili dolaşıyorlar zaten, ama koşarlarken erkek olan sesiyle yönetiyor. Su içişlerine kadar tüm gün onları izlemek bana Darcy'i özletiyor. 

Darcy geçen sene burada baktığım ördek. Geldiğinde küçücüktü (sanki yeni doğmuş bebek anlatıyorum) ve ben hayvan sevmekten korkarken hemen onu başından sevmeye başladım. Bir ara yanımda gelip uyuduğunu bilirim. İşte o fotoğraf bu; 


Bu gün sandalyemin yanında bir yerlere gelmiş yere oturmuştu. Yavaş yavaş başını kanatlarına sürtüyor ve gözlerini aşağıdan yukarıya kapatınca gözleri beyaz gözüküyordu. Renklerine zaten aşıktım ama ona yemek vermek zordu. Ben de küçük kapta su ve yem koyup ağzına geçiriyordum ve yediriyordum. Bir keresinde peşimden geldiğini bile görmüştüm. 

Ama birkaç ay sonra kocaman olmuştu. Ve benden sürekli kaçıyordu ve onu sevemediğim için hala üzgünüm. Şimdi horozların yanında kafeste olduğu için, gidemiyorum. Horozlar tehlikeli, bu yüzden gidemiyorum. Ama fazlasıyla Darcy'i özledim.

Not: Bu yazıyı kafamda kurgularken şu şarkıyı mırıldandım:


6 yorum:

  1. ördeklerle hiç yakın olmamıştım, değişik geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek sevebildiğim hayvan olunca anlatabilmek kolay :))

      Sil
    2. hahaaaa hepsi çok tatlıııııı :))))

      Sil
    3. Darcy daha güzel ama *.*

      Sil
  2. didim ve kuşadası uzak mı yaaaa :)

    YanıtlaSil