19 Temmuz 2015 Pazar

Gezmek Gerek "TCMB İzmir/Özdere Kampı"

Merhaba !! Ay, sonunda geldik tatil yapmaya. Ne kadar internetle boğuşup da laptopu parçalayabilecek kadar sinirlensem de saat sabah 8 gibi kalktım ve internet sorun çıkartmadan yazmaya karar verdim. 3 gündür yazı paylaşamadım. Dünden önceki gün yorgunduk iyice, dün de normalde yazı yazmayacaktım. Normalde saat 11'de kahvaltımız bitmişken, saat 16.32 gibi odaya girebildik. Bugün de gez gez, faaliyetten faaliyete atla derken yine öğlenden sonrayı dolu dolu geçirip yemek yiyip bitiriyoruz ancak neler var, ne yaparsınız bu kampa gelirseniz şöyle açıklayayım dedim. Tatilden bir parça daha... :))


İlk gün (geldiğimiz saatler) çantayı hazırla çantayı kapat derken birkaç saat sonra yemek yemeye gittik. Yemek çeşitlerini çekemedim ki zaten pek bir şey yoktu. 


Ancak geldiğim gibi manzarayı çekmek istedim odadan. 




Sonrasında da sahil kenarına gelip, babamın arkadaşıyla konuşmalarını dinlemekten yoruldum ve yine kitap okumaya çalıştım. Genelde müzik dinlerken kitap okuyabilirken, dışarıda kitap okuyamıyorum...


İlk günü böyle bitirdik :)


İkinci gün kahvaltıdan sonra etkinliklerle devam ettik. Ben dart yarışmasına katılmadım, ancak birkaç sefer denedim. Katılsaymışım da olmazmış zaten :) Ancak eğer dışarı çıkarsa-elenirseniz ceza olarak şarkı eşliğinde oynanıyor. Bunda çok oynayan olmuştu.


Sonra masa tenisi oynamaya karar verdik ki en son TEGEV'de 8-9 yaşındayken oynamıştım. Zaten tam olarak oynamayı bilmiyorum ancak babam bana öğretmek için kırk takla attı :)

Masa tenisi saati 1 TL'miş. Başka bir yerde olsa fiyat artardı diye düşünüyorum ki zaten siz yanınızda para taşımanız gerekmiyor.


Size verilen bu saate ne kadar yatırdıysan sizden ek olarak oynadığınız oyunları ve yediğiniz yiyecekleri bunlarla ödüyorsunuz. Turuncu bant ise kampta olduğumuzun göstergesi :)


İşte sonra sahile geldik. Babam ile abim denize girdikten sonra biraz dinlendik ve ben de ayağımı kumların içine soktum. 


Galiba birkaç shop yaptığım fotoğraflardan biri bu, çünkü büyük derecede shop yapmışım. Ancak diğerlerinde yapmadım.



İskele de burada.


Biraz sahil kenarında oturduktan sonra yemek yemeye geldik. Tarhana çorbası, birkaç meze, pilav, patatesli döner ve et döner vardı. 


Aldığım mezeler bana yetiyordu ancak daha fazla meze çeşidiyle güzel bir yemekti. Bu da annemin meze tabağı. 


Yemek yedikten sonra mini disco izlemeye geldik. Minikler için şarkı eşliğinde oynadılar ve çocuklar için hoş bir discoydu :)


Biz sonuna yetiştiğimiz için, tabii pek yorum yapamıyorum.


Sonra yine geldiğimiz yer sahil kenarı oldu. Güneş batımını çekmeden yapamadım. Çok hoş duruyor gerçekten ancak kamerayla bazı yerleri ayarlayamadığımız için bulanık çıkanlar da oldu.


Bu da akşam gözüken iskele ancak bunda flashtan dolayı kumlar çok ilgiyi çekmiş gibi... Sonrasında ailecek pişti oynadıktan sonra iskeleye gitmek istedim. 


İskele bayağı esiyordu o yüzden gömlek giymem iyi olmuştu. Tam kameraya da bakmasam güzel çıkmış :)


İskeleden döndükten sonra bir şezlonga uzanıp dinlendik ve iyice uykumuz gelince, odaya gitmeye karar verdik.


Üçüncü gün hızlı bir kahvaltı yaptıktan sonra yine dart izlemeye geldik. Sonra boccia oynadık. Çok keyifli bir oyundu ve bugün de oynayacağız.

Golf de güzeldi ancak, ilk defa oynuyorum ve durmayan toplarla birlikte tek seferde atmak gerekli dediğim vuruşlar hiç tek vuruşta gitmedi.


Sonra biraz odada dinlendikten sonra yemek yemeye geldik ve mezeler çok güzel de olsa biraz kaldı. Muz gibi gözüken patatesler de haşlanmış gibi de gözükse, aslında biraz da pişmiş gibiydi. Ben çok beğendim.


Sonra sinema alanında yine bir eğlence vardı. Animasyon yapılıyordu ve kampın en yakışıklı ve en hanımefendisine bir kokteyl verilecekti. Hiç kazanamam diyen kişiler kazandı ve güzel bir gösteriydi. Sonra biraz şezlonglarda dinlendikten sonra 3. günü de noktaladık. 

Not: Birkaç fotoğraf üzerinde shop yaptığım için, kendimi manzarayı kör etmiş gibi düşündüm. Ancak iskelede sahilde olan birkaç fotoğrafta shop yok. 

İyi Tatiller ve İyi Bayramlar  !!


26 yorum:

  1. Huzur dolusu bir yazı pek severim böyle bir sürü fotoğrafla taçlandırılan yazıları bak okurken fotolara bakarken yaşamış kadar oldum diğer internet bilgisayar gibi sorunları bence takma tadını çıkar :) Eğlenmene sevindim tekrar tekrar iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de iyi tatiller :) Teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Tatilin dolu dolu geçiyor anlaşılan, keyfini çıkar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Size de iyi tatiller :)

      Sil
  3. Adınız mim yazımda kaynak olarak belirtildi. Mutlu pazarlar :)

    YanıtlaSil
  4. efenim bende yazımda mim yazım için düzeltme yaptım..
    he bu arada ..

    iyi günlerrrrr:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, size de iyi akşamlar :))

      Sil
  5. iyi misin. kim üzdü ama seni sölesene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz uzak kalmak istedim çoğu şeyden, üzgünüm :(

      Sil
  6. bir daha bloğunu okumayacağım. o ne güzel yemeklerdi öyle. klavye salya içinde kaldı. insan ekranı ısırmaya çalışırmı ayıp ayıp. demek ki neymiş aç karnına bu genç hanımın bloğuna girilmeyecek..
    DUYDUM MU ?!!
    DUYDUM.. he.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama, ama... Bu bana haksızlık :((((( :))

      Sil
    2. tamam tamam girdim gene :)

      Sil
  7. mimini yaptım kiiiiiiii :))))) hadi ama üzülmeeeeee hep gülümseeee noluur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazartesi dedin Salı mı yaptın ? Şu an daha yeni gelebildik Aydın'a, otururum birazdan başına :))

      Sil
    2. bilerek öyle yaptım ki. herkes bayramdan yeni döndü. bugün yarın daha çok kişi görür yaaa :) kamp bitti mi. izmire gitmiyo musunuz.

      Sil
    3. Kamp bitti işte İzmir'e gitmedik de, Çeşme ile Alaçatıyı gezdik sonra geldik

      Sil
    4. alaçatıda sörfçüleri gördün müüüü :)

      Sil
    5. Görmez miyim, ne çok yer biliyorsun sen yaa :)))

      Sil
  8. Merhabalar tatlı irem. gec kaldim merhabaya kusura bakma. deepin dedigi gibi blogun cok guzel ;)
    ben yazilarina bakmaya gidiyom ♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melabağğğ :)) Bunu ilk defa blogumda söyledim :)) Umarım yazılarımda marshmallow boğulmasına uğrarsın *.* :))

      Sil
  9. sölesene yaaa denize çok girdin miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey diyeceğim :)) Denize girmedim, gittim havuz yarışmasına katıldım :))

      Sil