Hışırtı

Doğayla bütünleşmiş duygular sardı bedenimi. Bir hışırtı duydum arkamdaki otlardan. Yazı yazıyordum ve önemsememiştim ama ne geçiyor da böyle hışır hışır oluyor dedim. Bir kaplumbağa. Hayatımda bütün kaplumbağaları burada gördüm ben. 3-4 tane görmüştüm. 2 küçük 1 büyük. O da buydu, bu çok büyük değildi ama çok tatlıydı. 


Evet, belki biraz korkuyordum ama yanına gidersem benden kaçardı. Fotoğrafını çekmek istediğimde telefonum yine kapandı. Fotoğraf makinesi yanımda değildi ama beynim benimleydi. 

Listeye bir kaplumbağa daha ekledim. Bu en uzun süreli gördüğümdü. Fotoğrafını çekmek istediğimde durmuş ve başını kabuğuna saklamaya çalışmıştı. Belki onları da öldürüyorlardır. Evet ! Şimdi yeniden yürüyor ! Daha fazla korkuyorum...

Yanına gittim ve daha fazla korktu o da benim gibi. Aslında biraz geriye giderse ona uzaktan bakmak güzel olacaktı. Ama bekliyordu. Güvenli olduğunu kendine emin etmek istiyordu. Beni anladı ve geriye gitmeye başladı. Yeşil otların arasına saklandı.

Sanki bir arkadaşım benden ayrılırmışscasına içim cız etti. Güle güle...

Not: Az önce kitabımı yazarken yaşadığım gerçek olaylar ve fotoğrafını da çekemedim :( Hala buradan bir fotoğraf yok elimde, o yüzden bu fotoğraf da başka bir yerin. Diğer yazımda umarım olur...


Yorumlar

  1. bunu okudum sabah yoruma gelcektim. macera başladı diye de kitap çekilişi yapabilirsin tabii. tatilde yapcaksan o zaman yanındaki kitaplardan koy çekilişe. tatilde bi kargodan postaneden gönderirsin ki :) mim de yapabilirsin yaa. bak bugünlerde mim yazcam onu yaparsın. hatta şimdi de yapabilirsin. bak "kreatif ve mes tidy" yazımda deep adlı arkadaş beni mimledi. yapcam ama sen de yapabilirsin. sonra bir de "cam misket" adlı arkadaş da mimledi. onu da yapabilirsin. bulamazsan söyle linklerini yazarım kiiii :) ananenin evinde sıkıldın sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben kendi mimi yapsam yapabilir miyim diye şey yaptım ama ?

      Sil
    2. tabii ki. kendin mim bulcan. tabii yapsanaaaaa :))) ben de duyururum ki herkeseee:)

      Sil
    3. Ya işte, müzikler hakkında yapabilirim aslında :()

      Sil
  2. Ama Deep, benim cevap vermem gerekiyor mu yoksa soruları yazsam yeterli olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii önce sen cevap vercen ayolcuum :)

      Sil
    2. Tamamdır, ben seni de mimliyorum o zaman :))

      Sil
    3. yeni arkadaşını da mimle amaaa :)

      Sil
    4. Ya çok kişi olucak o zaman :/ Neyse yaparım ben :)

      Sil
    5. çok olsun hem sen de tanınırsın yaaa :) mimleyince gidip mimlediklerine haber vercen bi de amaaa :)

      Sil
    6. Evet, baktım zaten :) Nasıl yapabilirim diye araştırdım. Şimdi yazıyorum işte :)

      Sil
  3. İremcim merhaba :)
    Samimi bir selamlaşma yazayım dedim çünkü seni tanıyormuş gibi bir his belirdi içimde bir kaç gündür sade ve derinde yorumlarını okuyunca öyle yüzümde hep gülümsemeyle okudum :)
    Kaplumbağa fotoraf çekme çabası anladım bak bende ise kelebek merakı var işte yazın ne zaman görsem dışarda fotoğrafını çekmeye çalışırım çok severim işte ama ne zaman telefonu hazırlasam yüzümü kaldırdığım anda gördüğüm yerde artık olmadığını fark ederim nazlı utangaç kelebek şeysinin :)
    Bir akşam ama çok ilginç bir şey oldu ben ardından koşmadan bir kelebek bana gelmiş odama bir iki hafta önce filandı hava alsın diye oda pencereyi açmıştım o ara sızmış içeriye yatağımın üzerind masum masum duruyordu valla çok sevindim.Siyah siyah birşeydi ama çektim fotosunu valla ne zaman denk gelsem telefonda mutlu oluyorum öyle.Sende hiç ummadığın bir anda çekersin kaplumbağa fotorafı ya görürsün burdada paylaşırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, çok güzel *.* Bende kaplumbağa ilgisi yok öyle ama çok güzeller :))

      Sil
  4. oo ne sansli bi kaplumbağa senin kalemine ilham olmus. yaşina gore harika yaziyorsun. bizim tuhaf seyler dukkani diye bi arkides daha var o da 8. sinifa gidiyor senin gibi yetenekli yazi konusunda. tanistirdi mi deep ikinizi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek biriyle tanışmadım zaten :/ Yani tanıştım ama öyle konuştuğum biri yok zaten :/ Kim o ?

      Sil
  5. bi daa görmedin mi kaplumbağaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm gördüm, hatta 2 gün önce mi ne elime de aldım ilk defa :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar