İrem Seçmecesi

Dün tamamen kitap yazacağıma karar vermiş ve sabahtan akşama kadar film-dizi izleyip, kitabımı müzikler eşliğinde yazmıştım. Ben ki bir şeyi hep keşif peşindeyim ya, teravih namazına gittim. 


Annem'e tamamen kitap yazmaya başladığımı söyledim ve 5 kezdir aynı şeyi söylediğim için her kitapta, bunda da doğallıkla karşıladı. Benim umutlarım yine suya düştü derken yolumuzu aldık ve sitemizden bir komşuyla yürüyoruz camiye. Annem bir anda "İrem'in blogu var ve kitap yazıyor." dedi. Bendeki o sırıtışı bir daha olmayacağını bilirim. O anda nasıl kahkaha atmak istiyorum kendime. 

Oradan döndü dolaştı anladım ki bunları söyleyince insanların bana bakış açısı değişiyor. Dışarıdan herkes lise kaçıncı sınıfsın diye sorunca hep gülerim zaten. Ama bir farklı ortama katılınca bile değiştiğimi anlıyorum hep. Ya da ilk defa geldiğim, keşfettiğim bir şehir bile farklı hissettirir. Ama orada çok insan varsa, rahat olmak bile sayılmaz. 

Kalabalık yerlerde yemek yemekten o kadar nefret ederim ki, ellerim ayaklarım titrer ve bir gün sınıfça kahvaltıya gittiğimizde bile zeytin peyniri bile zar zor yediğimi biliyorum. O kadar giderim serviste olaylar çıkartırım filan ama hiç kalabalık ortamlara gelemem. Zaten bunu fark etmeden daha çok küçükken bile bir insana kağıda bir şey yazıp ona okutturur ve cevap vermesi için kalem uzatırdım. O kadar biriyle tanışmaya utanırım. Ama dün ki öyle şeyler olunca insanlarla daha rahat konuşabiliyorum. 

Yorumlar

  1. tanımadıkların arasında rahat edemiyom de mi sen deee :)

    bak fotodaki de bi dizi oyuncusu (big bang theory)

    resim ise çığlık-edward munch.

    namaz ilginç miydiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten the Big Bang Theory'den dn sevdiğim oyuncu. Görünce çok gülmüştüm, klasörlerin arasından bulunca koydum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar