Kitap Mı Yoksa ?

Şu an ne yazacağımı gerçekten bilmiyorum. Dün böyle bir yazı paylaşacaktım ama daha güzel bir şekilde yazmak istediğim için sildim ve düzgünce yazmaya başladım. 
'Kitap' denilince aklıma bir şey gelmediği doğrudur çünkü türlü türlü, farklı farklı kitaplar var. Galiba şu an okuduğum bir kitabın türünde kitap yazacağım. Hiç bir şey belli değil; belki yine bir umutsuzlukla dosyayı silerim ve kim bilir ne zaman sonra ilhamlarım gelir... 


Aslında daha 2 gün önce kitap çıkartamam diye düşünürken, bir anda dün bir yazı yazdım. Hiç belirsiz bir şekilde bunu paylaşmak istemedim. 2-3 kez okudum, gözden geçirdim ve bu kadar sıradan bir yazıyı nasıl şekillendirdiğimi düşündüm. Sonra kitap yazmaya başlarsam, bunların devamları çok güzel gelecektir dedim ve dün kitabı yazmaya başladım. 

Dosyanın adı hala 'Kitap Mı Yoksa?' olduğu için böyle bir başlık koydum ve zaten şu an bile bunu belirtirken bile güzel yazmadığımı düşünüyorum. Çok aceleye getirmeden bir kitap yazmaya çalışacağım ne kadar kabul edilmezse de bunu saklamak istiyorum. 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar