Kitap Yorumu "Karanlıkta Mum Işığı"

Kitabı incelemekte fayda olduğunu düşünerek uzun uzun okumaya başladım. Elimde şu an 2 tane üst üste okuduğum kitaptan biri bu kitap. Psikoloji ve Romantik bir anda nasıl okuyabildiğime şaşıyorum ancak bu kitabı incelemek o kadar güzel ki. Uzun uzun okumak istedim. Zaten kısa kısa öykülerle anlatıldığı için, her öykünün kendine has dersleri-konuları var...


Tamamen hayatla bağdaştırılmış ve yaşanmış olaylarla Türk halkını özünden anlatan bir kitap olduğuna inanıyorum. 

İçlerinde tanınmış insanların da bulunduğu hastalarının yaşadıkları yoğun karanlığa minicik bir ışık yakmak için çalışan Dr. Afet Akyol, kitabında, ruhları yara almış insanlara bilimin öncülüğünde, sevgi ve hoşgörüyle nasıl yardım edilebileceğinin çarpıcı örneklerini sunmakla kalmıyor, kişiliğiniz ve yaşamınızla ilgili ipuçları da veriyor. 

Not: Biraz kısa bir kitap yorumu oldu, ancak kitabın özü hikayelerin içinde geçiyor. Pek spoi vermeden anlatmaya çalıştım.

Yorumlar

  1. aydınaaaaaa hoşgeldiiiiin :))))) yolculuk iyi geçti miiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay her yolculuk yorar. Tam 4 saat geçti ama iyiydi galiba :))

      Sil
  2. ilginc kitapmis. bir psikiyatristin gizli defteri kitabi gibi bu herhalde

    YanıtlaSil
  3. çok çok fotoğraf çektin miiiii tatildeeee :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar