4 Temmuz 2015 Cumartesi

Müzik Hayatım 3

Yine Fransızlara taktım ve The Avener dinlemeye başladım. Baktım dinleyeceğim 10 tane daha yeni şarkı var, ben de sıradaki yazıyı yazayım dedim.



Arada sırada The Avener, İndila dinlerim böyle. Bazen de hep T.I. , Big Sean filan bakarım ki bir anda üne kavuşan şarkıları keşfetmişim... Kimse bilmeden önce bilmek tabiiki de sevinidiriyor. Ama bu aralar müzikte o kadar geriledim ki, sesi güzel olmayanlara bile kötünün iyisi bu işte deyip dinlemeye başlıyorum. 

Başta Broods'da da aynısı olmuştu ve şimdi kötünün iyisi olanlardan o da. İşte Nina Nesbitt filan var; ki genelde her dinleyen sevmiyor onu. Ama saçlarını çok beğeniyorum işte... Genelde Nesbitt'in acoustics şarkılarında sesleri daha güzel çıkıyor. Ciara da öyle mesela. Acoustics şarkılarını daha çok severim. 

Bir aralar Eminem'i çok seviyordum ve baktım ki rap pek dinleyemiyorum, başka türlere yöneldim. Cris Cab dinlemiştim Pharrel Williams sayesinde. Sonrasında şarkılarını sevmeye başlayınca kötünün iyisi de o oldu. 

Doğrusu kötünün iyisi müzik zevkim var bu aralar... Ama yeni ve sevdiğim müzikler olarak ;

Müzik Listesi : Maejor - Me And You

6 yorum:

  1. burdayıııııım :) dinliyooooom :)

    YanıtlaSil
  2. hepsini beğeniyom ki zaten. :)

    fotodaki ne yaaa anlayamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen aene beslediğim yavru ördek

      Sil