12 Temmuz 2015 Pazar

Müzik Hayatım 4

Genelde ben zil seslerimi hep aradan 5 yıl geçmiş eski şarkılar yaparım. Bu elimde olan bir şey değil, 2009 yılında çıkan çoğu şarkıya bağlanıyorum ve yeni keşfettiğim bir grup da olsa, eskiye dayalı bir grup mu diye hep bakarım.


Incubus var mesela, "Love Hurts" şarkısına takıntılıyım şu aralar. The Maine grubundan, "Waiting for My Sun to Shine" şarkısına da takıntılıyım. Green Day'den "When It's Time" var mesela. Green Day'in çoğu şarkılarını en kısa yerden yere giderken bile dinlerim. Bazen bazı şarkıları gideceğim yolun kısalığına uyduramadığım için kesik kesik dinlerim. 21 Guns de güzel, ki Green Day'i o şarkıdan biliyorum. Zaten bu şarkıların çoğu birbirine yakın rock müzikler. Özellikle bir aralar Judas Priest'in Angel şarkısına takmıştım. Avenged Sevenfold'dan Buried Alive gibi bu iki şarkıyı bir yapıp dinleyemiyordum. İkisi arasında takılıyordum sürekli. Ancak hepsini kısa bir yerde dinleyememek kötü oluyor. Çünkü hepsini de çok beğeniyorum.

Bir aralar da Tyga'ya takmıştım. Hep aynı hareketleri yapıyordum filan çok komik duruyordu. Şimdi de 40 Mill'e taktım ama telefondan yanlış indirdiğim için sesler duyulmuyor, basslar daha ağır basıyor. O yüzden yazı yazarken filan laptoptan dinliyorum. Kid Ink, Big Sean, Kanye West, Drake diyerekten bir şarkı bulmuştum. Doğrusu Kid Ink yok ama Rihanna artısı var. Bir aralar yine Rihanna'ya takıp Te Amo şarkısını zil sesim yapmıştım. Şimdi de Kanye West'ten Amazing yaptım derken ilk zil sesim One Repuclic'den All The Right Moves olmuştu. Sürekli sessizde de kullandığım için değiştirme gereği duymuyorum. Bazen titreşimde anlamadığım olduğu için sesliye alıyorum, arada çalarsa sevindiğim oluyor.

Müzik Listesi: Incubus - Love Hurts


10 yorum:

  1. yani dinliyom hepsiniiiii the maine deyim güzel tabiiiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Maine en güzeli ya :) Yeni şarkılar var ama. Sürekli keşifte olduğum için biraz beklesin diğer yazılar yer vereyim :)

      Sil
  2. ben de denliycem eve gidince;)

    YanıtlaSil
  3. klipteki dansları hareketleri taklit ediyon de miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klipler benim için önemsiz :)) Benim tarzım var dansta da :))

      Sil