Yoga

Bir süre önce insanlara oturup da 'Benim ne yapmam gerek?' gibi sorular sormazken en yakın arkadaşım ve birkaç kişi daha bana yoga yapmamı söylemiştiler. 


İşin doğrusu çok düşünceli ve düşünmekten başına ağrılar giren bir kişiydim. Sürekli bir şeyleri çok fazla düşünmekten kendimi üzüyor ve iyi sonuçlar almıyordum. Bir gün fitnessa gitmeyi düşündüm ve bilgiler aldıktan sonra bir kaç kişiye gitsem nasıl olur diye sormuştum. 

Yoga da nereden çıktı dedim. Çok düşünüyorsun ancak kendini düşünemiyorsun saçmalıkları vardı insanların zihninde canlanan İrem'de. 

Zamanla insanların fikirlerinden yola çıkarak daha da kendimi geliştirmek istedim. Farklılıklara değil de kendime yönelmeliydim. Zaman insanı değiştirir ya, zamanla ben de bazı kişileri çıkarttım. İnsanların güvenlerini kazanıp, onlara yardım etmeyi sevmeye başladım. Sanki annemmiş gibi annemin özelliklerini edindim. Herkes annesine benzerken ben ufaktan anneme çekmiştim. Zaman işte, beni de aldı götürdü. 

Düşüncelerim başımı ağrıtmıyor ve istediğimde sakin kalabiliyorum (?) . Tabii ki de zaman her gün değiştirmeye devam ettiği için; bir sonraki İrem'i tahmin etmek için başımı ağrıtmayı değil, doğayla karışıp, Tanrı'nın verdiklerini değerlendiriyorum...

Yorumlar

  1. yogaaaaa keşke yapsaaaaaan çok güzel bişi yaaaa :) fotoğraf neresi yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mersin'den bir ada diye biliyorum. Ben çekmiştim.

      Sil
  2. bu yazın son zamanlarda en sevdiğim yazın. evet yaaa burdaki gibi olmak iyi bence de. çok düşünmektense burda sölediğin gibi davranmak :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar