1- Şarkı Esintileri "Waves"

İşte umutla başlanan bir hayat gibi giriş yapıyorum ! Aslında yabancı şarkıların pek anlamlarına bakıp, eleştiren biri değilim ancak böyle en sevdiğim şarkı 'Dalgalar' olunca insan araştırmak, sürekli bir dalgayı anlatmak istiyor. 


Dalgayla ilgili her duyguyu anlattığım bir sürü yazım vardır. Sırf bu şarkı adına yazdığım ve bu şarkı adına ağladığım zamanlar olmuştur. Bazen de Türkçesini söyleyerek kendimi avuturum ve kimse ne demek istediğimi anlamak. Dalga üstüne dalga, duygular çöl oluyor tabii. (Bkz. Şarkı'nın bana çağrıştırdığı cümle.) 

Dalgalı Yazılarıma Ulaşmak İçin: http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/2015/07/istediler.html

Waves - Mr. Probz (Çeviri)

Ben yavaşca uzaklaşıyorum (uzaklaşıyorum) 

Dalga üzerine dalga, dalga üzerine dalga 

Ben yavaşca uzaklaşıyorum (uzaklaşıyorum) 

Sanki boğulduğumu hissediyorum 

Akıntıya karşı çabalıyorum 

Akıntıya karşı çabalıyorum

Şarkıya Ulaşmak İçin: https://www.youtube.com/watch?v=0a5WyAjL1MM


Yorumlar

  1. Ben yeni keşfettim burayı... İrem ve kitaplar... Kitaplar varsa ben de varım. :)

    Ben de beklerim Kafa'ya! Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalaaaar !! :)) Ne güzel o zaman, bloguma hoşgeldiniz. Kitaplar varsa Kafa'ya geliyorum o zaman ben de :))

      Sil
  2. kelebek fotosunu nerde çektin yaaa. ay ağlama yaaaa :) broods ve waves dinliyorum şimdi keyiflaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zahide Konya gezilerinde'den kaptım geldim *.* Zaten gerçek değil o galiba, tam bilmiyorum :) Broods şimdi daha çok dinliyorum ben de yaa :)) Waves zaten vazgeçilmezim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar