18- Filmler'in Esintileri "Mandıra Filozofu 2"

Uzun süredir bir film yazısı paylaşmıyordum. Bu filmle birlikte sezon açmış gibi hissettim. Türk komedi filmlerini pek sevmesem de Mandıra Filozofu bu fikrimi çürütüyor. 


Mandıra Filozofu olarak bilinen Mustafa Ali felsefeci kimliğiyle yeni hayatlardaki, eski yaşantıyı hatırlatarak dünyayı insanlara açıyor. Filmin yarısından çoğunda gülmeniz mümkün ve Türklere uygun bir espri yeteneği geliştirmeleriyle güzel bir aile filmi. Ne kadar küfür geçse de, güzel bir film ve oldukça kaliteli. Bu serinin 2. ve en son çıkan filmi ancak seri mi bilemem. Ancak bu sefer İstanbul'da tedavi olan Mustafa'nın babasının durumu ağırdır. Ve daha bir çok insana kendini tanıtarak, edebiyatçı kimliği kimliği taşıyan kişilerin kesinlikle izlemesi gereken bir film bence.

Oyuncular: Birol Güven
Müfit Can Saçıntı
Kemal Kuruçay
Gülnihal Demir

Bir gün de uzun bir zamandır bir ailecek film izlememiştik. Gerçekten güzel bir vakit geçirdik ve kesinlikle bu filmden duyduğum sözlerle bir yazı yazmaya başlayabilecek kadar aklımdan çok sözler geçti. Gerçekten en iyi Türk filmlerden biri olduğunu düşünüyorum. Komedide en çok bu kadar gelişebildik galiba.

Mutlu İremcik Notu: 2. defa kendim film konusu yazdım. Umarım böyle devam edebilirim...


Yorumlar

  1. Mandıra Filozofu gerçekten de komik bir filmdir. Bence ilerleyen zamanlarda "Türk filmlerinden" daha da komik olanlarını izleyeceğiz gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah o günleri de yaşatsın inşallah :))

      Sil
  2. işteee kendin yaz ki hep böle yazıyon işte fıstık gibi akıllım. komik diyosun piki bi bakıyim izlemedim hiç :) mandırada filozof yetişiyo he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fıştik :))) Türk komidede iyi bir film buldum sonunda ! :) İzle ya, çok biliniyor bu, bilmemene şaşırdım ben de :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar