9 Ağustos 2015 Pazar

21- Filmler'in Esintileri "Paper Towns"

John Green'in gençlik dolu bir filmi daha vizyonda !


Ne zaman karşı evinize taşınan komşunuza karşı bir ilgi duydunuz ? Hem de yıllarca sadece onu sevip, başkalarıyla çıkarken bile aklınızdan geçen başka bir kız ise ? 

Margo ve Q yıllara dayanan o arkadaşlığı çoktan kutubun en derinlerine hapsetmiştir. Ancak Margo'nun yaşadığı ve dışarıdan gözüken mutlu hayatı, onu esir etmiştir. Her zaman kendini eğlenceden ve intikamdan kaçınmayarak başlayan ipuçları Q'yu Margo'yu bulmak üzere yönlendirir. Ancak Q kendi dünyasından çıkıp, her şeyi fark ettiğinde; Kağıttan Kentler'i çoktan bulmuştur.

Oyuncular: Nat Wolff
Cara Delevingne
Halston Sage
Austin Abrams
Justice Smith
Jaz Sinclair

John Green'in Aynı Yıldızın Altında Romanıyla herkes 2012'den 2014'e kadar filminin çıkmasını beklemişti. Ben de gidip intirnet üzerinden izleyebilmiştim. Ancak bu filmde sinemada izleyebildim ve nedense 2. yarıda uyumak daha çok sardı beni. Ancak uyumadan 1 saat 45 dakika geçti. Doğrusu bu filmde ağlanacak bir şey yokken, aklıma takılan bazı anılarla birlikte ağlamak istedim. 

Bir aşk doğuyor ve bu hüzünle ya da başka birinin aşkıyla ya da sevinciyle bitmemesi gerekirken, durumdan çok farklı sonları pek sevmiyorum. Puanım 2/4 maalesef ki, çünkü filmi pek özümseyemedim. 


6 yorum:

  1. benimde merak ettğim bi film di aslında ama şimdi bi acaba oldu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acabanız bir süre beklesin bence :) İnternet üzerinden izlenebilecek bir film, çok da sinemada izlemenize gerek yok :)

      Sil
  2. ay sen her filmde bulursun ağlanacak bişi yaaa. :)

    hoş filmdi yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :')))

      Hoştu ama çok da güzel değildi :)

      Sil
  3. Bu film ve kitap çok ilgi çekti ama ben hala okuyamadım/izleyemedim... :) Neyse... :) Okumayı seviyorsanız ben de beklerim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiiz :) Aslında filmi okumaktan daha iyi. Ancak tabii ki kendi kararınız :)

      Sil